Dondurucu evaporatör içerden bantlanmış

Bu konuyu okuyanlar

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Merhaba arkadaşlar yeni aldığımız Bosch alttan donduruculu buzdolabının dondurucu kısmı üstündeki evaporatör kısmını içerden bantlanmış ve dış kenarlarından yüzeye kadar yapıştırılmış. Fabrika çıkışlı olan bu durum ürünün ayıplı olabileceği kuşkusunu uyandırdı bende. Benzer ürün kullanıcıları yada konuya vakıf uzman görüşleriniz nelerdir?Şimdiden saygılar...
 

Creative

Kör Cerrah
Emektar
Katılım
12 Eylül 2009
Mesajlar
13,836
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
17,258
Puanları
113
Yaş
39
Anlatıldığı üzere söz konusu beyaz eşya ayıplı mal olarak bence geçmektedir. Direkt olarak Bosch ana distribütör firması ile irtibata geçiniz. Ana merkez çağrı hattı ile de iletişime geçebilirsiniz.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Dün teslim aldık.Akşam farkettim. Bugün servis ve bayi ile iletişime geçtik. Konuyu normal bişeymiş gibi geçiştirdiklerini düşünüyorum. Bende bişeyler yapmak için araştırmaya başladım.Yorum ve tavsiye için çok teşekkür ederim. İnşallah kazanan bir tüketici olarak hakkımızı alabiliriz.
 

Creative

Kör Cerrah
Emektar
Katılım
12 Eylül 2009
Mesajlar
13,836
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
17,258
Puanları
113
Yaş
39
Kesinlikle hakkınızı arayın, aramadığınızda ve bizlerde aramadığımız zaman bu satıcılar ve üreticiler böyle yapmaya devam edeceklerdir.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
geri iade edin Arçelik dışında derin donduruculu dolab almayın...
 

Creative

Kör Cerrah
Emektar
Katılım
12 Eylül 2009
Mesajlar
13,836
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
17,258
Puanları
113
Yaş
39
Yapma, bir tane Arçelik aldık onda da pişman oldum. Ancak yeni çıkan ürün Carbon Fiber Buzdolabı beni nedense cezbetmeye başladı. 25 yıl garanti olunca.. :)
geri iade edin Arçelik dışında derin donduruculu dolab almayın...
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Çok araştırdım. Hepsi benzer sorunlarla dolu ve yeni nesil ürünler çok daha kalitesiz eskiye göre. Beyaz eşya birazda şans işi. Şimdi bayi ve servis engelini aşıp değişim yoluna gitmeye çalışacağım. Gerekirse Almanya merkeze ileteceğim sorunu.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
Yapma, bir tane Arçelik aldık onda da pişman oldum. Ancak yeni çıkan ürün Carbon Fiber Buzdolabı beni nedense cezbetmeye başladı. 25 yıl garanti olunca.. :)
satıcı ile iyi dost ol dost hatırı için çiğ tavuk yeme eğiliminde olması yüksek olur hiç sorun yaşatmaz.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Bizim eski buzdolabıda Arçelik idi. Eskiden motorlar Elektrolux idi ve kaliteli idi. Şimdi çoğu kalitesiz markaların. Carbon Fiber fiyatı da 18.000 TL.25 yıl garanti bile az bu fiyata...
 

honline

Müdavim
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
83
Arçelik almayıp bosch alarak iyi etmişsin keşke bi resim paylaşsan orayla ilgili.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Arçelik almayıp bosch alarak iyi etmişsin keşke bi resim paylaşsan orayla ilgili.
Teşekkürler.Resim paylaşacağım.

---- Mesajlar birleştirildi ----

delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
Çok araştırdım.Tüm markalarda hemen hemen aynı oranda benzer şikayetler var. Arçelik eski kalite ve dayanıklık çizgisinde değil kanaatimce.

---- Mesajlar birleştirildi ----

delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
Çok araştırdım.Tüm markalarda hemen hemen aynı oranda benzer şikayetlerle dolu.Bosch içinde ithal olanlar daha kaliteli ancak biz burdan Türkiye montajlı bulabiliyoruz malesef.

