Garanti hakkında yardım

Bu konuyu okuyanlar

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
Arkadaşlar cihazımı garantiye vereceğim, yardımcı olur musunuz?
1- cihazı teknosadan 02.11.2013 tarihinde aldık 2 yıl garantisi devam ediyor mu?(Ediyorsa hangi aya kadar)
2- garantiye vermek için teknosaya mı gidecem?(Yani cihazı teknosaya mı verecem)
3- cihazı garantiye vermek için illa faturada ismi yazan mı gidecek(yoksa bende verebilirmiyim)
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Öncelikle cihaz ney ? İsteyen kişi garantiye verir sıkıntı olmaz. 2015 11. Aya kadar devam ediyor.
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
Öncelikle cihaz ney ? İsteyen kişi garantiye verir sıkıntı olmaz. 2015 11. Aya kadar devam ediyor.
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Cihazı garanti için teknosaya mı vereceğim?

Cihazım Blackberry 9900 Bold
Sorunu, aşırı ısınmaya başladı ve ekranda küçük siyah bi leke gelmeye başladı.

Cihaz değişimi yaparlar mı? Yoksa tamir mi olur?
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Cihazı garanti için teknosaya mı vereceğim?

Cihazım Blackberry 9900 Bold
Sorunu, aşırı ısınmaya başladı ve ekranda küçük siyah bi leke gelmeye başladı.

Cihaz değişimi yaparlar mı? Yoksa tamir mi olur?
Değişim ve tamir olayını bilemme ama muhtemelen kvk cihazıdır. Garanti belgesindeki garanti servisine gönderebilirsiniz. Kutu veya garanti evragındakı garantı şirketı nedır ?
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
Değişim ve tamir olayını bilemme ama muhtemelen kvk cihazıdır. Garanti belgesindeki garanti servisine gönderebilirsiniz. Kutu veya garanti evragındakı garantı şirketı nedır ?

Cihazım KVK cihazıdır. Teknosadan alınmıştır.
Şimdi cihazı teknosaya götürüp garantiye vermek istiyorum mu diyeceğim?
Son olarak cihazı kutusu ve aksesuarları ile mi yoksa sadece cihazı mı vereceğim garantiye?
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Cihazım KVK cihazıdır. Teknosadan alınmıştır.
Şimdi cihazı teknosaya götürüp garantiye vermek istiyorum mu diyeceğim?
Son olarak cihazı kutusu ve aksesuarları ile mi yoksa sadece cihazı mı vereceğim garantiye?
http://www.kvkteknikservis.com/KVK/

linkten size en yakın kvk teknik servisine cihazınızı sadece telefon olacak şekilde içinden micro sd kartınız dahil çıkartıp vereceksiniz çıplak telefon olarak, fatura istenilmez ama siz yinede faturanızı yanınıza alın asla fatura orjinalini vermeyin fotokopisini verin.
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
http://www.kvkteknikservis.com/KVK/

linkten size en yakın kvk teknik servisine cihazınızı sadece telefon olacak şekilde içinden micro sd kartınız dahil çıkartıp vereceksiniz çıplak telefon olarak, fatura istenilmez ama siz yinede faturanızı yanınıza alın asla fatura orjinalini vermeyin fotokopisini verin.

Bulunduğum şehir konya ve baktım burda kvk teknik servis yok.
Teknosaya götürsem orada veremez miyim garantiye?
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18

Arkadaşlar garantiye vermeden önce birkaç bilgiye ihtiyacım var.
Cihazın ekranın iç kısmına çok az toz girmiş, bu garanti kapsamına girer mi?(ekran üzerinde çizilmesin diye jelatinde var)
Yine cihazın sol tarafında, çok küçük ve hafif siyah leke var. Bu leke beyaz yerlerde belli değil, sadece gri ve siyahsı resim ve yerlerde belli oluyor.

Arkadaşlar bu leke ve toz garanti kapsamına girer mi? yoksa kullanıcı hatası mı derler?
 

monstearsoul

Doçent
Katılım
11 Mart 2014
Mesajlar
516
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Arkadaşlar garantiye vermeden önce birkaç bilgiye ihtiyacım var.
Cihazın ekranın iç kısmına çok az toz girmiş, bu garanti kapsamına girer mi?(ekran üzerinde çizilmesin diye jelatinde var)
Yine cihazın sol tarafında, çok küçük ve hafif siyah leke var. Bu leke beyaz yerlerde belli değil, sadece gri ve siyahsı resim ve yerlerde belli oluyor.

Arkadaşlar bu leke ve toz garanti kapsamına girer mi? yoksa kullanıcı hatası mı derler?

Yardım eden yok mu???

toz girmesi kullanıcı kaynaklı derler. Eğer siyah leke ekranın görüntü veren kısmında ise sorun cihazdadir ancak ekran çerçevelerinde ise kullanıcı hatası diyebilirler
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
toz girmesi kullanıcı kaynaklı derler. Eğer siyah leke ekranın görüntü veren kısmında ise sorun cihazdadir ancak ekran çerçevelerinde ise kullanıcı hatası diyebilirler

Ekranın görüntü veren kısmı ve çerçeve olayını pek anlamadım. Biraz açarmısınız?
Siyah leke sol ekranın tam ortasında, çerçeveye yakın kısımda
 

monstearsoul

Doçent
Katılım
11 Mart 2014
Mesajlar
516
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
anladım yani ekranda. bence cihaz hatalı çıkar ve tamir edilir diye düşünüyorum
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
anladım yani ekranda. bence cihaz hatalı çıkar ve tamir edilir diye düşünüyorum

Cevabınız için teşekkür ederim, eğer kullanıcı hatası derlerse; onayımı almadan cihazı tamir etmezler değil mi?
Cihazı bataryası ile mi teslim edeyim yoksa bataryasız mı? Cihaz bu garanti süresinde hasar görmez değil mi? Kargo falan...
 

monstearsoul

Doçent
Katılım
11 Mart 2014
Mesajlar
516
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Cevabınız için teşekkür ederim, eğer kullanıcı hatası derlerse; onayımı almadan cihazı tamir etmezler değil mi?
Cihazı bataryası ile mi teslim edeyim yoksa bataryasız mı? Cihaz bu garanti süresinde hasar görmez değil mi? Kargo falan...
Eğer kullanıcı hatası olursa size mail veya sms geliyor onay almak için ya da arıyorlar siz onay verirseniz tamir ediliyor. cihazı bataryası ile teslim edin ancak göndermeden önce resmini cekin üretim tarihino vs çünkü serviste baska batarya koyup gönderirlerse haberiniz olur. Ayrıca cihaz kargoda vs hasar görürse sorumluluk onlara ait. öyle birşey olursa cihaz değişimi dahi yapabilirler. ve son olarak ürünü teslim ederken imzayalacağınız kağıdı mutlaka okuyun
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
Eğer kullanıcı hatası olursa size mail veya sms geliyor onay almak için ya da arıyorlar siz onay verirseniz tamir ediliyor. cihazı bataryası ile teslim edin ancak göndermeden önce resmini cekin üretim tarihino vs çünkü serviste baska batarya koyup gönderirlerse haberiniz olur. Ayrıca cihaz kargoda vs hasar görürse sorumluluk onlara ait. öyle birşey olursa cihaz değişimi dahi yapabilirler. ve son olarak ürünü teslim ederken imzayalacağınız kağıdı mutlaka okuyun

Ustam çok teşekkür ederim, yardımların için baya bir bilgi sahibi oldum. Yarın verecem garantiye bakalım ne olacak?
Sonucu burdan yazarım cihaz gelince :)
 

Son mesajlar

Üst