Davetiye Takas

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
18 Ara 2008
Mesajlar
390
Beğeniler
6
Puanları
0
#1
Moderatör Not:

Davetiye Takas
Davetiyelerini takas etmek isteyen arkadaşlar bu başlık altından birbirlerine davetiye gönderebilirler.
@Rom. Not: Bu konuda davetiye isteği yapmayalım lütfen !



Merhaba arkadaşlar fazladan zamunda.net üyelği olan varmı yada davet atabilcek olan varmı?

varsa gönderirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler
 

Rom.

Rektör
Onursal Üye
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
15,476
Beğeniler
127
Puanları
63
Konum
Ankara
#3
Davetiyelerini takas etmek isteyen arkadaşlar bu başlık altından birbirlerine davetiye gönderebilirler.

Not: Bu konuda davetiye isteği yapmayalım lütfen !
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
143
Beğeniler
0
Puanları
0
#4
Bak bu güzel konu oldu. Açtığınız için teşekkür ederim...
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
25
Beğeniler
1
Puanları
3
#5
http://www.newzbin.com/ ve divxplanet üyeliğine ihtiyacım var. 3 torent sitesinden davetiye gönderebilirim. Karşılık beklemiyorum maksat hasıl olan ihtiyaç karşılansın.
 

Altair

Doçent
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
916
Beğeniler
15
Puanları
18
#6
Arkadaşlar söyliyeyimde kimse darılmasın şimdi.

Herkes R10 Torrentleech zamunda vs gibi kaliteli sitelere davetiye istiyo karşılığında elimdeki tüm davetiyeleri gönderirim diyor.

Peki soruyorum size elinde böyle site davetiyesi olan biri ne diye size versinki davetiyeyi, yani önerdiğiniz davetiyeler eften püften şeyler 2 dk uğraşsam hepsinden üyelik alırım.

Bence davetiye takas isteklerinizi mantıklı yapın.Kaliteli siteye karşı sizde kaliteli bi site davetiyesi sunun.
 
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
2,035
Beğeniler
10
Puanları
38
#7
Arkadaşlar söyliyeyimde kimse darılmasın şimdi.

Herkes R10 Torrentleech zamunda vs gibi kaliteli sitelere davetiye istiyo karşılığında elimdeki tüm davetiyeleri gönderirim diyor.

Peki soruyorum size elinde böyle site davetiyesi olan biri ne diye size versinki davetiyeyi, yani önerdiğiniz davetiyeler eften püften şeyler 2 dk uğraşsam hepsinden üyelik alırım.

Bence davetiye takas isteklerinizi mantıklı yapın.Kaliteli siteye karşı sizde kaliteli bi site davetiyesi sunun.
Kesinlikle katılıyorum, zaten hali hazırda R10 üye olamassınız çünkü davetiye sistemi geçici bir süre kapatıldı.
 

Rom.

Rektör
Onursal Üye
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
15,476
Beğeniler
127
Puanları
63
Konum
Ankara
#8
Arkadaşlar konuyu dağıtmadan sadece davetiye takas isteklerimizi bildirirsek konu daha yararlı olacaktır, takas istekleri üyelerimiz tarafından kişisel olarak yorumlacak kanaatindeyim, ilginiz için teşekkürler.

İyi forumlar.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
5,365
Beğeniler
12
Puanları
38
#10
Divxplanet üyeliği arıyorum.

Karşılığında;

Depodepo.fr, tektorrent, torrenturkey veya r10.net davetiyesi yollayabilirim.

Arena-tr, bit-hdtv, bitturk, hdtor, zamunda ve leechturk üyeliklerim var bunlardan isteyen olursa hiç kullanılmamış üyeliğimi devredebilirim.

Windows 7 Partisinden aldığım 1 Yıllık Kaspersky Internet Security keyi yollayabilirim.

Seçenek çok :)

Lütfen karşılıksız davetiye veya key istemeyin.
 

gvn

Profesör
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,970
Beğeniler
17
Puanları
0
#11
zamunda.net hesabı takas etmek isteyen var mı?
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
0
#15
elimde iki adet depodepo davetiyesi var divxplanet ve arena-tr ile takas olunur
 

Darknes$

$
Onursal Üye
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
18,707
Beğeniler
311
Puanları
83
#16
TekTorrent, Depodepo.fr davetiyeleri var R10 ve Divxplanet karşılında gönderebilirim.
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
65
Beğeniler
0
Puanları
0
#17
elimde bolca locker.zcom davetiyesi var istenye takas edebilirm veya verebilirm !!
 

gvn

Profesör
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,970
Beğeniler
17
Puanları
0
#18
depodepo davetiyesi var turktorent veya leechturk sitelerine davetiye atabileceklere gönderebilirm
 
stat counter