Fortnite V3.4 YAMA NOTLARI -Güdümlü Füze

Bu konuyu okuyanlar

Abdullah Alkan

Doçent
Katılım
8 Nisan 2012
Mesajlar
620
Reaksiyon puanı
417
Puanları
63
3.4 güncellemesine hoş geldiniz.
Oyuna yeni eklenen güçlü Kumandalı Füze, hedefleri yerle bir edebilir. Bütün kontrolü parmaklarınızın ucunda. Becerili oyuncular füzenin mesafesini ve manevra kabiliyetini kullanarak siperleri aşıp rakiplerine son darbeyi indirebilirler.
Bu güncellemede, Dünyayı Kurtar! moduna getirmemizi şiddetle istemiş olduğunuz Profesyonel Savaşçı kontrol şeması ve deparın Enerji tüketmemesi gibi bazı değişiklikler devreye girecek.
Her yeri iyice araştırın, bol bol Paskalya yumurtası gizledik. İyi avlar!
Kumandalı Füze (Battle Royale)
Kaleleri kendi ellerinizle yıkın.
Keskin Nişancı Çatışması (Battle Royale)
Keskin Nişancı Çatışması’nda rakiplerinize “ce-ee!” yapıp kaçabilirsiniz. Av Tüfeği ve Arbalet eklendi, Magnum çıkarıldı.
Fortnite%2Fblog%2Fv3-4-patch-notes%2FSniperShootoutv2_Social-1280x720-8ac9ea812aa0d14ae223fffff265ab0722693a25.jpg

“Üç Suratşörler” Görev Serisi (Dünyayı Kurtar!)
Bahar Hinlikleri! yumurta temalı bir Mini-Boss savaşıyla sona eriyor.
Fortnite%2Fblog%2Fv3-4-patch-notes%2FTheThreeHusketeers-1280x720-435313f4a607f49019d655eccc16647a30aff09d.jpg

Tavşan Akıncı Jonesy / Tavşan Hanım Penny (Dünyayı Kurtar!)
Bu kahramanlarla çayırlarda zıp zıp zıplayın!
Fortnite%2Fblog%2Fv3-4-patch-notes%2FRabbitRaiderJonesy-1280x720-a66286a49e43224130b48915cb6f07bdd08f1154.jpg

GENEL
  • Konsolda Platformlar Arası Oyun Geliştirmelerinin Bir Sonraki Evresi
    • Artık ana menüden Epic Arkadaşlarınızı ekleyebilir, çıkarabilir ve yönetebilirsiniz.
    • Artık platformlar arası Grup Davetleri yollayabilir, alabilir ve cevap verebilirsiniz.
    • Grup Bulucusu artık diğer platformlardaki arkadaşlarınızı da gösteriyor.
  • PC’de Alt + Enter’a, Mac’de Option + Enter’a basarak tam ekran modu açılıp kapanabilecek.
  • Cephane kutularının parlaklığı ve görünürlüğü arttırıldı.
Hata Düzeltmeleri
  • Oyuncuların dünya üzerindeki dar alanlara sıkışınca havaya fırlamasına neden olabilen nadir görülen bir hata düzeltildi.
  • Düzenleme modu arayüzünün zaman zaman oyuncuların yaptığı binaların üstünde de görünmesi sorunu giderildi.
  • Diğer oyuncular zıplarken hareketlerinin kesik kesik görünmesi sorunu giderildi.
  • QWERTY yerleşimli olmayan klavyelerde, oyunu yeniden başlattıktan sonra bazı tuş atamalarının silinmesi sorunu giderildi.
  • Tam ekran modu açıldıktan ya da kapandıktan sonra Görüntü Ayarları ekranının doğru şekilde güncellenmemesi sorunu giderildi
BİLİNEN SORUNLAR
  • Topluluğun en çok konuştuğu sorunları takip etmek mi istiyorsunuz? Trello’da açtığımız gıcır gıcır Fortnite | Community Issues panosuna buradan ulaşabilirsiniz.
Başa Dön
BATTLE ROYALE
SİLAHLAR VE EŞYALAR
  • Kumandalı Füze eklendi.
