Çin mi Amerika mı?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
19
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#1
Arkadaşlar Merhaba;

İphone 6 plus 64 gb kullanıyordum bi anda kendi kendime büyük bir gaz ile dün sahibinden xiaomi mi mix 256 gb full kutulu kayıtlı cihaz ile takas ettim.

Telefonu elime aldığımda dondum kaldım 6 aydır sürekli inceliyordum ama ele alınca cidden alet ben buradayım dedi. Hızı performansı mükemmel ancak kamera konusunda sınıfta kalır. 5 sene önce ki lg optimuslar bile daha iyi kameraya sahiptir. iphone kamerasından geçen birisi olarakta hevesimi kırdı.

Ancak Sizce (ios da andoridde akıcı olarak kullanabiliyorum olay işletim değil) telefona göre karar vermek gerekirse;
-Sizce tekrar ios'a dönmeli miyim?
Mi mix ile yola devam mı etmeli miyim?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
19
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#3
Yahu illa kamera diyorsan güney koreye , japonyaya ve tayvana gitmen gerekiyor.
S8-S7 - HTC U11 - Sony XZ Premium bunlar iPhoneun kamerasını ezip geçeçek modeller.
ya o kadar uç bir kamera olması gerekli değil. ios kameralar bu konuda göz doyuruyor. ben sadece iyi mi ettim kötü mü ettim takas ile ona net karar veremedim.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,585
Beğeniler
5,800
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#4
ya o kadar uç bir kamera olması gerekli değil. ios kameralar bu konuda göz doyuruyor. ben sadece iyi mi ettim kötü mü ettim takas ile ona net karar veremedim.
İyi ettiniz.
Xioami Mİ Mix kamera olarak geride kalabilir ama işlemci , ekran , batarya olarak net önde.
--- Gönderi Güncellendi ---
Kamera istiyorsanız dediğim modellere bakın.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
3,949
Beğeniler
1,101
Puanları
113
Konum
Mersin
#5
Arkadaşlar Merhaba;

İphone 6 plus 64 gb kullanıyordum bi anda kendi kendime büyük bir gaz ile dün sahibinden xiaomi mi mix 256 gb full kutulu kayıtlı cihaz ile takas ettim.

Telefonu elime aldığımda dondum kaldım 6 aydır sürekli inceliyordum ama ele alınca cidden alet ben buradayım dedi. Hızı performansı mükemmel ancak kamera konusunda sınıfta kalır. 5 sene önce ki lg optimuslar bile daha iyi kameraya sahiptir. iphone kamerasından geçen birisi olarakta hevesimi kırdı.

Ancak Sizce (ios da andoridde akıcı olarak kullanabiliyorum olay işletim değil) telefona göre karar vermek gerekirse;
-Sizce tekrar ios'a dönmeli miyim?
Mi mix ile yola devam mı etmeli miyim?
buna sen karar vereceksin çok önemli işler yapan biri değilsen telefonla mesela banka kontrolü para gönderme yani kısacası önemli veri içeren bir iş yapmadığın süre android daha iyi sıradan kullanıcı için en azından kısıtlaması Yok. Seçim senin kullanım alanın ney ona göre karar verecek olan sensin. Iphoneyi seçen kişinin yüzde 80 kısmı işletim sistemi için seçiyor yani verdiği güvenlik için benim için kamera Yok donanım üstünlüğü önemli değil önemli olan sağlam bir alt yapı güvenlik ve kullanım kolaylığı işim gereği bunlara mecburum
 