---- Mesajlar birleştirildi ----

delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
Çok araştırdım.Tüm markalarda hemen hemen aynı oranda benzer şikayetlerle dolu.Bosch içinde ithal olanlar daha kaliteli ancak biz burdan Türkiye mon
 
Son düzenleme:

honline

Müdavim
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
83
Servisin çok olması şehir ve ilçe merkezlerinde oturanlar için ek bir avantaj sağlamaz (köy halkı hariç) aksine ne kadar çok servis o kadar çok işinin ehli usta ile karşılaşamamak anlamına gelir, örnek vermek gerekirse sağlam bir kalite kontrol mekanizması olsa Arçelik ve Vestel yetkili servislerinin yarısı yetkili servis standartlarının altında kalır.
Şu konu çok önemli hangi marka olursa olsun garantisi bitmiş bir ürüne servisin vereceği reçete acı olur, 100 liralık masrafa 300 ister böyle bir durumda daha önce yetkili serviste çalışmışlığı olan bir usta tanıdığı olması çok iyi olacaktır.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Merhaba arkadaşlar...Aşağıda ayıplı olduğunu düşündüğümüz buzdolabına ilişkin görseller yer almaktadır. Bantlar evaporatör bulunluduğu kapalı iç kısından itibaren dışarıya kadar gelmektedir.Sizlerinde değerli fikirlerini rica ederim.
 

Ekli dosyalar

  • thumbnail_1533632222977.jpg
    thumbnail_1533632222977.jpg
    16.4 KB · Görüntüleme: 397
  • Ekran Görüntüsü 2018-08-10 11-55-04.png
    Ekran Görüntüsü 2018-08-10 11-55-04.png
    293.5 KB · Görüntüleme: 244
  • Ekran görüntüsü VID_20180807_020838.mp4 - 9.png
    Ekran görüntüsü VID_20180807_020838.mp4 - 9.png
    235.2 KB · Görüntüleme: 425

Creative

Kör Cerrah
Emektar
Katılım
12 Eylül 2009
Mesajlar
13,836
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
17,258
Puanları
113
Yaş
39
Merhaba, görsellere bakılacak olursa söz konusu bantlar o bölgenin taşıma sırasında düşmemesi için takılmış bantlar gibi duruyor. :)
 

honline

Müdavim
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
83
Bence sorun çıkaracak bir durum gözükmüyor bantları kaldır, kaldırırken iç kısımda kalan yerleri çekmek yerine kenar kısmından keserek çıkart. Güle güle kullan vestel ve arçelik almadığına pişman olmayacaksın rahat ol.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Bant içerden dışarıya doğru gelmektedir. Kapalı alanın içinden bantlanmış. Eğer dediğiniz gibi olsa dışardan bantlanır ve bu bantlar kolaylıkla sökülebilirdi. Aynı ürün ve diğer modallerinin hiçbirinde bu şekilde bir bantlma yoktur. Servis geldi ve çok açıklayıcı bir bilgi veremeden sadece muhtelemen straforu tutması için bantlanmıştır gibi tahminlerde bulundu. Resimleri çekip genel müdürlüğe ileteceğini ve iade talebimizi belirteğini söyledi. Dediğiniz gibi olsa kendinden emin bir şekilde tüm modellerde bu bantlama şu amaçla yapılmıştır gibi açıklayıcı bilgilendirmelerde bulunurdu.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bence sorun çıkaracak bir durum gözükmüyor bantları kaldır, kaldırırken iç kısımda kalan yerleri çekmek yerine kenar kısmından keserek çıkart. Güle güle kullan vestel ve arçelik almadığına pişman olmayacaksın rahat ol.
İnsanın aklına binbir türlü şey geliyor. Ya bir parça kırık ve tutturulmuş ise. İçerdeki sorunu bilmiyoruzki. Aynı markanın diğer ürünlerinde bu bantlma yokki. Servis önce dolabı açıp bantları çıkaralım dedi. Sonra gelen eleman sadece resmini çekip genel müdürlüğü göndereceğiz demekle yetindi. Bantlama normal bişey olsa kesin ve net açıklayıcı bir bilgi vermesi gerekirdi. Sadece varsayımlarla geçiştirdi. İade talebimizin iletileceğini belirtti. Benim kuşkularım var.Tek bir modelin bantlanmış olması bile yeter bence bu kuşkular için.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Merhaba, görsellere bakılacak olursa söz konusu bantlar o bölgenin taşıma sırasında düşmemesi için takılmış bantlar gibi duruyor. :)
Birkaç mağaza gezdik. Hatta bayi bile kontrol etti bazı ürünleri. Hiçbirinde bant yok. Bu bile kuşku için yeter. Hem bayi hem servis net bir açıklama yapamadı. Varsayımlarla konuyu geçiştirdi. İade talebimiz için önce buzdolabını açıp bantları çıkaralım dediler kabul ettik. Ertesi gün ise gelen eleman resim çekip merkeze ileteceğini söyledi. bu gelişmelerde endişemizde haklı olduğumuzu çıkarıyor.
 
