Evidea Ürün Rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

murat585834

Öğrenci
Katılım
6 Mart 2019
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
Arkadaşlar merhaba. 2019 ocak ayında evidea sitesinden House line dekoratif Tv ünitesi- Beyaz/Ceviz aldım.
Üniteyi teslim aldığımda ürünler kırık çıktı. Parça değişiminde bulundum teslimi 15 günden fazla sürdü.
Kırık olarak değişimden gelen ürünü teslim aldıktan sonra montaj yaptığımda parçaların birbirini tutmadığını gördüm.
Ekte hatalı ürünün görselleri vardır.
İade için başvuru yaptığımda 14 günlük iade süresi geçtiği için değiştiremedim. Ürünün 14 gün içerisinde kurup test etmek gerekiyormuş.
Ben işlerim olduğu için hemen montajını yapmadım doğrudur ancak Evidea kalitesine güvendiğim için deliklerin ürünlerin boyutlarının yanlış olduğunu aklıma getirmedim.
Evidea mağazasını kaliteli bir firma görüyordum ama tüm fikirlerim değişti. 2 kez bozuk ürün yollamak akıl mantık işi değil.
Kaliteli ve vizyon sahibi bir firma böyle ürün yollamaz. Arkadaşlar benim ürün çöp oldu size tavsiyem böyle kalitesiz ve ürünlerinin arkasında durmayan firmalardan alış veriş yapmayın
 

Ekli dosyalar

  • 8ca92b64-da00-4bd7-952c-21c4e58bde7e.jpg
    8ca92b64-da00-4bd7-952c-21c4e58bde7e.jpg
    40.3 KB · Görüntüleme: 289
  • WhatsApp Image 2019-03-06 at 11.09.30 (3).jpeg
    WhatsApp Image 2019-03-06 at 11.09.30 (3).jpeg
    51.9 KB · Görüntüleme: 385
Son düzenleyen moderatör:

Creative

Kör Cerrah
Emektar
Katılım
12 Eylül 2009
Mesajlar
13,859
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
17,321
Puanları
113
Yaş
39
Tamda raf kitaplık alma arifesindeyken böyle bir şey meydana geldiğini duyduğumdan dolayı sitelerden evidea eliyorum.. :)
 
Üst