Dell Notebook Anakart Problem

Bu konuyu okuyanlar

gencbeyin34

Öğrenci
Katılım
16 Mart 2009
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
4
Puanları
8
2011 haziran ayında Gaziosmanpaşa-Vatan Bilgisayar'dan Dell marka notebook satın aldım. 2 hafta önce bilgisayar açılışta hiçbir şifre koymamama rağmen bios şifresi istemeye başladı. Dell teknis servisini aradım, faturayı ve ekranda yer alan hata kodunun fotoğrafını mail olarak ilettim. Master şifre olarak bir şifre gönderdiler ancak bu şifre de bilgisayarın açılmasını sağlamadı. Tekrar Dell müşteri hizmetlerini aradım ve durumu bildirdim. 2 gün sonra dell den yetkililer geldi ve harddisk değişimi yapılacağını söylediler. Ben de bios şifresinin harddisk ile ilgisi olmayabileceğini söyledim ve onayladılar, herhangi bir parça değişimi olmadı ,arkadaşlar tekrar dell müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirmemi istediler. Aradım ve anakartımda sorun olabileceğini ve değişim talep ettiğimi belirttim fakat kullanım hatası var diye değişimi reddettiler ve çözüm ortaklarımızı arayarak kendinize yeni bir anakart satın alabilirsiniz dediler( Garanti sürem hala devam ediyor). Sizce ne yapmam gerekir bu durumda?? Tüketici hakları, yeni bir anakart satın alma veya bilgisayar tamircisine götürme???
Teşekkürler...
 
Üst