Galaxy S10 Plus, S10 ve S10e Kullanıcıları Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 2, Ziyaretçi & Botlar: 1)


stinghardyzz

Profesör
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
2,925
Puanları
113
Yaklaşık 3 hafta önce s10e aldım Hepsiburada üzerinden, telefon başlarda sıkıntısızdı ya da ben fark etmedim ama şuan akşam saatlerinde parlaklık %30 ve altındayken siyah yerlerde deli gibi gölgelenme yapıyo, böyle kaydırıyorum widgetler olsun youtube de siyah alanlar olsun galeride fotoğraf aralarındaki siyah alanlar olsun geçiş yaparken siyah yerler geriden gelip arkasında mavi izler bırakıyo ama çok kısa süreli. Mail attım samsunga hard reset atmamı istediler atmadım sorunun %90 donanım kaynaklı olduğunu düşünüyorum. İşim gereği zaten elime alamıyorum telefonu fazla, ilk amoled deneyimim var mı böyle sorun yaşayan? Ne yapmalıyım sizce?

Hiç oyun oynamadım pekte oynamam, İnstagram Facebook benzeri sosyal medya uygulaması kullanmam telefonda ağır hiç bir program yok, Hepsiburada müşteri hizmetleri yetkili servise götürüp değişim raporu alabileceğimi söyledi ve süre sınırı olmadığını söyledi bu işlem için, ne kadar doğru? Servise götürsem muhtemelen ekran değişimi yaparlar, daha 1 aylık bile olmayan telefonun ekranının değişmesi ne kadar doğru? Zaten işim yoğun servise de ne zaman gidebilirim bilmiyorum bi ara izin almam lazım karar veremedim bi türlü, hard reset deneyebilirim ama yazılımın veya güncellemenin böyle bir sorun yaşatma ihtimali nedir? Bu arada telefonun diğer hiç bir özelliği ile sıkıntım yok gayet memnunum, gerek sarj gerek kamera performansı, tabiki bazı uygulamalar için güncelleme lazım, mesela whatsapp üzerinden fotoğraf çekerseniz geniş açılı lensi kullanıyor sadece :D ironik..

Teşekkürler.
sorununuz gece modu açık olduğu icin olabilirmi acaba ?
 

stinghardyzz

Profesör
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
2,925
Puanları
113
Sanmıyorum gece modu kapalıyken akşam saatlerinde veya gece parlaklık düşükken her zaman oluyor. anlamsız bi sorun :D videolarda vesaire bi sorun olmuyor siyah kısımlarda..
bende gece modu acikken dediniz oluyor. onun disinda kapaliyken boyle bir sorunum yok
 

Troob

Profesör
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,265
Puanları
63
Konum
Ankara/İzmir
bende gece modu acikken dediniz oluyor. onun disinda kapaliyken boyle bir sorunum yok
iyi de gece modundayken de olması garip değil mi :D dediğiniz doğru ama gece modunda daha çok belli oluyo, telefonu gece kullanasım gelmiyo artık.. genel olarak amoled derdi felan mı bu yoksa servise gidicem?
 

HakkiAkyol144P

Üyecik
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
3
Puanları
3
Merhaba Forumda yeniyim. Bir S10 plus kullanıcısı olarak bu kulübe üye olmak istiyorum. Nasıl üye olabilirim?
 

Dogukan1905

Asistan
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
361
Puanları
43
Konum
Bursa
S10 kullanan arkadaşlar önümüzdeki yaz S7 Edge'den S10'a geçmeyi düşünüyorum. Şu an fiyatı yüksek ve biraz para biriktirmeyi düşünüyorum. Hem S11'de çıkmış olur. Şu an 6000TL falan önümüzdeki yaz kaç olur? Birde kullananlar nasıl, memnun mu, S7 Edge'den geçmek mantıklı mı?
 

Kupa Beyi

Profesör
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
1,430
Puanları
63
Konum
Kayseri
Ekli dosyayı görüntüle 76291


Kamera performansı konusunda pek bir şey fark ettim diyemem ama pil kullanımı yukarıdaki gibi... Bir hafta kullanıp bir daha bakmak gerek aslında. Ancak ilk aldığım günlerde %100 den %90 çok hızlı iniyordu ancak şimdi gayet stabil bir şekilde düşüş oluyor, kamerada da aynı şekilde epey düzeltme oldu ancak dediğim gibi son güncellemede pek bir şey fark etmedim.
Screenshot_20190828-125123_Settings.jpg


Son güncelleme ile batarya performansı 3 saat artmış :)
 

Viltel

Üyecik
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
10
Puanları
3
Merhaba s10 için telefon kılıfı bakıyorum. Önerebileceğiniz site var mı?
 

HakkiAkyol144P

Üyecik
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
3
Puanları
3
Bu gün One UI için Galaxy Store'da güncelleme vardı güncelledim ama bir fark göremedim neyin nesi bu güncelleme ?
 

mertballl

Üyecik
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
17
Puanları
3
S10 almayı düşünüyorum günlük kullanıcı deneyimleriniz nasıl ? Eğer bi sıkıntı yaşadıysanız ne yaşadınız ? Tavsiye ediyor musunuz ?
(telefonu sosyal medya, netflix , youtube için kullanıcam )
 
Üst
stat counter