Dövme yaptırmak için yazı önerileri

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


hayatsever

Asistan
Katılım
22 Mar 2017
Mesajlar
158
Puanları
28
Konum
İstanbul
arkadaşlar dövme yaptırmak için güzel kısa sözler söyler misiniz? kısa olsun ki estetik dursun. ya da tek kelimelik ama anlamı derin olan şeyler?
 

ÆSir

Profesör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
1,683
Puanları
113
Konum
Karaman
Dövmeye kamyon arkası sözler hoş durmaz. 周 bunu yaptır, shü
 

mfi

Profesör
Katılım
18 Ara 2011
Mesajlar
2,703
Puanları
63
canım anam, kısa öz ve derin anlamı var.
 

Blue Stack

Doçent
Katılım
22 Mar 2017
Mesajlar
621
Puanları
63
Dövme yaptırabilirsin ama burdan beğendiğin bir sözü yazdırmayı düşünürsen sırf yaptırmış olmak için yaptırırsın ve ileride pişman olur sildirmeyle uğraşırsın.
 

Mortus

Asistan
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
139
Puanları
28
Konum
Ankara
Hocam, eğer dövme yaptıracaksan senin için anlamı olan şeyleri yaptır. Yoksa ileride pişman olma durumunda var. Yazılardan ziyade şekiller anlamlı ve akılda kalıcıdır. Daha çok dikkat çeker.
 

hayatsever

Asistan
Katılım
22 Mar 2017
Mesajlar
158
Puanları
28
Konum
İstanbul
Hocam, eğer dövme yaptıracaksan senin için anlamı olan şeyleri yaptır. Yoksa ileride pişman olma durumunda var. Yazılardan ziyade şekiller anlamlı ve akılda kalıcıdır. Daha çok dikkat çeker.
ya benim için önemli olan estetik durması aslında el yazıları çok estetik duruyo ya mesela. o yüzden ne yazacağının çok fazla önemi yok. ama tabibiri burda ne yazıyo diye sorduğunda da havalı dursun azcık :D
 

Kör Cerrah

in paradise
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
8,088
Puanları
113
Konum
39.925183, 32.836935
Dövme sürekli vücudunuz üzerinde kalıcı olacağından güzel olmasından ziyade bir anlam ifade etmeli sizin için. Bu yazı olsun, karakter olsun vs. fark etmez. Ancak bir kez değil iki kez düşünmeniz gerekiyor.

Sizin için anlam teşkil eden şeylere yönlenmeniz lazım, güzel sözlerden farklı olarak.
 

Dr. midas

Üyecik
Katılım
1 Ağu 2018
Mesajlar
23
Puanları
3
Hocam o dövmeyi yaptıracaktım ben, son anda vazgeçtim. Çok kararsızım halen. İşimin bir parçası o yazı. Hayatımın her yerinde var.
Valla hocam zamanında turistlerle yıllarca çalıştım, bilhassa İngilizler dövme konusunda işin suyunu çıkaran millet. Çok yaygın. Ama genel anlamıyla ettiğim muhabbetlerde anladığım, pişman oldukları. Neden bunu değilde şunu yaptırmadım falan diye. Neticede insanlar olgunlaştıkça fikirleri değişiyor ve 20 yaındayken hissettiğini 30 40 50 yaşlarında hissetmiyor, hatta tam tersini düşünüyor. O yüzden seçimin yıllar sonra pişman edebilir seni. Ha param çok benim, sildiririm dersen o da ayrı bir yaklaşım tabi ki.
 

Mortus

Asistan
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
139
Puanları
28
Konum
Ankara
Valla hocam zamanında turistlerle yıllarca çalıştım, bilhassa İngilizler dövme konusunda işin suyunu çıkaran millet. Çok yaygın. Ama genel anlamıyla ettiğim muhabbetlerde anladığım, pişman oldukları. Neden bunu değilde şunu yaptırmadım falan diye. Neticede insanlar olgunlaştıkça fikirleri değişiyor ve 20 yaındayken hissettiğini 30 40 50 yaşlarında hissetmiyor, hatta tam tersini düşünüyor. O yüzden seçimin yıllar sonra pişman edebilir seni. Ha param çok benim, sildiririm dersen o da ayrı bir yaklaşım tabi ki.
Dediğiniz doğru fakat nasıl bir anlamı olduğuna bağlı. Önemli olan sabit fikirler. Geçmişimizde ve geleceğimizde hep yanımızda bulunan, hayatımızın içerisinde anlamı olan şekiller. Dövmem var zaten, bileğimde Batman logosu vardı yıllar önce yaptırmıştım. Pişman değilim. Çocukluğumdan beri Batman manyağı olduğum için benim için anlamlı bir dövme. 90 yaşınada gelsem gururla taşırım. Diğer bileğimde ise, eşimle birlikte yaptırmıştık; The Neighbourhood müzik grubunun logosu. (Ekte ki resim) Aynısı eşimde de var. Anlamı çok büyük bunun. Şimdi kafamda "Lorem ipsum" var. Ben bir tasarımcıyım. Bu yüzden anlamı çok fazla bende bunun. il_570xN.1421569313_knid.jpg
 
Üst
stat counter