Dondurucu evaporatör içerden bantlanmış

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar yeni aldığımız Bosch alttan donduruculu buzdolabının dondurucu kısmı üstündeki evaporatör kısmını içerden bantlanmış ve dış kenarlarından yüzeye kadar yapıştırılmış. Fabrika çıkışlı olan bu durum ürünün ayıplı olabileceği kuşkusunu uyandırdı bende. Benzer ürün kullanıcıları yada konuya vakıf uzman görüşleriniz nelerdir?Şimdiden saygılar...
 

Ufuk

Creative Mod
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
8,326
Puanları
113
Konum
Edirne
Anlatıldığı üzere söz konusu beyaz eşya ayıplı mal olarak bence geçmektedir. Direkt olarak Bosch ana distribütör firması ile irtibata geçiniz. Ana merkez çağrı hattı ile de iletişime geçebilirsiniz.
 

Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Dün teslim aldık.Akşam farkettim. Bugün servis ve bayi ile iletişime geçtik. Konuyu normal bişeymiş gibi geçiştirdiklerini düşünüyorum. Bende bişeyler yapmak için araştırmaya başladım.Yorum ve tavsiye için çok teşekkür ederim. İnşallah kazanan bir tüketici olarak hakkımızı alabiliriz.
 

Ufuk

Creative Mod
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
8,326
Puanları
113
Konum
Edirne
Kesinlikle hakkınızı arayın, aramadığınızda ve bizlerde aramadığımız zaman bu satıcılar ve üreticiler böyle yapmaya devam edeceklerdir.
 

Ufuk

Creative Mod
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
8,326
Puanları
113
Konum
Edirne
Yapma, bir tane Arçelik aldık onda da pişman oldum. Ancak yeni çıkan ürün Carbon Fiber Buzdolabı beni nedense cezbetmeye başladı. 25 yıl garanti olunca.. :)
geri iade edin Arçelik dışında derin donduruculu dolab almayın...
 

Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Çok araştırdım. Hepsi benzer sorunlarla dolu ve yeni nesil ürünler çok daha kalitesiz eskiye göre. Beyaz eşya birazda şans işi. Şimdi bayi ve servis engelini aşıp değişim yoluna gitmeye çalışacağım. Gerekirse Almanya merkeze ileteceğim sorunu.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
51,398
Puanları
113
Yapma, bir tane Arçelik aldık onda da pişman oldum. Ancak yeni çıkan ürün Carbon Fiber Buzdolabı beni nedense cezbetmeye başladı. 25 yıl garanti olunca.. :)
satıcı ile iyi dost ol dost hatırı için çiğ tavuk yeme eğiliminde olması yüksek olur hiç sorun yaşatmaz.
 

Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Bizim eski buzdolabıda Arçelik idi. Eskiden motorlar Elektrolux idi ve kaliteli idi. Şimdi çoğu kalitesiz markaların. Carbon Fiber fiyatı da 18.000 TL.25 yıl garanti bile az bu fiyata...
 

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,716
Puanları
83
Arçelik almayıp bosch alarak iyi etmişsin keşke bi resim paylaşsan orayla ilgili.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
51,398
Puanları
113
delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
 

Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Arçelik almayıp bosch alarak iyi etmişsin keşke bi resim paylaşsan orayla ilgili.
Teşekkürler.Resim paylaşacağım.

---- Mesajlar birleştirildi ----

delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
Çok araştırdım.Tüm markalarda hemen hemen aynı oranda benzer şikayetler var. Arçelik eski kalite ve dayanıklık çizgisinde değil kanaatimce.

---- Mesajlar birleştirildi ----

delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
Çok araştırdım.Tüm markalarda hemen hemen aynı oranda benzer şikayetlerle dolu.Bosch içinde ithal olanlar daha kaliteli ancak biz burdan Türkiye montajlı bulabiliyoruz malesef.