Son düzenleme:

honline

Müdavim
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
83
Bant içerden dışarıya doğru gelmektedir. Kapalı alanın içinden bantlanmış. Eğer dediğiniz gibi olsa dışardan bantlanır ve bu bantlar kolaylıkla sökülebilirdi. Aynı ürün ve diğer modallerinin hiçbirinde bu şekilde bir bantlma yoktur. Servis geldi ve çok açıklayıcı bir bilgi veremeden sadece muhtelemen straforu tutması için bantlanmıştır gibi tahminlerde bulundu. Resimleri çekip genel müdürlüğe ileteceğini ve iade talebimizi belirteğini söyledi. Dediğiniz gibi olsa kendinden emin bir şekilde tüm modellerde bu bantlama şu amaçla yapılmıştır gibi açıklayıcı bilgilendirmelerde bulunurdu.

---- Mesajlar birleştirildi ----


İnsanın aklına binbir türlü şey geliyor. Ya bir parça kırık ve tutturulmuş ise. İçerdeki sorunu bilmiyoruzki. Aynı markanın diğer ürünlerinde bu bantlma yokki. Servis önce dolabı açıp bantları çıkaralım dedi. Sonra gelen eleman sadece resmini çekip genel müdürlüğü göndereceğiz demekle yetindi. Bantlama normal bişey olsa kesin ve net açıklayıcı bir bilgi vermesi gerekirdi. Sadece varsayımlarla geçiştirdi. İade talebimizin iletileceğini belirtti. Benim kuşkularım var.Tek bir modelin bantlanmış olması bile yeter bence bu kuşkular için.
Belki tüm modellerde vardır ama üretim aşamasında alınıyordur bunu aldıkları sırada mola zili çalmış olabilir ilgili personel geri işbaşı yapınca başka bir dolaba geçmiş olabilir.
Tekstil işi yapıyorum ürünün içinde makas kaldığına çok şahit oldum.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Merhaba, görsellere bakılacak olursa söz konusu bantlar o bölgenin taşıma sırasında düşmemesi için takılmış bantlar gibi duruyor. :)
Birkaç mağaza gezdik. Hatta bayi bile kontrol etti bazı ürünleri. Hiçbirinde bant yok. Bu bile kuşku için yeter. Hem bayi hem servis net bir açıklama yapamadı. Varsayımlarla konuyu geçiştirdi. İade talebimiz için önce buzdolabını açıp bantları çıkaralım dediler kabul ettik. Ertesi gün ise gelen eleman resi
Belki tüm modellerde vardır ama üretim aşamasında alınıyordur bunu aldıkları sırada mola zili çalmış olabilir ilgili personel geri işbaşı yapınca başka bir dolaba geçmiş olabilir.
Tekstil işi yapıyorum ürünün içinde makas kaldığına çok şahit oldum.
İyi hoş güzel diyorsunuzda. Ben 4.350 TL ödeme yapmışım o ürün için. İçindeki o bantlma kuşkusu bile yeter. Üstelik böyle devasa firmalarda kalite kontrol birimlerinin bu kadar dikkatsiz olduğunu düşünmüyorum. Ben bu bantlamayı ilk gün dolabı temizlerken içine eğilip baktığımda farkettim. Firmada alt tepede gizlendiği için farkedilmeyeceğini düşünmüş olabilir.Malesef kaç defa sıfır km araba diye hasarlı arabaların bayiler tarafından satıldığını duyduk.Ayıplı bir ürün bana göre. Bu montaj yapılırken gözden kaçıp unutulacak gibi değilki. uzun dışarı taşan mavi bantlar net görülebiliyor.Bayi bize servis gelip bantları çıkarsın dedi kabul ettik.Ertesi gün servis gelip resim çekip merkeze ileteceğini söyledi. İade talebimizi sözlü olarak aldı.
 

