Garanti dışı kalmış ama kronik sorunlu ekran

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


tugrulyılmaz

Üyecik
Katılım
30 Mar 2018
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
istanbul
Merhaba arkadaşlar elimde lenovo marka bir telefon var.
telefonu aralık 2015 yılında satın aldım internet üzerinden. 1 sene rahat kullandıgım telefon 2017 yılı ıcınde garanti kapsamında 2 kez 4 ay aralıklı olmak üzere aynı ekran sararması sorunundan servise gidip tamir edildi. Garanti süresi bittikten sonra yine aynı sorun 3.kez tekrarladı. şimdi bu ürün kronik sorunlu ki aynı sorunu 3.kez tekrarlıyor. Cünkü ekran sararması nedeniyle daha önce 2 kez servise verdigimde kullanıcı hatası denılmeden degistirilmişti ve olay yine tekrarladı.

Satın aldıgım firma servisten alınacak DOA belgesinin aslını verirseniz ücret iadesi yapılır dedi. Servise telefon ettigimde de bana 3.kez servise gelse bile bunu verme taraftarı degil gibiler. Üstelik ürün garanti dışı söylüyorlar. Tüketici hakem heyeti ise dilekcemi yazabilecegim ama sonucu ile ilgili heyetin karar alacağını söyledi

Ben simdi sunu soruyorum bu tarz bır durumda 3 kez üst üste aynı sorun oldugunda ki ilk 2 arızası garanti süresinde yapılan üründe yasal hakkım iade parası almak degil midir ? garanti süresi bitti diye ben 1 senede telefon almak zorunda mıyım yoksa 5 ayda bir ekran sararması nedeniyle ürünü servise vermek zorunda mıyım ?

Tesekkurler
 
Üst
stat counter