Güvenlik kodumu unuttum

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 7)

Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Puanları
0
#1
Arkadaşlar nokia 1110i güvenlik kodumu unuttum nasıl kırabilirim şifremı
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
13,087
Beğeniler
32
Puanları
48
#2
Bildiğim kadarıyla nokia 1110i' nin bilgisayara bağlanma gibi bir özelliği yok.(Kullanmadığım için ve telefonlarla aram yoktur, fotoğrafından baktığım kadarıyla söylüyorum.)Eğer ki varsa sana bir yazılım veririm, onunla kırarsın.
 
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
11,792
Beğeniler
1,637
Puanları
113
#3
Nokia 1100'dan bahsediyoruz ya! :D

Standart olarak 12345 bunların kodları. Değiştirdi isen bunları bilgisayara bağlamak zor, bağlarsanda rahat kırarsın.
 

mila12

Dekan
Onursal Üye
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
9,532
Beğeniler
31
Puanları
48
#4
İmei numarsı ile master code alabilirsin.
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Puanları
0
#5
nfader.y-host.ru burdan bi şifre aldım imel numarası ile ama olmuyo yeni sim kart aldım güvenlik kodu olmadan giremiyorum başka bi yolu yok mu? Telofoncuya götürecek param yok malesef:(
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Puanları
0
#7
Yok hocam olmuyo bütün sitelerden aynı şifreleri veriyo pin kodundan sonra güvenlik kodu istiyor yazıyoru kod hatası diyo başka bi yolu yok mu?
 

mila12

Dekan
Onursal Üye
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
9,532
Beğeniler
31
Puanları
48
#9
*#7370# reset kodu. Birde bunu dene. Telefonuna reset atacakmı.

İçindeki bilgiler gider yanlız.
 

mila12

Dekan
Onursal Üye
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
9,532
Beğeniler
31
Puanları
48
#11
Hayır açılırken. Güvenlik kodu kısmına bunları yaz birde. Belki olur

Eğer olmaz ise * - 3 - arama tuşu ve açma tuşlarına aynı anda bas
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Puanları
0
#12
Yok yine olmuyo sanırım telofoncuya götürsem iyi olacak tahminen ne kadar alırlar?
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Puanları
0
#14
Sim kart takılı iken açıyorum pin kodundan sonra güvenlik istiyo güvenlik isteyince * ve # işlemiyo simi çıkarıp deniyorum hiç bişey değişmiyo

--- Mesaj Güncellendi ---

Master code 1444037653 bu kodu veriyo
 
stat counter