Hepsiburada Müşteri Memnuniyetsizliği

Bu konuyu okuyanlar

Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
232
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Yaklaşık 2 aydır kullandığım Galaxy Buds kulaklığım hergün aynı şekilde kullanırken bir sabah en yüksek düzeyde bile çok kısık ses veriyordu. Seste bir bozukluk yok ve her iki kulaklıkta aynı oransa kısık ses veriyordu. Garantiye göndermeyi düşündüm.
Çıldırmak üzereyim. Yaklaşık 20 gündür uğraşıyorum ve hiçbir işlem dahi başlatılmadı. Hergün hepsiburadayı arayıp talep iletimi yapıyorum ve 3 gün sonra yanıt alıyorum. Olaylar şu şekilde; ilk aradığımda bize gönderin dendi ve kargo takip numarası verildi. Şubede Kargoda numarada hata var denildi. Tekrar aradım ve talep ilettiklerini 3 gün içinde dönüş yapacaklarını söylediler. 3 gün sonra dönüş olmadı ve ben aradım. Ürünün aksesuar olduğu için kendilerinin ilgilenmediğini söylediler. Bende niye ilk arkadaş farklı dedi ve 3 gündür niye bekliyorum o zaman dedim, cevap vermediler. Bana bir site söylediler oradan cihaz hasar kaydı yaptırın diye fakat ürünüm cihazlar listesinde yok. Tekrar aradım ve yeni talep oluşturduklarını söylediler. 3 gün daha bekledim. Bu arada da Samsung bayisine gidip sordum ve bu ürünün yalnızca alınan yer aracılığı ile garantiye girdiğini söylediler. Bana 3 gün sonra döndüklerinde dedikleri ilk şey iyice baktınız mı listeye oldu. Evet baktım dedim. (En az 3-4 kere baştan aşağı okudum) Sonra bana bayiye gidip işlem yapın dediler. Bayinin niye kabul etmediğini anlattım ve başka bir bayı adresi verdi. Oraya gittim ve yine aynı cevabı aldım. Tekrar numarayı aradım ve durumu açıkladım. Yine talep oluşturdular. 3 gün sonra mağduriyet sebebi ile bana bir kod verdiler ve bu kodla bize gönderim sağlayın dediler. Kargoya gittim ve kod yine yanlış dendi. Kargodayken hepsiburadayı aradım. Başka bir kod oluşturduklarını söylediler ve gönderim sağlayabildim. Ellerine ulaştıktan sonra 3 gün içinde gönderim yapılacaktır denildi fakat 3. Gün aradım daha inceleniyor dendi. Bugün ise 4. günü ve bana sabah aradığımda ürünü size geri yollamak zorundayız, siz linkten form doldurun ve gerekenleri yapın dediler. 20 günlük uğraş sonrası cevapsız bıraktılar beni. Olanları anlattım ve o kadar bilgisiz bir temsilciydi ki bana bunlardan sonra bile ürün listeden kesin olarak çıkmıyor mu emin mısınız dedi. Kulaklığı söyleyişi de "budus" şeklinde. Ardından bana önceli taleplerinizi göremiyorum dedi. Tam konuşacaktım telefon kapandı tekrar aradım. Durumları anlattım ben talep oluşturuyorum dedi. Yine mi talep, ben kesin cevap istiyorum dedim. Önceki talepleriniz gözüküyor. Mağduriyetiniz sebebi ile size gün içinde dönüş sağlanacak dendi. 3 gün beklemek yerine 1 gün bekleyeceğim. Bakalım ne olacak. Yaklaşık 20 gün oldu ve daha işlem başlatılmadı. Çıldırmak üzereyim.
 
Son düzenleyen moderatör:

Technoob

Asistan
Katılım
19 Ağustos 2019
Mesajlar
454
Reaksiyon puanı
110
Puanları
43
Yaş
24
Alacaktım, vazgeçtim. Böyle bir durum gerçekten sinir bozucu.
 

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,728
Puanları
113
Yaş
30
Neden direk Samsung servise göndermiyorsunuz? Fatura ile direk yetkili servise gönderin ve Samsung müşteri hizmetleri ile görüşün. Bayi yanıltıcı olabilir.
 

