Selamaleykum herkese xiaomi mi max 2 64GB telefonu kullaniyordum telefonum 2018 ocak ayinda. Arizalandi cihazi haziran 2017de almistim 5 6 aylikken arizalandi
Ariza konusu: telefonu kullanirken aniden donma meydana geliyor dokunmatik veya tuslar hiçbirşey calismiyor telefonda 30 saniye sonra falan kapaniyor. Ve tekrar acmak icin bastigimda acilmiyor logo ekranina bile gelmiyor. Sarja takiyorum. Sarj bildiri isigi yanmiyor sarj almiyor neyse deyip koyuyorum koseye 2 3 gun bekliyorum sarja takiyorum. Sarj bildiri isigi yaniyor ve sarj almaya basliyor sarj %0 olarak gorunuyor sonra tekrar sarj ediyorum %100e kadar 2 gun veya daha kisa sure sonra tekrar donuyor ve kapaniyor yine ayni seyler tamamen irtibati kesiyor telefon ne zaman donup kapansa acmaya calistigimda sarji %0 olarak gorunuyor . Garantiye gonderdim sol tarafinda arka kapakta tirnak ucu sigmayacak kadarlik bi egrilme varmis o yuzden garanti dışı biraktilar neyse. Ugraslar vs derken anakartta sorun olabilecegini dusunduklerini soyleyip anakarti. Degistirmek icin yuksek miktar istediler. Kabul etmedim. Neyse. Ankarada baska bir servise gonderdim cihazi onlarda sorunun ne oldugunu bulamadilar paran varsa anakarti bi degistirt dediler. Simdi bu cihazin sorunu nedir ne yapabilirim yazilimsalmi donanimsalmi sorunu. Yardimci olabilecek arkadaslari bekliyorum tesekkur ederim simdiden herkese.
Ariza konusu: telefonu kullanirken aniden donma meydana geliyor dokunmatik veya tuslar hiçbirşey calismiyor telefonda 30 saniye sonra falan kapaniyor. Ve tekrar acmak icin bastigimda acilmiyor logo ekranina bile gelmiyor. Sarja takiyorum. Sarj bildiri isigi yanmiyor sarj almiyor neyse deyip koyuyorum koseye 2 3 gun bekliyorum sarja takiyorum. Sarj bildiri isigi yaniyor ve sarj almaya basliyor sarj %0 olarak gorunuyor sonra tekrar sarj ediyorum %100e kadar 2 gun veya daha kisa sure sonra tekrar donuyor ve kapaniyor yine ayni seyler tamamen irtibati kesiyor telefon ne zaman donup kapansa acmaya calistigimda sarji %0 olarak gorunuyor . Garantiye gonderdim sol tarafinda arka kapakta tirnak ucu sigmayacak kadarlik bi egrilme varmis o yuzden garanti dışı biraktilar neyse. Ugraslar vs derken anakartta sorun olabilecegini dusunduklerini soyleyip anakarti. Degistirmek icin yuksek miktar istediler. Kabul etmedim. Neyse. Ankarada baska bir servise gonderdim cihazi onlarda sorunun ne oldugunu bulamadilar paran varsa anakarti bi degistirt dediler. Simdi bu cihazin sorunu nedir ne yapabilirim yazilimsalmi donanimsalmi sorunu. Yardimci olabilecek arkadaslari bekliyorum tesekkur ederim simdiden herkese.