---- Mesajlar birleştirildi ----

delilik bosch almak servisi kötü Robert Bosch ile alakası kalmamış ayrıca Arçelik,Beko varken ithal'e para verilmez ...
ithal ürünlere ek vergiler gelir yakında.
Çok araştırdım.Tüm markalarda hemen hemen aynı oranda benzer şikayetlerle dolu.Bosch içinde ithal olanlar daha kaliteli ancak biz burdan Türkiye mon
 
Son düzenleme:

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,716
Puanları
83
Servisin çok olması şehir ve ilçe merkezlerinde oturanlar için ek bir avantaj sağlamaz (köy halkı hariç) aksine ne kadar çok servis o kadar çok işinin ehli usta ile karşılaşamamak anlamına gelir, örnek vermek gerekirse sağlam bir kalite kontrol mekanizması olsa Arçelik ve Vestel yetkili servislerinin yarısı yetkili servis standartlarının altında kalır.
Şu konu çok önemli hangi marka olursa olsun garantisi bitmiş bir ürüne servisin vereceği reçete acı olur, 100 liralık masrafa 300 ister böyle bir durumda daha önce yetkili serviste çalışmışlığı olan bir usta tanıdığı olması çok iyi olacaktır.
 

Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar...Aşağıda ayıplı olduğunu düşündüğümüz buzdolabına ilişkin görseller yer almaktadır. Bantlar evaporatör bulunluduğu kapalı iç kısından itibaren dışarıya kadar gelmektedir.Sizlerinde değerli fikirlerini rica ederim.
 

Ekli dosyalar

Ufuk

Creative Mod
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
8,326
Puanları
113
Konum
Edirne
Merhaba, görsellere bakılacak olursa söz konusu bantlar o bölgenin taşıma sırasında düşmemesi için takılmış bantlar gibi duruyor. :)
 

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,716
Puanları
83
Bence sorun çıkaracak bir durum gözükmüyor bantları kaldır, kaldırırken iç kısımda kalan yerleri çekmek yerine kenar kısmından keserek çıkart. Güle güle kullan vestel ve arçelik almadığına pişman olmayacaksın rahat ol.
 

Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Bant içerden dışarıya doğru gelmektedir. Kapalı alanın içinden bantlanmış. Eğer dediğiniz gibi olsa dışardan bantlanır ve bu bantlar kolaylıkla sökülebilirdi. Aynı ürün ve diğer modallerinin hiçbirinde bu şekilde bir bantlma yoktur. Servis geldi ve çok açıklayıcı bir bilgi veremeden sadece muhtelemen straforu tutması için bantlanmıştır gibi tahminlerde bulundu. Resimleri çekip genel müdürlüğe ileteceğini ve iade talebimizi belirteğini söyledi. Dediğiniz gibi olsa kendinden emin bir şekilde tüm modellerde bu bantlama şu amaçla yapılmıştır gibi açıklayıcı bilgilendirmelerde bulunurdu.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bence sorun çıkaracak bir durum gözükmüyor bantları kaldır, kaldırırken iç kısımda kalan yerleri çekmek yerine kenar kısmından keserek çıkart. Güle güle kullan vestel ve arçelik almadığına pişman olmayacaksın rahat ol.
İnsanın aklına binbir türlü şey geliyor. Ya bir parça kırık ve tutturulmuş ise. İçerdeki sorunu bilmiyoruzki. Aynı markanın diğer ürünlerinde bu bantlma yokki. Servis önce dolabı açıp bantları çıkaralım dedi. Sonra gelen eleman sadece resmini çekip genel müdürlüğü göndereceğiz demekle yetindi. Bantlama normal bişey olsa kesin ve net açıklayıcı bir bilgi vermesi gerekirdi. Sadece varsayımlarla geçiştirdi. İade talebimizin iletileceğini belirtti. Benim kuşkularım var.Tek bir modelin bantlanmış olması bile yeter bence bu kuşkular için.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Merhaba, görsellere bakılacak olursa söz konusu bantlar o bölgenin taşıma sırasında düşmemesi için takılmış bantlar gibi duruyor. :)
Birkaç mağaza gezdik. Hatta bayi bile kontrol etti bazı ürünleri. Hiçbirinde bant yok. Bu bile kuşku için yeter. Hem bayi hem servis net bir açıklama yapamadı. Varsayımlarla konuyu geçiştirdi. İade talebimiz için önce buzdolabını açıp bantları çıkaralım dediler kabul ettik. Ertesi gün ise gelen eleman resim çekip merkeze ileteceğini söyledi. bu gelişmelerde endişemizde haklı olduğumuzu çıkarıyor.
 