Görkem Say

Müdavim
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,734
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,981
Puanları
113
Orada olay birazda Samsung servisinde aynı durumu Monitörlerinde de yapıyorlar her yerde her ürünü garantiye veremiyorsun. Benim Sony kulaklığım bozuldu bende HB ile görüştüm. Ürünü ilk önce gönderdim daha sonra bana geri yolladılar direkt Sony ile görüşmeniz gerekiyor diye ve bir numara verdiler. Numarayı aradım adamlar direkt ürünü kargo ile yollamamı söyledi. Yolladım ve sorun Sony tarafından çözüldü. Hepsiburada işi bayağı yokuşa sürmüş ama bunun esas nedeni dediğim gibi Samsung aynı olayı monitörlerde de yapıyorlar.
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,415
Reaksiyon puanı
1,930
Puanları
113
Yaklaşık 2 aydır kullandığım Galaxy Buds kulaklığım hergün aynı şekilde kullanırken bir sabah en yüksek düzeyde bile çok kısık ses veriyordu. Seste bir bozukluk yok ve her iki kulaklıkta aynı oransa kısık ses veriyordu. Garantiye göndermeyi düşündüm.
Çıldırmak üzereyim. Yaklaşık 20 gündür uğraşıyorum ve hiçbir işlem dahi başlatılmadı. Hergün hepsiburadayı arayıp talep iletimi yapıyorum ve 3 gün sonra yanıt alıyorum. Olaylar şu şekilde; ilk aradığımda bize gönderin dendi ve kargo takip numarası verildi. Şubede Kargoda numarada hata var denildi. Tekrar aradım ve talep ilettiklerini 3 gün içinde dönüş yapacaklarını söylediler. 3 gün sonra dönüş olmadı ve ben aradım. Ürünün aksesuar olduğu için kendilerinin ilgilenmediğini söylediler. Bende niye ilk arkadaş farklı dedi ve 3 gündür niye bekliyorum o zaman dedim, cevap vermediler. Bana bir site söylediler oradan cihaz hasar kaydı yaptırın diye fakat ürünüm cihazlar listesinde yok. Tekrar aradım ve yeni talep oluşturduklarını söylediler. 3 gün daha bekledim. Bu arada da Samsung bayisine gidip sordum ve bu ürünün yalnızca alınan yer aracılığı ile garantiye girdiğini söylediler. Bana 3 gün sonra döndüklerinde dedikleri ilk şey iyice baktınız mı listeye oldu. Evet baktım dedim. (En az 3-4 kere baştan aşağı okudum) Sonra bana bayiye gidip işlem yapın dediler. Bayinin niye kabul etmediğini anlattım ve başka bir bayı adresi verdi. Oraya gittim ve yine aynı cevabı aldım. Tekrar numarayı aradım ve durumu açıkladım. Yine talep oluşturdular. 3 gün sonra mağduriyet sebebi ile bana bir kod verdiler ve bu kodla bize gönderim sağlayın dediler. Kargoya gittim ve kod yine yanlış dendi. Kargodayken hepsiburadayı aradım. Başka bir kod oluşturduklarını söylediler ve gönderim sağlayabildim. Ellerine ulaştıktan sonra 3 gün içinde gönderim yapılacaktır denildi fakat 3. Gün aradım daha inceleniyor dendi. Bugün ise 4. günü ve bana sabah aradığımda ürünü size geri yollamak zorundayız, siz linkten form doldurun ve gerekenleri yapın dediler. 20 günlük uğraş sonrası cevapsız bıraktılar beni. Olanları anlattım ve o kadar bilgisiz bir temsilciydi ki bana bunlardan sonra bile ürün listeden kesin olarak çıkmıyor mu emin mısınız dedi. Kulaklığı söyleyişi de "budus" şeklinde. Ardından bana önceli taleplerinizi göremiyorum dedi. Tam konuşacaktım telefon kapandı tekrar aradım. Durumları anlattım ben talep oluşturuyorum dedi. Yine mi talep, ben kesin cevap istiyorum dedim. Önceki talepleriniz gözüküyor. Mağduriyetiniz sebebi ile size gün içinde dönüş sağlanacak dendi. 3 gün beklemek yerine 1 gün bekleyeceğim. Bakalım ne olacak. Yaklaşık 20 gün oldu ve daha işlem başlatılmadı. Çıldırmak üzereyim.

