Hepsiburada.com Samsung Note Fe Rezaleti!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Sain22

Üyecik
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#1
06.04.2018 tarihinde elime ulaşan ve Hepsiburada.com üzerinden aracısız olarak almış olduğum İthalatçı garantili Samsung Note fe isimli cihazım eksik ve daha önce kullanılmış şekilde yollandı. Cihaz elime geçtiği andan itibaren benim fark edebildiğim kusurlar şu şekildedir:

1-Ürün ithalatçı garantili olduğundan dolayı yanında gelmesi gereken dönüştürücü eksikti.
2-Ürünün kutusunu ilk açtığımda karşıma çıkan cihaz internet üzerinde gördüğüm kutu açılış videolarının aksine jelatinsiz bir şekilde telefon ebatlarında basit bir poşet içinde geldi. IMEI numarası telefon üzerinde değil kutunun içerisinde ayrı bir yerdeydi.
3-S-pen telefonun yuvasına girerken tutukluk yapıyor ve düzgün kullanılamıyor. Yayında problem olduğunu düşünüyorum. Bu sorun ile ilgili çektiğim video linki: 4-Ürünün üretici firma tarafından yanında verilen Clear View kılıf yine telefon gibi üzerinde jelatinsiz içerisinde koruyucu sünger olmadan çıktı ve üzerinde çizikler var.
5-Şarj kablosu üzerinde ezikler mevcut.
6- Ürünün içerisinden çıkması gereken hızlı kurulum klavuzu tarzında bir belge diğer kutu açılış videoları ile kıyasladığımda karşıma çıkmadı. Bu belki hiçbirimizin kullanmadığı bir belge fakat bu durum ürünün daha önceden açılmış olduğu konusunda önemli bir gösterge olduğunu düşünüyorum.
 

Ekli dosyalar

Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
1,450
Beğeniler
311
Puanları
83
Konum
Antalya
#2
Yaşadığınız durum biraz üzücü.
Firma ile konuşmanızı tavsiye ederim. Hepsiburada anlayışsız değil , size yardımcı olurlar.
 

Sain22

Üyecik
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#3
Yaşadığınız durum biraz üzücü.
Firma ile konuşmanızı tavsiye ederim. Hepsiburada anlayışsız değil , size yardımcı olurlar.
Size katılıyorum ilgisiz bir firma değil zaten henüz yeni bir olay firma tarafından bir cevap bekliyorum. Gelişmeleri aktaracağım.
 

Sain22

Üyecik
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#6
Beklemeden götürün.Değiştirmeleri lazım.
Ürün elime ulaştıktan 1 saat içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ilk olarak ayıplı ürün göderdikleri için değişim talep ettim. Bu durum yanında s-pen arızası için yapılacak işlemlerde servise onaylatılması gerekiyormuş. Buda ürünün önce delta servise gidip oradan onay alması anlamına geliyor. Bu sürecin çok uzayabileceğinden korkuyorum açıkçası.

Aslında 2 durum söz konusu. Birincisi ürün bana jelatinsiz bir şekilde ve kılıf kullanılmış bir biçimde geldi. Kılıfta telefon olmadan kullanılamayacağı durumunda telefonun kullanılmış olduğu düşünüyorum. İkinci durum ise telefonun s-pen arızası olması videodaki gibi.

Sonuç olarak iki durumu birleştirince sanki daha önceden s pen arızası için iade alınmış bir ürünü bana sıfır olarak satılmaya çalışılmış gibi bir ihtimalde yoğunlaşıyorum şuan için. Gelişmeleri aktaracağım.
 

Death Mark

Legendary
Yönetici
Moderatör
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
22,477
Beğeniler
10,150
Puanları
113
Konum
Dead World
#7
Ürün elime ulaştıktan 1 saat içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ilk olarak ayıplı ürün göderdikleri için değişim talep ettim. Bu durum yanında s-pen arızası için yapılacak işlemlerde servise onaylatılması gerekiyormuş. Buda ürünün önce delta servise gidip oradan onay alması anlamına geliyor. Bu sürecin çok uzayabileceğinden korkuyorum açıkçası.

