mr_rain
Müdavim
- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,957
- Reaksiyon puanı
- 441
- Puanları
- 83
[video=youtube;TcjJnzuUONw]http://www.youtube.com/watch?v=TcjJnzuUONw[/video]
Hayal kırıklığı ve umut kelimeleri eminiz ki bu makaleyi okuduktan sonra BMW fanlarını birbirinden ayıracak iki farklı duygu yüklü kelime olacak. Hayal kırıklığı, BMWnin M bölümünde bir turbo dizel M otomobili inkar etmediğini öğrendiğinizde gerçekleşecek. Fakat aynı zamanda bunun tam olarak hangi model olduğu henüz belirtilmedi.
Autocar ile bir röportajda, M gelişim sorumlusu Albert Biermann, uzakta olsa bir dizel M otomobilinin hayata geçebileceğinden bahsetti. Biermann, X5 ve X6 M gibi otomobillerde dizel motorların tork karakteristikleri ideal bir seçim olarak gözüküyor şeklinde konuştu.
Bunu Audi R8 V12 TDI konseptinde ve aynı motoru kullanan Q7 için yorumlarsak Biermannın yorumları Henüz büyük dizel motorlu performans otomobilleri için karar verilmiş olurluk incelemesi raporlarımız yok şeklindeydi. Biermann sözlerine fakat durum değişirse buna en iyi şekilde sistemlerimizi adapte eder ve avantaj sağlarız şeklinde devam etmişti.
Son cümleden BMW mühendislerinin bir süredir bu konu üzerinde bir altyapı çalışması yaptığını fakat bazı konuları açıklığa kavuşturamadıklarını anlayabiliyoruz. Örneğin bir hibrit çözüm konusu da eminiz halen tartışılıyordur.
Biermann sözlerine Batarya destekli performans konusunda çalışmalarımız var. Bunun yanında şimdilik volan sistemli flybrids bize daha çok ümit veriyor şeklinde devam etti.
2 modelin iyi M potansiyeliyle olabildiğince devam etmesi görüşü yanında Biermannın oldukça kafa karıştırıcı yorumları var. İlk olarak Z4 kesinlikle M işlemlerini kapsamıyor. Bunun öne çıkan sebeplerinden birisi 420 BG 4.0 litre V8 motora sahip bu ağır otomobilin M3 convertiblea çok yakın olması olarak gösterilebilir.
Son olarak, BMW fanlarına ümit aşılamak için 1 serisi Roadster menşeli M otomobilin tamamiyle mümkün olduğunu söyleyebiliriz. Biermann, Bu tarz bir otomobili üretmeyi çok isterdim. Tabii ki bu fikri gerçekleştirmek ve yeni bir model üretmek çok zor fakat eminim ki bunu düşünen tek kişi ben değilim şeklinde düşüncelerini dile getirdi.
Automotive Newsdeki son habere göre yeni M patronu Kay Segler yeni jenerasyon modellerde bir 1 Min uygun olduğunu düşünüyor. Tabii ki, henüz bu sadece bir ümit.
kaynak
Hayal kırıklığı ve umut kelimeleri eminiz ki bu makaleyi okuduktan sonra BMW fanlarını birbirinden ayıracak iki farklı duygu yüklü kelime olacak. Hayal kırıklığı, BMWnin M bölümünde bir turbo dizel M otomobili inkar etmediğini öğrendiğinizde gerçekleşecek. Fakat aynı zamanda bunun tam olarak hangi model olduğu henüz belirtilmedi.
Autocar ile bir röportajda, M gelişim sorumlusu Albert Biermann, uzakta olsa bir dizel M otomobilinin hayata geçebileceğinden bahsetti. Biermann, X5 ve X6 M gibi otomobillerde dizel motorların tork karakteristikleri ideal bir seçim olarak gözüküyor şeklinde konuştu.
Bunu Audi R8 V12 TDI konseptinde ve aynı motoru kullanan Q7 için yorumlarsak Biermannın yorumları Henüz büyük dizel motorlu performans otomobilleri için karar verilmiş olurluk incelemesi raporlarımız yok şeklindeydi. Biermann sözlerine fakat durum değişirse buna en iyi şekilde sistemlerimizi adapte eder ve avantaj sağlarız şeklinde devam etmişti.
Son cümleden BMW mühendislerinin bir süredir bu konu üzerinde bir altyapı çalışması yaptığını fakat bazı konuları açıklığa kavuşturamadıklarını anlayabiliyoruz. Örneğin bir hibrit çözüm konusu da eminiz halen tartışılıyordur.
Biermann sözlerine Batarya destekli performans konusunda çalışmalarımız var. Bunun yanında şimdilik volan sistemli flybrids bize daha çok ümit veriyor şeklinde devam etti.
2 modelin iyi M potansiyeliyle olabildiğince devam etmesi görüşü yanında Biermannın oldukça kafa karıştırıcı yorumları var. İlk olarak Z4 kesinlikle M işlemlerini kapsamıyor. Bunun öne çıkan sebeplerinden birisi 420 BG 4.0 litre V8 motora sahip bu ağır otomobilin M3 convertiblea çok yakın olması olarak gösterilebilir.
Son olarak, BMW fanlarına ümit aşılamak için 1 serisi Roadster menşeli M otomobilin tamamiyle mümkün olduğunu söyleyebiliriz. Biermann, Bu tarz bir otomobili üretmeyi çok isterdim. Tabii ki bu fikri gerçekleştirmek ve yeni bir model üretmek çok zor fakat eminim ki bunu düşünen tek kişi ben değilim şeklinde düşüncelerini dile getirdi.
Automotive Newsdeki son habere göre yeni M patronu Kay Segler yeni jenerasyon modellerde bir 1 Min uygun olduğunu düşünüyor. Tabii ki, henüz bu sadece bir ümit.
kaynak