    • Nitelikler:
      • Oyunculara Hasar: Destansı - 105; Efsanevi - 110
      • Çevre Öğelerine Hasar: 1000
      • Yaşam süresi: 18 saniye
      • Atışlar Arası Süre: 3,13 saniye
      • Roket Hızı: 1300 birim/saniye
      • Roket Canı: 100
    • Füze atıldıktan sonra onu doğrudan kontrol edebilirsiniz.
    • Füzenin bakış açısına geçtikten sonra, karakterinizi hareket ettiremezsiniz.
    • Füzenin bakış açısından istediğiniz zaman çıkabilirsiniz. Bu durumda füze, belirlemiş olduğunuz yönde gitmeye devam edecektir.
    • Atıldıktan sonra 18 saniyelik ömrü vardır.
    • Sıradan bir roketten biraz daha yavaş hareket eder ama aynı hasarı verir.
    • Destansı ve Efsanevi nadirlikte.
    • Roket cephanesi kullanır.
    • Hazine Sandıklarında ve Mühimmat Desteklerinde bulunabilir.
  • Pompalı tüfeklerin nadirlik renkleri, güçlerini daha iyi temsil edecek şekilde ayarlandı.
    NOT: Silah hasarı, düşme ihtimali gibi özelliklerde değişiklik yapılmadı.
    • Taktiksel Pompalı Tüfekler artık Yaygın/Sıradışı/Nadir (eskiden Sıradışı/Nadir/Destansı’ydı.)
    • Klasik Pompalı Tüfekler artık Sıradışı/Nadir (eskiden Yaygın/Sıradışı’ydı).
  • Mevsime özel olarak Bomba Atar, Paskalya Yumurtası Silahı’na dönüştü (değişiklik sadece görünüşte, işlevi ve verdiği hasar aynı).
  • Trambolin düşme ihtimali %25 arttırıldı.
Hata Düzeltmeleri
  • Çılgın Dans Bombası’yla ilgili sorunlar düzeltildi ve bu eşya tekrar oyuna eklendi.
  • Duvar kazığı takılı bir duvarın üstünde oyuncu durduğunda kazıkların tetiklenmesi sorunu giderildi.
  • Oyuncular sıçrarken hedefleme düğmesine basarlarsa, yere indiklerinde yakınlaştırarak nişan alma moduna geçmelerine neden olan bir sorun giderildi.
  • Av Tüfeği’nin çömelirken ya da yakın mesafeden ateş edildiğinde isabetsiz atış yapmasına neden olan bir sorun giderildi.
  • Başka bir oyuncu Uzaktan Kumandalı Patlayıcılarınızı yok ederse ve çantanızda başka Uzaktan Kumandalı Patlayıcı kalmadıysa, ateşleyici de artık çantanızdan kaldırılıyor.
  • Oyuncuların depar atarken Uzaktan Kumandalı Patlayıcı ateşleyicisini kullandıktan sonra bu eylemin animasyonunun gerçekleşmemesine ama deparını da bozmamasına neden olan bir sorun giderildi.
OYNANIŞ
  • Sınırlı Süreli Mod: Keskin Nişancı Çatışması
    • Av Tüfeği ve Arbalet eklendi.
    • Altıpatlar kaldırıldı.
    • Yere devrilme devreden çıkarıldı. Devrilen oyuncular avlanmış sayılacak.
    • Efsanevi silahlar sadece Mühimmat Desteği’nden çıkacak.
    • Destansı silahlar sadece Hazine Sandıklarından çıkacak.
    • Ağır Cephane Düşme Miktarları:
      • Yer: 6
      • Sandık: 6
      • Cephane Kutusu: 12
      • Mühimmat Desteği: 18
      • Lamalar: 90
  • Hasar alan oyuncu yapılarının parçalarının düşme sırası yeniden düzenlendi.
  • Isınma adasında çıkan ganimetlerin sayısı arttırıldı.
  • Xbox One ve PS4’ten 30 FPS modu kaldırıldı.
    • v3.4’te 60 FPS modu da dahil olmak üzere görsel kaliteyi arttıran pek çok optimizasyon yaptık. Bunun sonucunda 30 FPS ile oynamak için pek bir neden kalmadığını düşünerek bu modu kaldırdık. - Geliştirici Yorumu
Hata Düzeltmeleri
  • Açık hazine sandıklarına çok uzaktan bakıldığında açılmamış gibi görünmeleri sorunu giderildi.