Aslında 2 durum söz konusu. Birincisi ürün bana jelatinsiz bir şekilde ve kılıf kullanılmış bir biçimde geldi. Kılıfta telefon olmadan kullanılamayacağı durumunda telefonun kullanılmış olduğu düşünüyorum. İkinci durum ise telefonun s-pen arızası olması videodaki gibi.

Sonuç olarak iki durumu birleştirince sanki daha önceden s pen arızası için iade alınmış bir ürünü bana sıfır olarak satılmaya çalışılmış gibi bir ihtimalde yoğunlaşıyorum şuan için. Gelişmeleri aktaracağım.
Size yeni bir kutuda yeni note fe vermeleri şart.
 

Sain22

Üyecik
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#8
Geçmiş olsun.THH'ye şikayet edin.
Eğer Hepsiburada.com üzerinden bir sonuç alamaz isem her türlü yasal hakkımı kullanacağım. Fakat olayın buralara gelmeden hepsiburada tarafından sonuçlanacağını düşünüyorum. Sonuçta bana sıfır olmayan bir ürün göndermeleri ayıplı ürün kapsamına girmekte ve bu durumdan yasal olarak bir çok hakkım doğmaktadır.
Yasal olarak:
Değişim talep edebilirim
İndirim talep edebilirim
İade talep edebilirim
Ücretsiz onarım talep edebilirim.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Size yeni bir kutuda yeni note fe vermeleri şart.
Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2018
Mesajlar
632
Beğeniler
181
Puanları
43
Konum
Dünya
#9
K
Ürün elime ulaştıktan 1 saat içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım ilk olarak ayıplı ürün göderdikleri için değişim talep ettim. Bu durum yanında s-pen arızası için yapılacak işlemlerde servise onaylatılması gerekiyormuş. Buda ürünün önce delta servise gidip oradan onay alması anlamına geliyor. Bu sürecin çok uzayabileceğinden korkuyorum açıkçası.

Aslında 2 durum söz konusu. Birincisi ürün bana jelatinsiz bir şekilde ve kılıf kullanılmış bir biçimde geldi. Kılıfta telefon olmadan kullanılamayacağı durumunda telefonun kullanılmış olduğu düşünüyorum. İkinci durum ise telefonun s-pen arızası olması videodaki gibi.

Sonuç olarak iki durumu birleştirince sanki daha önceden s pen arızası için iade alınmış bir ürünü bana sıfır olarak satılmaya çalışılmış gibi bir ihtimalde yoğunlaşıyorum şuan için. Gelişmeleri aktaracağım.
Kutu bana sıfır şekilde gelmemiştir.Değişim talep ediyorum bile demeniz yeter.S pen arızası falan olduğu için bilmem ne falan diyemezler.Yapmazlarsa tüketici mahkemesine gidin.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Eğer Hepsiburada.com üzerinden bir sonuç alamaz isem her türlü yasal hakkımı kullanacağım. Fakat olayın buralara gelmeden hepsiburada tarafından sonuçlanacağını düşünüyorum. Sonuçta bana sıfır olmayan bir ürün göndermeleri ayıplı ürün kapsamına girmekte ve bu durumdan yasal olarak bir çok hakkım doğmaktadır.
Yasal olarak:
Değişim talep edebilirim
İndirim talep edebilirim
İade talep edebilirim
Ücretsiz onarım talep edebilirim.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim.
Her halukarda değişim yapmaları zorunlu.Ayıplı malı tüketici 6 ay içerinde değiştirebilir yada para iadesi isteyebilir.
 
