Çözüldü! İstanbul Bilişim Rezaleti (Kesinlikle Hiçbir Şey Almayın)

Bu konuyu okuyanlar

escalade

Öğrenci
Katılım
30 Ekim 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
2
Puanları
1
Yaş
36
İstanbul Bilişim kullanıcımız ile iletişime geçmiş ve problem çözülmüştür. Takipçilerimizin bilgisine arz ederiz.


Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;

İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.

Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.

İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.

Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...
 
Son düzenleyen moderatör:

Emre Budak

Doçent
Katılım
26 Eylül 2017
Mesajlar
711
Reaksiyon puanı
321
Puanları
63
Istanbul bilişim zaten tavsiye edilmeyen bir mağaza.
 

Frosa

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2017
Mesajlar
3,154
Reaksiyon puanı
1,414
Puanları
113
Şikayeti bol bulunan bir mağazadan almanız başta hata olmuş... Geçmiş olsun diyelim. Ayrıca merkez bir servise giderek ücret karşılığı arızayı giderebilirsiniz...
 

rawkid

Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,253
Reaksiyon puanı
1,316
Puanları
113
Siz sorunu İstanbul Bilişimin kendi teknik servisiyle mi yaşadınız yoksa Samsung'un teknik servisiyle mi? Eğer sadece telefonu aldığınız yer İstanbul Bilişimse ve sorunu Samsung teknik servisi ile yaşadıysanız mağaza, adınıza marka karalamadan dava bile açabilir şu durumda (her yerde konu açarsanız). Bu konuyu merak ettim şu an.
 

ycl.mrt.zkn

Asistan
Katılım
9 Kasım 2014
Mesajlar
206
Reaksiyon puanı
38
Puanları
28
Yaş
36
Keske arama motorlarinda arayip magazanin nasil oldugu hakkinda bilgi edinip oyle alsaydiniz ucuz etin yahnisi olmaz diye bir soz var gecmis olsun kardesim
 

Rint

Müdavim
Katılım
8 Nisan 2013
Mesajlar
1,654
Reaksiyon puanı
360
Puanları
83
Geçmiş olsun, kötü bir deneyim olmuş...
 

haldun34

Öğrenci
Katılım
26 Mayıs 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
44
Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;

İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.

Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.

İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.

Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...



İstanbul Bilişim Yenibosna Air Port AVM şubesine cep telefonu alma amaçlı gittim. Benimle ilgilenmeyip, benden sonra gelenlerle ilgilendiler, onların aldığı telefon fiyat olarak daha yüksek, benim alacağım telefon daha düşük fiyatta olduğu için benimle ilgilenilmedi, bende telefonu almadan mağazadan çıktım.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;

İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.

Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.

İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.

Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...
Belgelerle ve kanıtlarla tüketici mahkemesine gidip para iadesini isteyin.
 

redrose

Öğrenci
Katılım
28 Aralık 2007
Mesajlar
87
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
istanbul bilişim hakkında herkes sikayetci
 

by efsane

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
10 Aralık 2008
Mesajlar
14,680
Reaksiyon puanı
2,135
Puanları
113
İstanbul Bilişim kullanıcımız ile iletişime geçmiş ve problem çözülmüştür. Takipçilerimizin bilgisine arz ederiz.
 

tanselya

Asistan
Katılım
1 Aralık 2016
Mesajlar
101
Reaksiyon puanı
27
Puanları
28
Yaş
34
Daha öncesinde bir çok arkadaşım ile sorun yaşayan bir site. Bende önermiyorum.
 

deadlift-cat

Asistan
Katılım
18 Eylül 2018
Mesajlar
242
Reaksiyon puanı
57
Puanları
28
Yaş
43
Dostlar Selamlar,
İnşallah yanlış yere yanlış konu açmamışımdır. Fakat bunu herkese iletmem gerekiyor. Kimsenin canı yanmasın... Olay şöyle;

İstanbul bilişimden sözde ucuza aldığım Samsung Galaxy Note 5 telefonum arıza yaptı. Teknik servise verdim. Çok basit bir arıza için bir ay bekledim. Kendi sıkıştırmamla kanuni süresinden sonra telefonumu aldım. İyi niyetimden dolayı da hakkım olan iade işlemini istemedim. Fakat telefonu servisten aldığımda aynı arızanın devam ettiğini ve üzerine arka kapağın yerine oturmadığını fark edince tekrar teknik servise götürdüm ve telefonumu yapamayacaklarını bildiğim için iade talep ettim. Kendilerine kesinlikle tamir etmelerini istemediğimi bildirdim. (bunu ses kaydı olarak da kaydettim.) ancak 3-4 gün sonra telefonunuz hazır denildi ve gittim. Tekrar tamir ettiklerini söylediler. Ben hakkımı başka şekilde ararım diyerek telefonu aldım. Şu anda telefonumun eski arızası devam ediyor ve ekstra olarak şarj olmuyor. Telefonu çöpe atıp İstanbul bilişimden ne bir şey alacak ne de aldıracağım.

Bu yazıyı şikayet var sitesine yolladım. Ancak forumda da olması gerektiğini düşünüyorum.

İstanbul bilişim bazı ürünleri 200-300 tl ucuza satıyor ve bizde buna kanıyoruz. Ancak bir arızada kesinlikle aldığımız ürün çöp oluyor. Çözüm kesinlikle yok.
Herkese tavsiyemdir. Kesinlikle bir pil bile almayın bunlardan.

Kusura bakmayın başınızı ağrıttım. İyi forumlar...
adamlar satıcı ki... teknik servis hizmeti vermiyor... ne carladın be... sorunun çözülmesi bile seni tatmin etmez şimdi...
 

Son mesajlar

Üst