General Mobile 5 Plus Kullanıcıları Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
11
Beğeniler
1
Puanları
1
Konum
Bingöl
S.a Beyler Cpu-Z uygulamasini indirdim ama 4cekirdek calismiyordu. Yolladim telpa ya yazilimi silip yeniden yuklemisler ama halen ayni. Ne kadar guvenebilirim Cpu-Z ye
 
Katılım
26 Eyl 2016
Mesajlar
15
Beğeniler
1
Puanları
3
Konum
Manisa
Sıkıntı olmaz rahat ol bende de aynı sorun oldu yeni kablo aldım duzeldi.Yalniz Sina dikkat et alacağın kablonun hizlinsarja uyumlu olması gerekiyor.
--- Gönderi Güncellendi ---
Arkadaşlar merhaba.Telefonda bir sıkıntı olustu.Mesela %50 şarjım varken kapatıp açtığımda %15e iniyor. Sizde de bu durum oluyormu? Çözümleri nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim.
Sıkıntı olmaz rahat ol bende de aynı sorun oldu yeni kablo aldım duzeldi.Yalniz Sina dikkat et alacağın kablonun hizlinsarja uyumlu olması gerekiyor.
--- Gönderi Güncellendi ---
Arkadaşlar merhaba.Telefonda bir sıkıntı olustu.Mesela %50 şarjım varken kapatıp açtığımda %15e iniyor. Sizde de bu durum oluyormu? Çözümleri nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim.
 

nacar

Üyecik
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
50
Beğeniler
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Sistem Arayüzü Ayarlayıcısını açamayanlar : telefon şarjdayken veya şarj oranı en az yüzde 90 ın üzerindeyken denesinler. Ayar simgesine basılı tutup, 20 ye kadar sayıp bıraktığınızda işlemin gerçekleştiği uyarısını göreceksiniz. Ben bir gece uğraşıp açamamışken, şans eseri telefon şarjdayken denedim ve bir seferde açabildim. Bununla bir ilgisi olabilir.
 
Katılım
23 Nis 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Türkiye
Selam beyler bende dün gm5 plus aldım bütün herşey güncel android 7.1.1 var ancak telefon biraz kullanımda ısınıyor ve çok hızlı şarj yiyor napsam servisemi yollayayım
 
Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
11
Beğeniler
1
Puanları
1
Konum
Bingöl
Clash of kings oynayan varsa mesaj atabilirmi bi zahmet.
--- Gönderi Güncellendi ---
Clash of kings oynayan varsa mesaj atabilirmi bi zahmet.
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
1
Puanları
3
Telefonda yaşadığım sıkıntılar:
-Ekranda fare imleci sürekli çıkıyor ve sinir bozuyor.
-Dikkatli kullanmaya çalışmama rağmen şarj soketi 3 ay dayandı.
-Batarya performansı iyiydi ama 4 ay sonra bayağı azaldı.
-Kulaklık yuvasında temassızlık var bazen tek kulaktan veriyor yuvadayken çevirince düzeliyor.
-Güneş altında ekran parlaklığını bayağı açmam gerekiyor.
--- Gönderi Güncellendi ---
Birde gece şarjı 100 de bıraktığımda sabah 80 e düşüyor.Doze modu iyi ayarlanmamış galiba.Onun çözümünüde greenify kulanmakta buldum.
 
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,697
Beğeniler
1,069
Puanları
113
Konum
istanbul
ben de bu telefonun modem özelliklerini incelemiştim ama henüz alamadım fiyatı nispeten uygun fakat sağlam mı o yönde çekincelerim var...
 
Katılım
26 Eyl 2016
Mesajlar
15
Beğeniler
1
Puanları
3
Konum
Manisa
Arkadaşlar bu sistem güncellemelerini nasıl sadece wifi yoluyla yapabilirim otomatik olarak kendisi guncellliyor mobil veri yi bitiriyor
 
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
16
Beğeniler
1
Puanları
3
Konum
istanbul
Kulaklık bozuldu ve telefondan çok çok az ahize sesi geliyor arkadaşlar. Daha önce de aynı sorunlarla servise yolladım "ahize değiştik" dediler adamların yanında denedim sesini yine aynı dedim ama" telefonun sesi bu kadar" diye saçma bi bahane uydurdular. Acaba sizde de karşıdan gelen seste bi azalma filan oldu mu? Kulağım mı bozuldu diyeceğim ama diğer telefonlar cayır cayır veriyor sesi
 
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,697
Beğeniler
1,069
Puanları
113
Konum
istanbul
Garantide Ücret İadesi ve Değişim Hakkında Bilinmesi,Yapılması Gerekenler

Teknoloji büyüdükçe getirdiği sıkıntılar da büyümekte. Özellikle binlerce lira verip aldığımız akıllı telefonlar, her ne kadar dikkatli kullansak da arıza verebiliyor. Teknoloji işi şans işi tabirine inanan biriyim. Kimisi X marka X model cihazı alır, yıllarca sıkıntısız bir şekilde kullanır, kimisi de aynı X marka X model cihazı alır, cihaz teknik servisin elinden bir türlü kurtulamaz. Bu bilgi teknik servisten kurtulamayan cihaz sahiplerine umarım yardımcı olur diyerek başlayalım.