Creative

Kör Cerrah
Emektar
Katılım
12 Eylül 2009
Mesajlar
13,836
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
17,258
Puanları
113
Yaş
39
Açıkçası ben sizden nasıl bir sonuç çıkacak onu bekliyorum. Cevap gelsin bakalım ne diyecekler.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Açıkçası ben sizden nasıl bir sonuç çıkacak onu bekliyorum. Cevap gelsin bakalım ne diyecekler.
Biz önce bayi ve servis ile salı gününden beri iletişim halindeyiz. Baktık sonuç olumsuz sırasıyla genel merkez, Almanya merkez, onlarda olmadı Tüketici Hakem Heyeti belki sonra mahkeme...bilemiyorum...Umarım bunlara gerek kalmaz.Ayıplı mal tanımına uyduğunu düşünüyorum. Ancak yinede bir uzman görüşü almak lazım.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
o bantlar defrost işleminde ki kapı rezistansını geçici tutturmak için yapştırmışlar sökmeyi unutmuşlar bişey yok.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
Keşke servis ve bayide net konuşsa idi. Ancak ilk bildirdiğimizde gelip kontrol edelim dediler.(hatta bayi bu serilerin hepsinde var , bantı söküp kullanabilirsiniz deyince, bende sökülemediğini belirttim. Bana yarın servis gelip söksün dedi.)Ertesi gün servis gelip resim çekti ve genel merkeze ileteceğini söyledi.) iade talebimiz içinde merkeze ileteceğiz dediler sizin dediğiniz gibi değişim için yeterli gerekçe yok falanda demediler.Şimdi bu tutarsızlıklar ve diğer ürünlerde aynı bantlamanın olmayışı insanda şüphe uyandırıyor. Hem bu dolabı kullandığımız zaman bant zamanla aşınıp cihazda ve hijyen acısından bir takım sorunlar yaratabilir.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
beceriksiz servis hiç fabrika da üretimi görmemişlerbandı kesebilirsin maket bıçağı ile.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
peki içerden bir parça kırılmış, yada yerinde sabit değilse tutturulmuş olamazmı? Benden binlerce lira alan bir firma kusur gizliyorsa. Böyle bir ürün almak istesem outlet olarak satılan ürünlerden alırdım ben daha ucuza.çok emin ve netsiniz bu konuda ancak inanın güven olmadığı için firmalara insanın aklına herşey gelebiliyor. Bayi tarafından hasarlı aracın sıfır km diye satıldığını bile duyduk. Bende bütçemden kısıp aldığım ürünü kuşkulanmadan kullanmak isterim. Üstelik firmaya giden kusurlu ürünler biraz cilalanıp, yeniden satışa sunuluyor.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bu arada bir halıda dahi arka taban kısmındaki bizlerin gözle göremeyeceği incecik bir ilmek hatası bile ürünü defolu yapabiliyorken bu durumda bana çok sağlıklı gelmiyor. Bakalım mücadeleye devam edeceğiz. Bantsız ürün ya gelcek yada o para geri iade alınacak. Zafer tüketicinin olacak umarım..:)
 
Son düzenleme:

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
yok beceriksiz üretici o bandı kasa içinde kalması gerekirken yanlış zamanda yapıştırmşlar köpüğü sıkmadan önce içerde kalıcaktı.
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
yok beceriksiz üretici o bandı kasa içinde kalması gerekirken yanlış zamanda yapıştırmşlar köpüğü sıkmadan önce içerde kalıcaktı.
Şimdi bu bir ayıp değilmi? Diyelim ki haklısınız ancak muadillerinde böyle bir görüntü yokken benimde bir tüketici olarak diğerleri gibi bantsız olanından istemem hakkımdır diye düşünüyorum. Çünkü outlet ürünlerde bazen küçük bir çizik veya hafif bir renk farkı bile ürünü outlet yapabiliyor...Hem Salı gününden beri servise genel merkez incelemesinden gelecek cevabı bekliyoruz. Bahsettiğiniz gibi basit sıradan bir ürünün özelliğini bozmayan ambalaj hatası ise bu kadar uzarmı cevap vermek. Siz bile hemen açıkladınız.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
ayıplı olabilir değişim yapmaları onlar için kayıp olmaz içine bişeyler koyup fişini elektriğe taktın mı?
 

Crocusgirl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2018
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
43
İlk gün servis çalıştırıp gitti. Fişini çektik kullanmadan önce temizlemek için . Bantı farkedincede kullanmadık hiç. Umarım çok uğraştırmadan değişim yaparlar.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
değiştirmemek için ayak sürecekler ama bahaneleri de yokkullanılmamış halde değişim için uygun aslında.
 
Üst