Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Casper garanti doluncaya kadar oyalıyor. Sonrada ücretli servis hizmeti almalısın diyorlar. Cesper telefon almadan okunmalı. 31.8.2015 tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor ve açılmadığı için 2 Eylülde Mersin ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar. Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler. Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti dolmamıştı. Garanti 31 eylülde dolmuş . Telefonumun Tamiratının yapılması için casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak ‘’Anakart arızası ilk gelişlerinde tesbit olmayıp sonrasında bu arıza tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek almanız gerekmektedir.’’ Diye cevap geldi Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla ilgili bir arıza düzelir diye öyle kullandım. Garanti süresinin doldurmak için kurumsal firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerlidir. --- Gönderi Güncellendi --- Casper garanti doluncaya kadar oyalıyor. Sonrada ücretli servis hizmeti almalısın diyorlar.
Cesper telefon almadan okunmalı.
31.8.2015 tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor ve açılmadığı için 2 Eylülde Mersin ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar. Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler. Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti dolmamıştı. Garanti 31 eylülde dolmuş . Telefonumun Tamiratının yapılması için casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak ‘’Anakart arızası ilk gelişlerinde tesbit olmayıp sonrasında bu arıza tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek almanız gerekmektedir.’’ Diye cevap geldi Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla ilgili bir arıza düzelir diye öyle kullandım. Garanti süresinin doldurmak için kurumsal firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerlidir.