HÜDHÜD
Rektör
- Katılım
- 5 Mayıs 2017
- Mesajlar
- 10,093
- Reaksiyon puanı
- 6,555
- Puanları
- 113
bimcell 6gb efsane paketini kullanmaktayım, 1 mart 2017 itibari ile sanıyordum ki bimcell 6 gb internetim bittiğinde hızı en az 128 kbits yapar...YAPMADI, tamamen kesti her zamanki gibi. aradım müşteri hizmetlerini dedim 1 mayıs 2017 için ne diyorsunuz, dediler; henüz bize ulaşan bir bilgi yok, bu yüzden konuşamayız...!
derken 1 mayıs 2017 gece 2 den sabah 8 e internet kullanımı ile ilgili btk kararının uygulanacağını düşündüm fakat tedbiren yine aradım müşteri hizmetlerini, yine haberimiz yok dediler fakat eklediler ; şu anki tarifede bakiyenizden düşer...
1 mayıs gecesi saat 2 den sonra biraz indireyim dedim belki kuralları okumuşturlar da bize bir güzellik yaparlar... ne yazık ki, internetim sıfırlandı az bir miktar indirmeme rağmen kalan bakiyemin hepsi tükenmiş...
sabah tekrar aradım müşteri hizmetlerini, dedim; internetim tamamen kesilmiş, 2 ile 8 arası da bakiyemden yemiş, niyedir, nedendir? bana verdikleri cevap şöyle; bizde kontörlü tarifeler var, kontörlü tarifelerde btk kararları uygulanamaz. dedim hiç faturalı, btk kararlarına uygun tarife yok mu, ona geçeyim?... yok dediler... olmaz mı bundan sonra dedim?, olmaz dediler!
şimdi mobil internette uygun fiyatlı bir tarife ya da paket istemek, beklemek çok büyük bir mucizeyi mi gerektirir. neden oparatörler bize geldiğimiz bu çağda yakışır, güzel bir hizmet vermezler.
aynı durumda olan diğer mobil kullanıcı arkadaşlar da iştirak etsinler, bilgilerimizi paylaşalım, doğruyu bulalım, gerekirse kamuoyu oluşturup sesimizi duyuralım. HAKSIZLIK varsa susmayalım. saygılar sunarım, görüşlerinizi beklerim.
derken 1 mayıs 2017 gece 2 den sabah 8 e internet kullanımı ile ilgili btk kararının uygulanacağını düşündüm fakat tedbiren yine aradım müşteri hizmetlerini, yine haberimiz yok dediler fakat eklediler ; şu anki tarifede bakiyenizden düşer...
1 mayıs gecesi saat 2 den sonra biraz indireyim dedim belki kuralları okumuşturlar da bize bir güzellik yaparlar... ne yazık ki, internetim sıfırlandı az bir miktar indirmeme rağmen kalan bakiyemin hepsi tükenmiş...
sabah tekrar aradım müşteri hizmetlerini, dedim; internetim tamamen kesilmiş, 2 ile 8 arası da bakiyemden yemiş, niyedir, nedendir? bana verdikleri cevap şöyle; bizde kontörlü tarifeler var, kontörlü tarifelerde btk kararları uygulanamaz. dedim hiç faturalı, btk kararlarına uygun tarife yok mu, ona geçeyim?... yok dediler... olmaz mı bundan sonra dedim?, olmaz dediler!
şimdi mobil internette uygun fiyatlı bir tarife ya da paket istemek, beklemek çok büyük bir mucizeyi mi gerektirir. neden oparatörler bize geldiğimiz bu çağda yakışır, güzel bir hizmet vermezler.
aynı durumda olan diğer mobil kullanıcı arkadaşlar da iştirak etsinler, bilgilerimizi paylaşalım, doğruyu bulalım, gerekirse kamuoyu oluşturup sesimizi duyuralım. HAKSIZLIK varsa susmayalım. saygılar sunarım, görüşlerinizi beklerim.