emre2535
Asistan
- Katılım
- 21 Şubat 2013
- Mesajlar
- 289
- Reaksiyon puanı
- 4
- Puanları
- 18
Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
arkadaşlar 24.06.2014 te aldığım discovery elite cihazımın dokunmatik tuş ve sensör arızası nedeniyle 14.07.2014 te bayi aracılığıyla telpa ya gönderdim. aradan tam 9 gün geçti bırakın telefonun geri gelmesini telpa cihazı dün yani 23.07.2014 te ancak bulabildi cihaz 8 gündür kayıptı kargo teslim numarası olmasına rağmen büyük bir ihtimal bu telefonu 10 iş gününde bana geri gönderemiyecekler bende üstteki ilgili maddeye dayandıraraktan telefonun yerine ikame telefon vermeleri gerektiğini söylediğimde bana telpa nın bu uygulamayı kaldırdığını söyledi. firmaların ilgili madde olmasına rağmen böyle keyfi uygulama yapma hakları var mı? böyle bir durumla karşılaşan var mı veya böyle bir durumda ne yapmamız gerek..?
arkadaşlar 24.06.2014 te aldığım discovery elite cihazımın dokunmatik tuş ve sensör arızası nedeniyle 14.07.2014 te bayi aracılığıyla telpa ya gönderdim. aradan tam 9 gün geçti bırakın telefonun geri gelmesini telpa cihazı dün yani 23.07.2014 te ancak bulabildi cihaz 8 gündür kayıptı kargo teslim numarası olmasına rağmen büyük bir ihtimal bu telefonu 10 iş gününde bana geri gönderemiyecekler bende üstteki ilgili maddeye dayandıraraktan telefonun yerine ikame telefon vermeleri gerektiğini söylediğimde bana telpa nın bu uygulamayı kaldırdığını söyledi. firmaların ilgili madde olmasına rağmen böyle keyfi uygulama yapma hakları var mı? böyle bir durumla karşılaşan var mı veya böyle bir durumda ne yapmamız gerek..?