  • Bir oyuncu diğerini diriltirken aralarına bir yapı parçası konursa, dirilen oyuncunun geçersiz bir durumda kalmasına neden olan bir sorun giderildi.
  • Keskingözler artık görevler tamamlandıktan sonra ortaya çıkmayacak.
  • Diğer oyuncuların kafa giysilerinin ve aksesuarlarının başlarının üstünde havada duruyormuş gibi görünmesine neden olan bir sorun giderildi.
  • Oyuncuların otobüsten atladıktan sonra karakterlerini kontrol etmelerine engel olan nadir bir sorun giderildi.
  • Çalıların ve diğer çevre nesnelerinin orta menzilde görünüp kaybolmasına neden olan bir sorun giderildi.
MOBİL
  • Bazı cihazlar için başlangıçta görüntülenecek bir “Desteklenmeyen Cihaz” mesajı eklendi. Mesaj şu şekilde:
    “Üzgünüz. Fortnite’ın çalışması için 2GB hafızası olan bir cihaz gerekir. Fortnite şu cihazlarda çalışır: iPhone SE, 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X; iPad Mini 4, Air 2, 2017, Pro.”
  • Kenar düzgünleştirme (4x MSAA) artık destekleyen tüm cihazlarda mevcut.
  • Fısıldamalar ve Yazılı Grup Sohbeti artık mobilde devrede.
  • Oyun başladığında görüntülenen “Savurmak İçin Dokun” eylemi için kısa bir eğitim eklendi.
  • “Jailbreak” işlemi yapılmış cihazların desteklenmediğine dair bir mesaj eklendi.
  • Kapıların otomatik açılması, artık oyuncunun o anki hızına değil açmak için basılmasına bağlı.
Hata Düzeltmeleri
  • Toplama Aleti’yle yapılan saldırılar, ekranın sağ tarafına dokunulup baslı tutulduğu zaman artık daha tutarlı.
  • Sol ateş tuşu artık daha güvenilir ve hızlı tepki veriyor.
  • Hazine sandıklarının açılması artık oyuncunun dokunuşuna daha iyi karşılık veriyor.
  • Ateş etmek için dokunma eyleminin çeşitli tutarsızlıkları giderildi ve daha isabetli hale getirildi.
  • Mini haritanın hareketleri ve çevreye bakmayı engellemesinin önüne geçildi.
  • Ekrana bir kez dokunup Gösterge Paneli’yle etkileşime girerken yanlışlıkla ateş edilmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Bas, Bas + Tut eylemlerinin sonuç vermemesine neden olan bazı sorunlar giderildi.
  • iPhone X’de gözlemlenen beklenenden uzun yükleme süreleri düzeltildi.
  • Epic Arkadaşları listesine hızlı hızlı dokunulunca oyunun çökebilmesine neden olan bir sorun giderildi.
  • Düşük ayarlarda Savuran Bomba efektlerinin yeterince görülememesi durumu düzeltildi.
  • Turbo İnşa ve Otomatik Malzeme Değiştirme ayarları artık doğru şekilde kaydediliyor.
  • Silahlar ve tek kullanımlık eşyalar artık bunları bırakan oyuncu tarafından otomatik olarak alınamıyor.
PERFORMANS
  • Gecikmeleri önlemek için büyük çaplı ağ kodu optimizasyonları yapıldı.
    • Oyunun tepki verme hızı, sunucudaki tüm oyuncuları her karede güncelleyerek arttırıldı. Önceden her karede sadece 50 oyuncu güncellenebiliyordu.
    • Sunucunun genel kare hızını arttırmak için ağ işlevleri optimize edilerek maçın başındaki “lag” giderildi.
  • Konsollarda çözünürlük iyileştirmeleri, doku netliği iyileştirmeleri gibi geliştirmeler yapılarak görsel kalitesi büyük ölçüde arttırıldı.
    • PS4 ve Xbox One’da doku çözünürlüğü iyileştirildi.
    • Xbox One’da doku çözünürlüğü arttırıldı.
  • Çevrede diğer oyuncular varken kare hızının artması sağlandı.