lgsever

Profesör
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
2,954
Beğeniler
1,268
Puanları
113
#8
ya o kadar uç bir kamera olması gerekli değil. ios kameralar bu konuda göz doyuruyor. ben sadece iyi mi ettim kötü mü ettim takas ile ona net karar veremedim.
Bence senin içinde ios kalmış kamera öz doyursun yeter diyorsun sonra ios diyorsun hem appledan daha ucuz hem kamerası yeterli hemde performans olarak yeterli bir çok android telefon var bence elindeki cihazıda değiştir başka şeylere bak ama sen bilirsin
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
19
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#9
buna sen karar vereceksin çok önemli işler yapan biri değilsen telefonla mesela banka kontrolü para gönderme yani kısacası önemli veri içeren bir iş yapmadığın süre android daha iyi sıradan kullanıcı için en azından kısıtlaması Yok. Seçim senin kullanım alanın ney ona göre karar verecek olan sensin. Iphoneyi seçen kişinin yüzde 80 kısmı işletim sistemi için seçiyor yani verdiği güvenlik için benim için kamera Yok donanım üstünlüğü önemli değil önemli olan sağlam bir alt yapı güvenlik ve kullanım kolaylığı işim gereği bunlara mecburum

Güvenlik ile ilgili takıntım yok ufak tefek havale kredi kartı ödeme maaş Vs. Ama ikinci el piyasası açısından da korkum var. Mi mix yarı yolda bırakır mı fiyat konusunda onda aklım karışıyor.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
19
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#12
Bence senin içinde ios kalmış kamera öz doyursun yeter diyorsun sonra ios diyorsun hem appledan daha ucuz hem kamerası yeterli hemde performans olarak yeterli bir çok android telefon var bence elindeki cihazıda değiştir başka şeylere bak ama sen bilirsin

Büyük ekran hastasıyım hocam. O yüzden cihazda problem yok. Evet dediğin doğru iPhone bambaşka bir dünya. Böyle telefonlar fantezi telefonu mi mix one plus falan.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
19
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#14
Nedenini anlayamadım geçmişte olan bir arıza sıkıntıda sa samsung bunları çoktan halletti ama başka birşeyse bilemem
Cihazları ve fiyatları stabil değil. S8 daha çıkalı 4 ay oldu fiyatı 1000 tl kadar geriledi piyasa da. S6 edge şimdi yüzüne bakılmıyor halbuki i6 ile aynı yıl çıktı piyasaya
 
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
3,949
Beğeniler
1,101
Puanları
113
Konum
Mersin
#15
Güvenlik ile ilgili takıntım yok ufak tefek havale kredi kartı ödeme maaş Vs. Ama ikinci el piyasası açısından da korkum var. Mi mix yarı yolda bırakır mı fiyat konusunda onda aklım karışıyor.
Hiç aklın kalmasın merak etme sen 2. El konusunda bir çok kişinin elinde kalır ben bizzat mersin için konuşayım telefoncuya kendim sordum tanıdık 2.el aldım kimseye satamıyorum dedi sebep marka tanınmadığı için sen biliyorsun ben biliyorum yani böyle forumu takip eden kişiler ama onun dışında genel kullanıcılar o nasıl marka diyor özellikle Çin malı olduğunu duyunca bakan geri bırakıyor. Uzun lafın kısası 2. Elde Pazar'ın lideri Samsung sonra diğer markalar geliyor Sony falan apple zaten kendi başına bir devlet
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
19
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#16
Bu Arada aldığım cihaz sıfırdır. Microsoftun Türkiye ofisi network local System inceleyici mühendisinden aldım imei kaydını bizzat kendisi yaptı yaptığı kayıtlı telefona kadar bana teslim etti.
--- Gönderi Güncellendi ---
Hiç aklın kalmasın merak etme sen 2. El konusunda bir çok kişinin elinde kalır ben bizzat mersin için konuşayım telefoncuya kendim sordum tanıdık 2.el aldım kimseye satamıyorum dedi sebep marka tanınmadığı için sen biliyorsun ben biliyorum yani böyle forumu takip eden kişiler ama onun dışında genel kullanıcılar o nasıl marka diyor özellikle Çin malı olduğunu duyunca bakan geri bırakıyor. Uzun lafın kısası 2. Elde Pazar'ın lideri Samsung sonra diğer markalar geliyor Sony falan apple zaten kendi başına bir devlet