Son düzenleme:

Sain22

Üyecik
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#10
Size yeni bir kutuda yeni note fe vermeleri şart.
Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim. S-pen sorununu keşfetmeme kadar,ürünün jelatinsiz olarak gönderildiğini diğer kutu açılım videoları ile kıyaslamamdım. S-pen sorun yaratınca araştırdığım durumlarda diğer kullanıcılara ürünün poşet içerisinde değilde jelatinli bir şekilde geldiğini
K
Kutu bana sıfır şekilde gelmemiştir.Değişim talep ediyorum bile demeniz yeter.S pen arızası falan olduğu için bilmem ne falan diyemezler.Yapmazlarsa tüketici mahkemesine gidin.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Her halukarda değişim yapmaları zorunlu.Ayıplı malı tüketici 6 ay içerinde değiştirebilir yada para iadesi isteyebilir.
İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,366
Beğeniler
5,671
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#11
İade et geç. Sıka sıka alacalar. Yok. Wifiye bağlanmışmış yok sim kart takılmışmıs hikaye 14 gün geçmeden iade et. Not düs eğer teslim almazlarsa tüketici mahkemesine başvuracağını şöyle eğer 3 gün içinde iade almazlarsa tüketici mahkemesine gideceğini ekle ve git

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şikayet vara şikayet yaz.
 
Son düzenleme:

Sain22

Üyecik
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#12
İade et geç. Sıka sıka alacalar. Yok. Wifiye bağlanmışmış yok sim kart takılmışmıs hikaye 14 gün geçmeden iade et. Not düs eğer teslim almazlarsa tüketici mahkemesine başvuracağını şöyle eğer 3 gün içinde iade almazlarsa tüketici mahkemesine gideceğini ekle ve git

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şikayet vara şikayet yaz.
06.04.2018'de karşılaştığım durum neticesinde zaman kaybetmeden hepsiburada.com müşteri hizmetlerini bilgilendirdim ve kayıt oluşturdular. Talebimi sordular ve değişim talep ettiğimi dile getirdim. Bunun nedenini sorduklarında ise bana gönderilen ürünün eksik ve hasarlı ürün kategorisine dahil edilerek kullanılmış bir ürün gönderildiğini belirttim. 1-2 gün içinde geri dönüş yapılacağını söylediler. Hafta sonunadenk geldiği için yarına kadar bekleyeceğim. Olumsuz bir cevap almam dahilinde ise dediklerinizi uygulayacağımı müşteri hizmetlerine bildirdim.
 
Katılım
16 Şub 2018
Mesajlar
632
Beğeniler
181
Puanları
43
Konum
Dünya
#13
Eğer Hepsiburada.com üzerinden bir sonuç alamaz isem her türlü yasal hakkımı kullanacağım. Fakat olayın buralara gelmeden hepsiburada tarafından sonuçlanacağını düşünüyorum. Sonuçta bana sıfır olmayan bir ürün göndermeleri ayıplı ürün kapsamına girmekte ve bu durumdan yasal olarak bir çok hakkım doğmaktadır.
Yasal olarak:
Değişim talep edebilirim
İndirim talep edebilirim
İade talep edebilirim
Ücretsiz onarım talep edebilirim.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim.
Her halukarda değişim yapmaları zorunlu.Ayıplı malı tüketici 6 ay içerinde de
Bu durumun gerekçesi bana kullanılmış ve jelatinsiz bir ürün göndermelerinden dolayımıdır. Bu durumlara ek olarak ürüne sim kart takmadım fakat wi-fi bağlantısını gerçekleştirdim. S-pen sorununu keşfetmeme kadar,ürünün jelatinsiz olarak gönderildiğini diğer kutu açılım videoları ile kıyaslamamdım. S-pen sorun yaratınca araştırdığım durumlarda diğer kullanıcılara ürünün poşet içerisinde değilde jelatinli bir şekilde geldiğini

İlginiz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Rica ederim.
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
116
Beğeniler
25
Puanları
28
Konum
Balıkesir
#14
Yanlis bilmiyorsam tuketici h. 15 gunde bildirimde bulunmaniz lazim. Dikkat edin hb 15 gunu gecirmek icin oyaliyabilir. Bir yandan yasal sureci baslatin
 