  • Oyunda bazı kozmetik eşyalar ilk defa görüntülendiğinde oluşabilen takılmalar giderildi.
KULLANICI ARAYÜZÜ
  • Epic Arkadaşlarınıza yapılan Grup Önerileri artık konsollarda lobide görüntülenecek.
  • Haritaya yakınlaştırma özelliği eklendi.
    • Fare Tekerleği görüntüyü yakınlaştırıp uzaklaştıracak.
    • Oyun kontrolcüsü - Sağ tetik yakınlaştıracak, sol tetik uzaklaştıracak.
    • Dokunmatik ekran - Çimdikleyerek yakınlaştırıp kaydırarak çevirebilirsiniz.
Hata Düzeltmeleri
  • Devrilen takım arkadaşlarının arayüzde avlanmış olarak görünmesine neden olan bir sorun giderildi.
  • Isınma adasından Savaş Otobüsü’ne geçilirken harita açılırsa işaret konmasına engel olan bir sorun giderildi.
  • Oyuncuların mini haritanın kenarlarına yakın yerlere işaret koymasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Artık bir mod seçiliyken yeni bir grup üyesi katıldığında Oyun Modu seçme özelliği sıfırlanıp “Ekipli”ye dönmeyecek.
  • “Ağ İstatistiklerini Göster” açık olduğu zaman ping değerlerinin yanlış çıkmasına neden olan bir sorun giderildi.
  • Tersine çevrilmiş kontroller kullanıldığında, harita açıkken artık fare tersine hareket etmeyecek.
ÇİZİM VE ANİMASYON
  • Daha iyi anlaşılırlık için silahların parçacık efektlerindeki tüm pürüzler giderildi:
    • Tabanca ve tüfek mermilerinin bıraktığı duman izi artık daha ayrıntılı. Böylece görüş alanınızda yapılan atışların yönünü tespit etmeniz daha kolay olacak.
    • Dünya öğelerine isabet eden Keskin Nişancı Tüfeği atışlarının daha büyük, daha görünür çarpma etkileri ve çevre hasarları olacak.
    • Pompalı tüfek saçmalarının bıraktığı izler ve oyunculara isabet etme efekti, her bir atışın nasıl yayıldığını daha net göstermek ve rakibe ne kadarının isabet ettiğini anlamayı kolaylaştıracak şekilde ayarlandı.
    • Susturuculu silahların namlusundan artık çok daha belli belirsiz bir alev çıkıyor ve mermileri duman izi bırakmıyor.
    • Klasik Pompalı Tüfek ve Ağır Tabanca animasyonları ayrıntılandırıldı, hızları ve anlaşılırlıkları arttı.
Hata Düzeltmeleri
  • Beyaz parlayan bazı sandıkların parlama efekti düzeltildi.
  • Arbalet doldurma animasyonunun, arbalet doldurulmazken oynatılmasına neden olan bir sorun giderildi.
SES
  • Yere inen Mühimmat Desteklerinin çıkardığı cikleme sesi kaldırıldı.
  • İzlediğiniz oyuncunun atışı kalkana, bedene ya da kafaya isabet ettiğinde çalacak atış bildirim sesleri eklendi.
Hata Düzeltmeleri
  • Lastik yığını sekme sesini artık seyreden oyuncular da işitecek.
  • Arbalet okları oyunculara isabet ettiğinde artık Sevgililer Günü ses efektleri çalmayacak.
  • Ganimet Laması arama ses efektleri artık arama süresi boyunca çalacak.
  • Oyuncuların yere inme sesinin, ayak sesi efektlerini duymayı zorlaştırmasına neden olan bir sorun giderildi.
Başa Dön
DÜNYAYI KURTAR!
OYNANIŞ
  • Profesyonel Savaşçı kontrol şeması seçeneği eklendi (ayrıntılar burada).
  • Depar atmak artık Enerji tüketmiyor.
  • Ölmek ve diriltilmek artık kuşanmış olduğunuz silahların dayanıklılığını azaltmıyor.
  • Konteynır arama hızı arttırıldı.
  • Oyuncular artık Uçan Kaykay’ın üstündeyken Hızlandıran Kare’ye indiklerinde düşme hasarı almayacaklar.