Bence sen çok yanlış yaklaştın olaya. Sony samsung direk zarar ettiren cihaz. Sebebi ise alternatifi çok. Örn Adam 3000tl ye s8 Alacağıma 1500 liraya a7 2016 alırım yarı para cebime kalır diyo. Sony de öyle Xperia xa xz x ıvır zıvır.
--- Gönderi Güncellendi ---
Hiç aklın kalmasın merak etme sen 2. El konusunda bir çok kişinin elinde kalır ben bizzat mersin için konuşayım telefoncuya kendim sordum tanıdık 2.el aldım kimseye satamıyorum dedi sebep marka tanınmadığı için sen biliyorsun ben biliyorum yani böyle forumu takip eden kişiler ama onun dışında genel kullanıcılar o nasıl marka diyor özellikle Çin malı olduğunu duyunca bakan geri bırakıyor. Uzun lafın kısası 2. Elde Pazar'ın lideri Samsung sonra diğer markalar geliyor Sony falan apple zaten kendi başına bir devlet

Bence sen çok yanlış yaklaştın olaya. Sony samsung direk zarar ettiren cihaz. Sebebi ise alternatifi çok. Örn Adam 3000tl ye s8 Alacağıma 1500 liraya a7 2016 alırım yarı para cebime kalır diyo. Sony de öyle Xperia xa xz x ıvır zıvır
S8 plus tam size göre. Mi mix'ten daha iyi ekrana sahip;)

Biraderim sokma beni şu samsung yoluna bırak böyle mutluyum ben
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
19
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#18
Hiç aklın kalmasın merak etme sen 2. El konusunda bir çok kişinin elinde kalır ben bizzat mersin için konuşayım telefoncuya kendim sordum tanıdık 2.el aldım kimseye satamıyorum dedi sebep marka tanınmadığı için sen biliyorsun ben biliyorum yani böyle forumu takip eden kişiler ama onun dışında genel kullanıcılar o nasıl marka diyor özellikle Çin malı olduğunu duyunca bakan geri bırakıyor. Uzun lafın kısası 2. Elde Pazar'ın lideri Samsung sonra diğer markalar geliyor Sony falan apple zaten kendi başına bir devlet

Bence sen çok yanlış yaklaştın olaya. Sony samsung direk zarar ettiren cihaz. Sebebi ise alternatifi çok. Örn Adam 3000tl ye s8 Alacağıma 1500 liraya a7 2016 alırım yarı para cebime kalır diyo. Sony de öyle Xperia xa xz x ıvır zıvır
S8 plus tam size göre. Mi mix'ten daha iyi ekrana sahip;)

Biraderim sokma beni şu samsung yoluna bırak böyle mutluyum ben
O iş eskisi gibi değil artık ama. Daha az düşüyor değeri

Bence öyle değil en ufak örn şu an da note 5 1300-2000 tl arası iPhone 6 plus 1500-2500 tl arası seyir ediyor.
 

SONG JOONG KI

Koreli Reyiz
Yönetici
Moderatör
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
8,319
Beğeniler
2,869
Puanları
113
Konum
İzmir
#19
Bence sen çok yanlış yaklaştın olaya. Sony samsung direk zarar ettiren cihaz. Sebebi ise alternatifi çok. Örn Adam 3000tl ye s8 Alacağıma 1500 liraya a7 2016 alırım yarı para cebime kalır diyo. Sony de öyle Xperia xa xz x ıvır zıvır



Biraderim sokma beni şu samsung yoluna bırak böyle mutluyum ben



Bence öyle değil en ufak örn şu an da note 5 1300-2000 tl arası iPhone 6 plus 1500-2500 tl arası seyir ediyor.
6 plus'a 2500 lira alıcı mı var? İmkansız
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Beğeniler
4,346
Puanları
113
Konum
üeiü
#20
Kusura bakma da sen daha neye ihtiyacın olduğunu kendin bilmiyorsun :D Sana deriz ki IOS'a dön, sonra -ahh ne yaptım onları dinledim ? ne vardı da kaşındım- dersin :D
 

Benzer Konular

Üst
stat counter