Kullanıcı hatası. Bu kritere çok dikkat etmeliyiz çünkü teknik servisler ücretli işlem yapmak, telefonunuzu garanti kapsamına çıkartmak, telefonunuzu değiştirmemek v.b. gibi şeyler için çoğu kez kullanıcıları bu şekilde tuzağa düşürmektedirler. Bu yüzden kullanıcı hataları ile ilgili bilgi sahibi olmalı, arıza durumunda bunun neden kaynaklanabileceği konusunda fikir sahibi olmalı hiç bilginiz yoksa da bilirkişilere danışmalısınız.

Cihazınız arıza verdi ve teknik servise vermek/göndermek durumunda kaldınız. Eğer ki cihazı teknik servisinize kargo ile verecekseniz, mümkünse arızasını, cihazın fiziksel durumu v.b detaylı bilgilerini, kargo paketleme işlemine kadar video ile sesli bir biçimde anlatarak kayıt edin. Çünkü cihazınızı sağlam kutularsınız, kargoda kırılır veya kasten teknik servis tarafından zarar verilir, bize kırık/hasarlı geldi garanti kapsamı dışındadır, şu kadar liraya tamir edebiliriz derler ve bunu hiçbir şekilde ispatlayamazsınız. Olan telefonunuza, zamanınıza ve en önemlisi paranıza olur.

Binlerce lira verip bir akıllı telefon satın aldınız. Fatura üzerinde yazan tarih dahil 2 sene garantiniz var. Teknoloji bakımından şansız birisiniz diyelim. Telefonunuz 1 hafta sonra kendiliğinden arızalandı. Teknik servise verdiniz/gönderdiniz ve cihazınız onarıldı size gönderildi. Kargo ile size ulaştıysa, paketinizi kargo görevlisinin yanında açıp iyice inceleyin, herhangi bir fiziksel hasar gördüğünüz anda kargo görevlisine tutanak tutturarak anında geriye postalayın. Eğer ki servisten elden teslim alacaksanız, serviste elinize aldığınız andan itibaren özellikle ekranı olmak üzere detaylıca inceleyin, bir kusur bulmanız halinde anında servis görevlisine tekrardan onarım talebi vermek şartıyla teslim edin.

Benim gibi şanssız birisiniz, onarılan cihazınız iki ay sonra tekrar arıza verdi. Tekrar servise vermek/göndermek durumunda kaldınız, etti iki. Onarıldı ve geri geldi. Fakat yine kusur var. Tekrar vermek/göndermek durumunda kaldınız etti üç, onarıldı diye geldi kusur var, veya biraz kullandınız tekrar sıkıntı verdi. Şimdi burada duruyoruz, neden? Öncelikle bilmemiz gereken şey bu dört arıza ne olursa olsun bunu 1 sene içerisinde vermesi gereklidir. Cihazın dört kez servis gördüğünü ve kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını ispatlayacak dört adet teknik servis raporuna ihtiyacınız var ve dördüncü arızasını verdiği anda, dördüncü servis raporunu almak için izlememiz gereken yol ve diğer işlemler sırasıyla şöyledir;

1) Cihazın arızasını kaba taslak belirterek özellikle onarım istemediğimizi ve sadece teknik servis raporu istediğimizi belirtiyoruz. Teknik servis bize cihazı gönderip yanında kullanıcı hatasından kaynaklanmayan şekilde kusurludur şeklinde rapor gönderdiği anda dört adet servis raporumuz hazır demektir.