  • Üretim malzemesi birikme sınırı 99’dan 200’e çıkarıldı.
    • Var olan eşyalar otomatik olarak birbirinin üstüne birikmeyecek.
    • Yığınları birbirlerinin üstüne sürükleyip bırakarak ya da sırt çantasıyla depolama alanı arasında aktararak birleştirebilirsiniz.
  • Tuzak yığını limiti 20’den 200’e yükseltildi.
GÖREVLER VE SİSTEMLER
  • Yeni Bahar Hinlikleri! Görev Serisi - “Üç Suratşörler”
    • Bahar Hinlikleri! etkinliğinin büyük finalinde devasa fırtınalar, destansı Mini-Boss savaşları ve efsanevi İnşaatçı görev serisi ödülü Tavşan Hanım Penny var!
    • Özel bahar temalı Truva Tavşanı görevi.
    • Bir çatışmada üç Fırtına Mini-Boss’uyla savaş. Habis üçlüyü alt etmek için en iyi stratejiyi bul!
  • İlk Yükseltme Laması’nı satın almak artık ücretsiz. Ganimet Laması eğitimini zaten tamamlamış olan oyuncular da ücretsiz bir Yükseltme Laması kazanacaklar.
    • Bu değişikliği yapmamızın sebebi, eğitimi tamamlamadan önce V-Papellerini Battle Royale’de harcayan oyuncuların Ganimet Lamaları eğitiminde ilerleyememeleriydi.
  • Yükseltme Lamaları ve diğer aktiviteler artık oyunculara “Ciddi Seçimler” sunacak.
    NOT: Bu yalnızca normal Lamalar için geçerli olacak, etkinlik Lamaları için değil.
    • Ciddi seçim etkinlikleri oyunculara, ilk kart seçimlerini yaptıktan sonra ikinci bir seçim şansı tanıyacak.
    • Şu türlerden Destansı ve Efsanevi nadirlikteki kartlar düzenli olarak ciddi seçimler sunacak:
      • Menzilli Silah Şeması, Yakın Dövüş Silahı Şeması, Tuzak Şeması, Kahraman.
  • Trol Zulası Lamasının çıkma şansı ikiye katlandı.
    • Trol Zulası artık kesin olarak en az bir Destansı şema, bir Efsanevi şema, bir tane de Destansı veya Efsanevi felaketzede (herhangi bir türden) verecek.
  • Tamamlanan görevlerin ödülü olan Geliştirme Malzemelerinin miktarı arttırıldı:
    • Materyalle ilk karşılaşılan bölgede: +%10
      • (Örneğin) Taşlıorman’daki Yağmur Damlaları.
    • Bir konum sonra: +%25
    • İki konum sonra: +%50
    • Üç konum sonra: +%100
      • Dikiz Tepeler’deki Yağmur Damlaları
    • Görev uyarıları, bu yeni değerlerle uyumlu olacak şekilde ayarlandı
  • Oyundaki tüm görevler artık tüm Komutan Seviyeleri için bir miktar TP verecek.
    • Görevler artık “gri” olmayacak.
    • Oyuncuya daha önce “gri” görünen görevler artık “yeşil” görünecek.
      • Dolayısıyla, oyuncular artık düşük seviyeleri oynarken, hiç TP vermeyen görevlerle karşılaşmayacaklar.
    • Düşük seviyeleri oynayan oyunculara artık daha cömert TP ödülleri verilecek.
      • En düşük düzeyde bile, oyuncular normal TP ödüllerinin %30’unu alacaklar.
  • Görev Uyarıları
    • Grup Görev Uyarılarını tamamlama karşılığında verilen Çatapat Biletleri sayısı 60-150’den, 100-240’a çıkarıldı (bölge zorluğuna göre ölçeklenir).
      • Daha ilerisi için, Mutant Fırtınası ve Mini-Boss Görev Uyarıları içeren etkinlikler de 100-240 bilet verecek.
    • Mini-Boss Görev Uyarıları ödüllerinin odaklandığı nokta Dönüşüm Anahtarları ve yüksek nadirlikteki eşyalar olacak.
      • Dönüşüm Anahtarları’nın çıkma şansı büyük ölçüde arttırıldı.
      • Daha yüksek nadirlikteki eşyaların çıkma şansı devasa ölçüde arttırıldı.
