Garanti Kapsamında Servis Süresi

Bu konuyu okuyanlar

emre2535

Asistan
Katılım
21 Şubat 2013
Mesajlar
289
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.”

arkadaşlar 24.06.2014 te aldığım discovery elite cihazımın dokunmatik tuş ve sensör arızası nedeniyle 14.07.2014 te bayi aracılığıyla telpa ya gönderdim. aradan tam 9 gün geçti bırakın telefonun geri gelmesini telpa cihazı dün yani 23.07.2014 te ancak bulabildi cihaz 8 gündür kayıptı kargo teslim numarası olmasına rağmen büyük bir ihtimal bu telefonu 10 iş gününde bana geri gönderemiyecekler bende üstteki ilgili maddeye dayandıraraktan telefonun yerine ikame telefon vermeleri gerektiğini söylediğimde bana telpa nın bu uygulamayı kaldırdığını söyledi. firmaların ilgili madde olmasına rağmen böyle keyfi uygulama yapma hakları var mı? böyle bir durumla karşılaşan var mı veya böyle bir durumda ne yapmamız gerek..?
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
O süre 20 gündü değiştirilmediyse.
 

emre2535

Asistan
Katılım
21 Şubat 2013
Mesajlar
289
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
yeni yasa en fazla 20 iş günü servis süresi, 10 günü aşması halinde cihazın muadili ikame cihaz diye düzenlenmiş
 
Üst