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#15
Yanlis bilmiyorsam tuketici h. 15 gunde bildirimde bulunmaniz lazim. Dikkat edin hb 15 gunu gecirmek icin oyaliyabilir. Bir yandan yasal sureci baslatin
hb için 14 gün içinde iade talep edilebiliyor. Talebim ürün elime geçtikten bir saat içerisinde hb'ye bildirdim bugün 4.gün fakat henüz bir cevap alamadım. Eğer daha fazla oyalarlarsa yasal süreç başlatıcam.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,366
Beğeniler
5,671
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#16
hb için 14 gün içinde iade talep edilebiliyor. Talebim ürün elime geçtikten bir saat içerisinde hb'ye bildirdim bugün 4.gün fakat henüz bir cevap alamadım. Eğer daha fazla oyalarlarsa yasal süreç başlatıcam.
Ara müşteri hizmetlerini bu dediğini onlara da de
Sen cihazı geri gönderdin mi? Akıllı iade meselesi hani?
 
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#17
Ara müşteri hizmetlerini bu dediğini onlara da de
Sen cihazı geri gönderdin mi? Akıllı iade meselesi hani?
Evet az önce aradım hatlarımızda sorun var gibi bahaneler ürettiler bende bu durumda beni oyaladıklarını ve derhal dönüş yapılmaması durumunda yasal süreç başlatacağımı bildirdim. Cihazı geri göndermedim kutusunda duruyor. Böyle bir durumla ilk defa karşılaşıyorum müşteri hizmetlerinden bir cevap almadan göndermek mantıklı mı ?
 
Katılım
8 Nis 2018
Mesajlar
12
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#19
Kolay iade kısmına şimdi baktımda benim durumumu içeren bir madde gördüm dİkkatimi çekmemişti. Fakat ürünü elime ulaştığında wifi ye bağlamış olmam (sim kart takmadım) iade için bir sorun yaratır mı ?

madde şu:

Siparişlerim sayfasında "Kolay İade" formunu satın aldığınız ve size kargo ile teslimatı yapılmış ürünler için doldurabilirsiniz.

Ürünü satın almaktan vazgeçtiyseniz, üründe arıza ya da ayıp olduğunu düşünüyorsanız, ürün size hasarlı ulaştıysa, üründe eksik aksesuar/aparat varsa, faturanızda olan ancak gönderi içinden çıkmayan eksik bir ürününüz varsa ya da ürün satın aldığınız üründen farklı bir ürün olarak size ulaştıysa başvurunuzu uygun seçenek ve talebinize göre doldurabilirsiniz.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,366
Beğeniler
5,671
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#20
Kolay iade kısmına şimdi baktımda benim durumumu içeren bir madde gördüm dİkkatimi çekmemişti. Fakat ürünü elime ulaştığında wifi ye bağlamış olmam (sim kart takmadım) iade için bir sorun yaratır mı ?

madde şu:

Siparişlerim sayfasında "Kolay İade" formunu satın aldığınız ve size kargo ile teslimatı yapılmış ürünler için doldurabilirsiniz.

Ürünü satın almaktan vazgeçtiyseniz, üründe arıza ya da ayıp olduğunu düşünüyorsanız, ürün size hasarlı ulaştıysa, üründe eksik aksesuar/aparat varsa, faturanızda olan ancak gönderi içinden çıkmayan eksik bir ürününüz varsa ya da ürün satın aldığınız üründen farklı bir ürün olarak size ulaştıysa başvurunuzu uygun seçenek ve talebinize göre doldurabilirsiniz.
Sebep belirtmek zorunda değilsin. Sebepsiz yere iade edebilirsin ama hasarlı geldiğini yine de belirt istersen sana hasarlı gönderdi demesinler.
Kolay iade meselesini yap kodu al gönder. (kod verecekler sonra tüketici mahkemesine git kargo kutusu ile gelen faturayı kes tüketici mahkemesine gotur tabi müşteri hizmetlerini tekrar ara önce )
 

Benzer Konular

Üst
stat counter