        • (Örneğin) Dikiz Tepeler’de, Efsanevi Dönüşüm Anahtarlarının eskiden %1 olan uyarı ödülü olarak seçilme şansı, artık %15’e çıkarıldı.
      • Mini-Boss Görev Uyarıları’ndaki V-Papeller biraz arttırıldı.
      • Kalaslıevler ve daha ileri bölgelerde, verilen Mini Lamalar 1’den 2’ye çıkarıldı.
      • Mini-Boss Görev Uyarıları’nda geliştirme malzemelerinin ekstra ödüller olarak seçilmesinin şansı düşürüldü (ancak bu oran Mutant Fırtınası için arttırıldı).
      • Mini-Boss Görev Uyarıları’nın ekstra ödül olarak TP verme şansı düşürüldü.
      • Üretim malzemeleri ödül listesinden çıkarıldı.
      • Bulundukları bölge için fazla düşük nadirliği olan çeşitli eşyalar kaldırıldı.
        • (Örneğin) Dikiz Tepeler’de artık Nadir Felaketzedeler olmayacak.
  • Tekinli Vadi ve Dikiz Tepeler Görev Ödülü Takviyesi.
    • Felaketzede/Kahraman/Şema TP’si
      • Tekinli: +%8,4’le başlayıp zorluk seviyesiyle artarak +%25’e kadar yükselebilecek.
      • Dikiz: +%25’le başlayıp zorluk seviyesiyle artarak +%39’a kadar yükselebilecek.
  • Odun yığınları, metal kirişler vs. gibi işlenmiş kaynak kütleleri artık boyutlarıyla orantılı olarak düzgün ölçekli ahşap/taş/metal verecek.
Hata Düzeltmeleri
  • Oyuncuların, Radar İnşa Etme görevinde gereken üçgen biçimli duvarların ters çevrilmiş halini inşa etmesine olanak tanıyan bir sorun düzeltildi.
  • Bazı tuzakların etkinleştiklerinde puan vermeme sorunu düzeltildi.
  • Bulunabilen Eşyalar olarak Zıplatan Kareler, Savunmacı Kareleri ve Hızlandıran Kareler artık ileri bölgelerden de düşebilecek.
  • Duvar İticisi Tuzağı’nın, yanına 3. aşama bir ahşap zemin yerleştirildiğinde tetiklenmeme hatası düzeltildi.
  • Yaratık Özellikleri Amaç açıklamasındaki yazım hatası düzeltildi.
  • Araç tepesindeki felaketzedeler, artık araç yok olana dek hasar almayacak.
  • Başarısız görevlerde çift katılım rozeti veren kapı görevleri düzeltildi.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
  • Uzaktan Kumandalı Patlayıcılar eklendi! Git ve bir şeyleri havaya uçur... ama uzaktan.
    • Patlayıcıyı ateş tuşuyla yerleştir, yerleştirdiklerini patlatmak için de ikincil ateş tuşuna bas.
    • Düşmanlarına ek olarak, yapıları da (takımının inşa ettikleri haricinde) havaya uçurabilir.
      NOT: Hedeflere zarar vermezler.
    • Ayrıca silahlardan hasar aldıklarında infilak edebilirler.
    • Bunlar dünyanın her yerinde bulunabilirler ve her patlayıcı ancak alındığı görev içinde kullanılabilir.
  • Aşağıdaki silah avantajlarının çıkma ihtimalleri eski değerlerinin %30’una düşürüldü:
    • Yaralanmış hedeflere karşı hasar
    • Yavaşlatılmış/Sabitlenmiş hedeflere karşı hasar
    • Sersemlemiş/Geri İtilmiş/Tökezlemiş hedeflere karşı hasar
    • Yaralanmış hedeflere karşı kritik hasar
  • Hızlandıran Kare üretim bedeli artık diğer Hareket Karelerinin bedelleriyle orantılı.
  • Savunmacılar için bazı denge değişiklikleri yapıldı:
    • Yakın Dövüş ve Menzilli Kritik Vuruş İhtimali Avantajları %9’dan %15’e yükseltildi.
    • Yakın Dövüş ve Menzilli Kritik Hasar Avantajları %24’ten %54’e yükseltildi.