HB neden sürece dahil ettin anlamadım almış olduğun garantili ürün zaten ilin deki yetkili servise ürünü teslim etmen yeterli zaten. Boşu boşuna sinir olmuşsun.
 

astegon

Müdavim
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,973
Reaksiyon puanı
1,361
Puanları
113
Satın alma üzerinden 2 ay geçmiş ve Samsung Türkiye garantili ise ben hiç satın aldığım yer ile bağlantı kurmam. Faturası ile giderim yetkili servise.

Kanun açık.
 
Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
232
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Konuyu yanlış yere açmışsınız!
Yazının Alışveriş Siteleri/Hepsi Burada olduğu bir bağlığın altında bir alışveriş sitesi olan Hepsiburada hakkında konu açmam mı yanlış. Komiksiniz!
Mesaj otomatik birleştirildi:

Neden direk Samsung servise göndermiyorsunuz? Fatura ile direk yetkili servise gönderin ve Samsung müşteri hizmetleri ile görüşün. Bayi yanıltıcı olabilir.
Denedim de. 2 kere farklı Samsung servislerine gittim. Galaxy Buds için aldığınız yer ile görüşün cevabını aldım. 2. yerde Hepsiburadayı aradım ve yetkili ile görüştürdüm. Bize gönderin cevabını aldım. Hatta onarım kaydında sitede ürünün gözükmemesinin sebebi de buymuş falan filan. Son durumda ürünü bana geri göndereceklermiş. Teknik servis ile iletişim kurun dediler. Kuramıyorum dedim yine bir rapor tuttular 3 gün bekleyecekmişim. Can sıkan işler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

HB neden sürece dahil ettin anlamadım almış olduğun garantili ürün zaten ilin deki yetkili servise ürünü teslim etmen yeterli zaten. Boşu boşuna sinir olmuşsun.
Dediğim gibi verilen Samsung ürün kaydında ürünümün ismi yoktu bende gerekli birimleri aradım teknik servisten destek alın dediler. 2 farklı yerde kabul etmeyince hepsiburadayı aradım bize gönderin dediler. Son sonuç bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Satın alma üzerinden 2 ay geçmiş ve Samsung Türkiye garantili ise ben hiç satın aldığım yer ile bağlantı kurmam. Faturası ile giderim yetkili servise.

Kanun açık.
Aynı şekilde düşünüyordum fakat hepsiburada bize gönderin dedikten sonra gerekli işlemleri sağlar diye düşündüm. Yanılmışım. Şuan ne yapacağımı bilmiyorum. Son durumda ürünü size geri göndereceğiz diyorlar.
 
Son düzenleme:

astegon

Müdavim
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,973
Reaksiyon puanı
1,361
Puanları
113
Yazının Alışveriş Siteleri/Hepsi Burada olduğu bir bağlığın altında bir alışveriş sitesi olan Hepsiburada hakkında konu açmam mı yanlış. Komiksiniz!
Mesaj otomatik birleştirildi:


Denedim de. 2 kere farklı Samsung servislerine gittim. Galaxy Buds için aldığınız yer ile görüşün cevabını aldım. 2. yerde Hepsiburadayı aradım ve yetkili ile görüştürdüm. Bize gönderin cevabını aldım. Hatta onarım kaydında sitede ürünün gözükmemesinin sebebi de buymuş falan filan. Son durumda ürünü bana geri göndereceklermiş. Teknik servis ile iletişim kurun dediler. Kuramıyorum dedim yine bir rapor tuttular 3 gün bekleyecekmişim. Can sıkan işler.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Dediğim gibi verilen Samsung ürün kaydında ürünümün ismi yoktu bende gerekli birimleri aradım teknik servisten destek alın dediler. 2 farklı yerde kabul etmeyince hepsiburadayı aradım bize gönderin dediler. Son sonuç bu şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aynı şekilde düşünüyordum fakat hepsiburada bize gönderin dedikten sonra gerekli işlemleri sağlar diye düşündüm. Yanılmışım. Şuan ne yapacağımı bilmiyorum. Son durumda ürünü size geri göndereceğiz diyorlar.

Hocam direkt olarak ürünü alın ve yetkili servise gidin derim. Hepsiburada bir satıcıdır. Yetkili ya da yetkisiz servis değil.
 
Üst