2) Bu raporlara dayanarak cihazı aldığımız mağaza neresi ise, yani fatura üzerinde bulunan mağazanın adresine PTT'den iadeli taahhütlü dilekçe yazıyoruz. Örnek;

X İLETİŞİM HİZMETLERİ LTD. ŞTİ. ' NE

X tarihinde X Liraya mağazanızdan aldığım X Marka X Model cihazım aldığım günden bu güne garanti kapsamı dahilinde dört kez arıza verip üçünde onarımı yapılmıştır. Cihaz şu an servis raporu kanaatiyle kusurludur. Garanti Belgesi Uygulama Esasları Yönetmeliğine göre fatura tarihinden itibaren garanti kapsamı dahilinde, bir yıl içerisinde dört kez servis görmesine istinaden; [ buradan sonra a), b), c) seçeneklerinden birini isteğinize göre ekleyebilirsiniz.

a) fatura tutarı olan X Lira bedel iadesi talep eder, gereğinin yapılmasını rica ederim.
b) cihazımın birebir aynısı ile değişimini talep eder, gereğinin yapılmasını rica ederim.
c) cihazımın bir üst modeli ile değişimini talep eder, gereğinin yapılmasını rica ederim. (Üst modelin fiyatı fatura tutarından en fazla 50 lira kadar fazlaysa)
d) fatura tutarım ile cihazımın bir üst modeli ile arasındaki fiyat farkını ödemek suretiyle değişimini talep eder, gereğinin yapılmasını rica ederim.

İsim, Soyisim, telefon, adres ve imza ile dilekçemizi tamamlayıp gönderiyoruz.


Bu bir sene içerisinde üçten fazla arıza vermesi durumunda %100 yasal hakkımızdır. Telefonu aldığımız andan itibaren 1 seneyi geçtiğinde üçten fazla arıza almamız durumunda, iade veya değişimi her seferinde teknik servisinizden talep edebilirsiniz fakat bu gibi durumlarda cihazınızı ya bir şekilde hile ile garanti kapsamı dışına çıkartmaya çalışırlar ya da hiçbir şekilde sonuç vermez onarılıp geri size teslim edilir. Cihazın 20 iş gününden fazla teknik serviste yoğunluk, parça bekleniyor v.b. bahanelerle bekletilmesi gibi durumlarda da yasal olarak iade/değişim talep edebilir, hakkınızı arayabilirsiniz. Bunların dışında tüketici hakem heyetine şikayetiniz sonucu olumlu bir karar çıkmadıkça veya teknik servis değişim raporu vermedikçe iade/değişim hakkınız yasal olarak bulunmamaktadır. Garanti süresi dolana kadar cihazın kendi verdiği kusurlarda onarım hakkınız yasal olarak mevcuttur ve siz aksini istemediğiniz takdirde cihazınız her seferinde size onarılıp geri gönderilir.

Biraz uzun oldu ama en temelinden basit ve detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım. Umarım bu bilgiler ihtiyacı olan kişilere yardımcı olur ve konuyla ilgili tüm sorularınızı bu başlık altından sorabilir, cevap alabilirsiniz. Arızasız günler ve iyi forumlar dilerim.
 

xfyzx

Üyecik
Katılım
22 May 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
türkiye
benim telefonumda ekran piksellenmesi oldu alt tuş takımında garantiye gönderdik başına böyle bir durum gelen varmı varsa garantiden nasıl bir çözüm yolu buldular
 

xfyzx

Üyecik
Katılım
22 May 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
türkiye
telefonumda resimdekinden daha fazla piksellenme oluyordu.telefon şu an garantide başına gelen ve garantiye gönderen varsa ne gibi bir sonuç çıktı garantiden telefonun değiştirilmesini talep ettik ne gibi bir sonuç çıkar sizce
IMG-20161113-WA0007.jpg
 
Katılım
26 Haz 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
1
Puanları
1
Konum
Istanbul
5 para etmez 1 senelik telefonu sarz soketinden dolayi 5 defa servise goturdum en son 355 tl servis ucreti istediler neymis sarz soketinden iceri sivi kacmis ekran yanmis baska servise goturdum sarz kablosu bozukmus 39 tlye orjinal kablo aldim sorun cozuldu...Calisanlardan tutun yoneticiye kadar hepsi dolandirici kesinlikle tavsiye etmiyorum
 
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
5 para etmez 1 senelik telefonu sarz soketinden dolayi 5 defa servise goturdum en son 355 tl servis ucreti istediler neymis sarz soketinden iceri sivi kacmis ekran yanmis baska servise goturdum sarz kablosu bozukmus 39 tlye orjinal kablo aldim sorun cozuldu...Calisanlardan tutun yoneticiye kadar hepsi dolandirici kesinlikle tavsiye etmiyorum
Sıfır aldığım telefon 4 gün sonra şarj soketinden sorun çıktı servise götürdüm garantiye girmiyor dediler hemen satıp kurtuldum rezalet kimseye tavsiye etmiyorum
 

Benzer Konular

Üst
stat counter