    • Menzilli Silah Şarjör Boyutu Avantajları %20’den %30’a yükseltildi.
    • Cephane Tasarrufu Avantajı %12’den %23’e yükseltildi.
    • Savunmacı Canı, Kalkanı ve Kalkan Yenileme Hızı %20’den %24’e yükseltildi.
    • Yakın Dövüş Silahı Hasar avantajı %10’dan %12’ye yükseltildi.
    • Belirli Silah Hasarı avantajları %12’den %15’e çıkarıldı:
      • Taarruz Tüfekleri, Tabancalar, Pompalı Tüfekler, Keskin Nişancı Tüfekleri, Baltalar, Balyozlar, Sopalar, Tırpanlar, Mızraklar, Kılıçlar.
  • Savunmacıların isabetliliği önemli ölçüde arttırıldı ve Savunmacıların tüm menzilli silahlarla yaptıkları atış hızına bir standart getirildi.
Hata Düzeltmeleri
  • Izgara tuzağının daha yüksek geliştirmelerde istenen hasarı vermemesine sebep olan bir hata düzeltildi.
  • Tavan Elektrik Tuzaklarının havada uçmasına sebep olabilecek bir hataya karşı potansiyel bir düzeltme eklendi.
    • Tuzak yerleştirildiği tavanın yüzeyinden biraz daha aşağıda olacak ve kamera artık tuzağın içinden geçmeyecek.
KAHRAMANLAR
  • Asker’in Akıncı alt sınıfının Efsanevi versiyonu olan Tavşan Akıncı Jonesy Etkinlik Mağazası’na eklendi.
  • İnşaatçı’nın Plazma Uzmanı alt sınıfının Efsanevi versiyonu olan Tavşan Hanım Penny, Bahar Hinlikleri! görev serisi tamamlanarak alınabilir.
  • “Çekirge Sıçrayışı”nın Enerji Bedeli 50’den 20’ye düşürüldü.
  • Depar için Enerji gereksinimini kaldırmanın bir parçası olarak, “Fazik Enerji” avantajını da kaldırdık. “Fazik Enerji” avantajına sahip İzciler bu avantajın yerine başka bir “Faz Kayması” avantajı alacaklar.
    • Atik Kâşif Jess’in 12. seviye avantajı “Fazik Enerji”nin yerine, ”Faz Kalkanı” getirildi.
      • “Faz Kalkanı”: “Faz Kayması” kalkanı 4 saniye boyunca yeniler. Hasar almaya devam etsen bile kalkanın normal hızın yalnızca %20’siyle yenilenmeye devam edecek.
    • Yonca Toplayıcısı İzci’nin 15. seviye avantaji, “Fazik Enerji”nin yerini “Faz Koşucusu” aldı.
      • “Faz Kayması” kullanıldıktan sonra ,“Faz Koşucusu” hareket hızını 4 saniyeliğine %25 arttırır.
  • “Geri Dönüştürme” avantajının işlevselliği geliştirildi:
    • “Geri Dönüştürme” artık MERKEZ çevresindeki binaların seviyesini de hesaba katacak.
    • 1. Seviye binalar 1 yapı parçası değerinde.
    • 2. Seviye binalar 3 yapı parçası değerinde.
    • 3. Seviye binalar 6 yapı parçası değerinde.
    • “Geri Dönüştürme” bir kaynaktan 1 birim üretebilmek için artık aynı materyalden 3 yapı parçası gerektirecek (eskiden 5 gerektiriyordu).
    • “Geri Dönüştürme” avantajı, “Randımanlı”yla geliştirildiğinde artık bir malzemeden 1 birim üretebilmek için aynı malzemeden 2 yapı parçası gerektirecek (eskiden 3’tü).
  • Yonca Toplayıcısı’na Şapka ve Sırt Çantası eklendi.
    • 2 Yıldızlı seviyeye Şapka eklendi.
    • 3 Yıldızlı seviyeye Sırt Çantası eklendi.
Hata Düzeltmeleri
  • Aşındırıcı Kılıç’ın hasarının 10.000’de kalmasına sebep olabilecek bir sorun düzeltildi. Bu hasar artık istediğimiz şekilde ölçeklenecek.