Son düzenleme:

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,716
Puanları
83
Bant içerden dışarıya doğru gelmektedir. Kapalı alanın içinden bantlanmış. Eğer dediğiniz gibi olsa dışardan bantlanır ve bu bantlar kolaylıkla sökülebilirdi. Aynı ürün ve diğer modallerinin hiçbirinde bu şekilde bir bantlma yoktur. Servis geldi ve çok açıklayıcı bir bilgi veremeden sadece muhtelemen straforu tutması için bantlanmıştır gibi tahminlerde bulundu. Resimleri çekip genel müdürlüğe ileteceğini ve iade talebimizi belirteğini söyledi. Dediğiniz gibi olsa kendinden emin bir şekilde tüm modellerde bu bantlama şu amaçla yapılmıştır gibi açıklayıcı bilgilendirmelerde bulunurdu.

---- Mesajlar birleştirildi ----


İnsanın aklına binbir türlü şey geliyor. Ya bir parça kırık ve tutturulmuş ise. İçerdeki sorunu bilmiyoruzki. Aynı markanın diğer ürünlerinde bu bantlma yokki. Servis önce dolabı açıp bantları çıkaralım dedi. Sonra gelen eleman sadece resmini çekip genel müdürlüğü göndereceğiz demekle yetindi. Bantlama normal bişey olsa kesin ve net açıklayıcı bir bilgi vermesi gerekirdi. Sadece varsayımlarla geçiştirdi. İade talebimizin iletileceğini belirtti. Benim kuşkularım var.Tek bir modelin bantlanmış olması bile yeter bence bu kuşkular için.
Belki tüm modellerde vardır ama üretim aşamasında alınıyordur bunu aldıkları sırada mola zili çalmış olabilir ilgili personel geri işbaşı yapınca başka bir dolaba geçmiş olabilir.
Tekstil işi yapıyorum ürünün içinde makas kaldığına çok şahit oldum.
 

Crocusgirl

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2018
Mesajlar
19
Puanları
3
Merhaba, görsellere bakılacak olursa söz konusu bantlar o bölgenin taşıma sırasında düşmemesi için takılmış bantlar gibi duruyor. :)
Birkaç mağaza gezdik. Hatta bayi bile kontrol etti bazı ürünleri. Hiçbirinde bant yok. Bu bile kuşku için yeter. Hem bayi hem servis net bir açıklama yapamadı. Varsayımlarla konuyu geçiştirdi. İade talebimiz için önce buzdolabını açıp bantları çıkaralım dediler kabul ettik. Ertesi gün ise gelen eleman resi
Belki tüm modellerde vardır ama üretim aşamasında alınıyordur bunu aldıkları sırada mola zili çalmış olabilir ilgili personel geri işbaşı yapınca başka bir dolaba geçmiş olabilir.
Tekstil işi yapıyorum ürünün içinde makas kaldığına çok şahit oldum.
İyi hoş güzel diyorsunuzda. Ben 4.350 TL ödeme yapmışım o ürün için. İçindeki o bantlma kuşkusu bile yeter. Üstelik böyle devasa firmalarda kalite kontrol birimlerinin bu kadar dikkatsiz olduğunu düşünmüyorum. Ben bu bantlamayı ilk gün dolabı temizlerken içine eğilip baktığımda farkettim. Firmada alt tepede gizlendiği için farkedilmeyeceğini düşünmüş olabilir.Malesef kaç defa sıfır km araba diye hasarlı arabaların bayiler tarafından satıldığını duyduk.Ayıplı bir ürün bana göre. Bu montaj yapılırken gözden kaçıp unutulacak gibi değilki. uzun dışarı taşan mavi bantlar net görülebiliyor.Bayi bize servis gelip bantları çıkarsın dedi kabul ettik.Ertesi gün servis gelip resim çekip merkeze ileteceğini söyledi. İade talebimizi sözlü olarak aldı.
 

Ufuk

Creative Mod
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
8,326
Puanları
113
Konum
Edirne
Açıkçası ben sizden nasıl bir sonuç çıkacak onu bekliyorum. Cevap gelsin bakalım ne diyecekler.
 
Üst
stat counter