Çizgi Elektronikten hep destek tam destek

Bu konuyu okuyanlar

Denizhan Dakılır

Profesör
Katılım
3 Haziran 2007
Mesajlar
3,983
Reaksiyon puanı
23
Puanları
0
Söğüt Gölgesi programıyla tüketiciler, kargo bedeli ödemeden Çizgi Elektronik’in teknik servis hizmetlerinden doğrudan yararlanabiliyor.
Satın aldığınız her bilgisayar ürününün garantisi var. Ama ne yazık ki ülkemizde, ürünlerin garantisi konusunda standart uygulamalar yok. Kimi firmaların garantisi sadece ürünün içinden çıkan kaşeli bir kağıtta kalırken, kimi firmalar da yasalarda belirtilen garanti uygulamalarından daha fazlasını müşterilerine sunmak için çabalıyor. Uzun yıllardan bu yana sektörde özellikle Asus ve MSI ürünlerinin dağıtıcısı olarak bilinen Çizgi Elektronik dağıtıcılığını üstlendiği markalar için özel bir garanti uygulaması başlattı. Çizgi Elektronik’in “Müşteri sadakat programı” adını verdiği bu uygulama, bayi-distribütör firma-üretici firma arasında tenis topuna dönmekten şikayet eden tüketicilerin tüm sorunlarını ortadan kaldırıyor. Klasik anlamda satın aldığınız ürün arızalanınca, satın aldığınız yere götürürsünüz. Genelde bayi, sizi ürünü doğrudan distribütör firmaya göndermenizi ister. Distribütör firma ürünün garanti belgesi ya da faturasını ister ya da ürünü satın aldığınız yere götürmenizi ve ürünün bayiden distribütöre gönderilmesi gerektiğini söyler. Yıllardır değişmeyen bu sistemi değiştiren bu yeni uygulamayla, Çizgi Elektronik’e üstelik hiçbir kargo bedeli ödemeden arızalı ürünlerini doğrudan göndererek, aynı şekilde kargo ücreti ödemeden teslim alabiliyor. Aynı zamanda ürünlerle ilgili internet forumlarından ya da telefonla (444 29 44) destek de alabilirsiniz. Bu yeni garanti uygulamasından yararlanmak isteyen tüketiciler ya da bayiler, http://www.cizgi.com.tr/csg/ adresine girerek programa kayıt olmaları ve ürünleri için RMA numarası almaları gerekiyor.


hardware
 

Son mesajlar

Üst