  • “Metal Eriten” taktiksel avantajı hasarının 10.000’de kalmasına sebep olabilecek bir sorun düzeltildi. Bu hasar artık istediğimiz şekilde ölçeklenecek.
  • “Mermi Manyaklığı”nın “Delikli Demir!” avantajının yanlış etkilerinin olmasına sebep olabilecek bir sorun düzeltildi. Enerji efektleri artık silahı amaçladığımız gibi kaplayacaktır.
  • Ninja’nın “Şuriken”lerinin yakın mesafeden hasar vermemesine sebep olan bir hata düzeltildi.
  • Şu kahramanların 5 Yıldızlı Destansı ve Efsanevi versiyonlarını görüntülerken yaşanan bir çökme sorunu düzeltildi.
    • Komando Ramirez.
    • Muhafız Penny.
    • Hızlı Suikastçı Ken.
    • Yol Açıcı A.C.
    • Yol Açıcı Jess.
  • Ay Yeni Yılı İnşaatçı ve İzci kahramanlarının Nadir versiyonlarına 25. ve 30. seviye avantajları veren sorun düzeltildi.
  • “Sakatlayan Atışlar”ın hassasiyet simgesinin, bu etkiyi artık taşımayan düşmanlar üzerinde tekrar belirmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • İnşaatçıların “Balyoz Kritik Vuruş İhtimali” avantajının Ejderha Yumruğu balyozuna uygulanmamasına sebep olan hata düzeltildi.
  • Destansı Noel Sarah’nın 12. seviye avantajı artık “Ejderha Çarpması” değil, olması gerektiği gibi “İyileştirici Duman.”
  • “Ejderhanın Kuyruğu”nun ilk hasar verişinde normalden az hasar vermesine sebep olan bir hata düzeltildi.
  • İnşaatçı’nın MERKEZ becerisinin “Geri Dönüştürme” avantajının, MERKEZ çevresinde hiç Ahşap parça yokken bile Ahşap verebilmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • Dakikada toplanabilecek azami kaynağın “Geri Dönüştürme” avantajının açıklamasında gösterilmemesine sebep olan hata düzeltildi.
  • “Sis Bombası” hakkındaki şu sorunlar da mercek altına alındı:
    • Sis Bombası artık olması gerektiği gibi, oyuncunun bulunduğu noktada değil patladığı noktada görünecek.
    • Artık fırlatılırken oyuncuya hız kazandırmayacak.
    • Sis perdesi etkileri sadece Etki Alanı içindeki oyunculara uygulanacak.
  • Savunmacı Karesi’nin Cephane Sayısı panelindeki pencere butonları kaldırıldı.
  • Malzeme Desteği’nin bonus kısmındaki Yetenek ağacı açıklamasındaki metin değiştirildi. Artık, “Fazladan 1 al” yerine, “en az 1 tane vardır” yazacak.
KULLANICI ARAYÜZÜ
  • Ana sekmelerdeki animasyonlar güncellendi.
Hata Düzeltmeleri
  • Bir maçtan sonra arkadaş eklerken oluşabilen bir çökme düzeltildi.
  • “Tüm İstatistikler Sayfası”ndaki Kahraman istatistiklerinin %0 olarak görünmesine sebep olan bir hata düzeltildi.
  • Yetenek Ağacı’ndaki yetenek açıklaması panelinde oyun kumandası kontrolü geliştirildi.
  • %15 Tuzak Hasarı avantajının nadirlik renginin mavi yerine altın olarak görüntülenmesine sebep olan bir hata düzeltildi.
  • Sırt çantası ve depolama ekranlarındaki “daha fazla” eylemi kaldırıldı. Bu seçenek oyun kumandalarında yoktu ve bu ekranlarda bulunmaması gerekiyordu.
  • Yığın haline getirilebilecek eşyaların mümkün olan en büyük eksik yığına eklenmemesine sebep olan hata düzeltildi.
ÇİZİM VE ANİMASYON
  • Ejderha Kudreti’nin geri tepmesini hafifletmek için, ateş etme animasyonları değiştirildi.
SES
  • Koleksiyon Kitabı, Depolama Dolabı ve Yetenek Ağacı satın alma işlemlerine yeni arayüz sesleri eklendi.
 
Üst