Başım çok kötü belada!

Bu konuyu okuyanlar

hugo

Öğrenci
Katılım
30 Ekim 2009
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba Dostlar;



7ay önce teknosadan hp dv5 1060 model numaralı hp notebook aldım, 6 aydan sonra bir şarj ediyor bir şarj etmiyor, kendi kafasına göre takılıyor, adaptorü bır kac kez cıkarttıktan sonra şarj ediyor.


Doğal olarak servisine gönderdim, sıfır batarya takıp yeniden işletim kurup vede biosu yeniden yazıp göndermişler.

10 gün sonra yeniden aynı sorunu verdi, hemen yeniden garantiye gönderdim bu sefer cihazda sorun yoktur diyerek geri göndermişler.

Eve geldim baktım yine şarj olmuyor bu hafta başı yeniden servise gönderecem inanırmısınız aldıgım günden beri rahat vermedi şu makine.

Ben bu makineden çektiğimi allah bilir, nerelere gideyim dostlar, kimlere derdimi anlatayım?


Ne yapmamı önerirsiniz bu durumla karşılaşan ve çözüm alan arkadaş oldumu ??


Yardım fikirlerinizden dolayı teşekkür eder iyi forumlar dilerim.
 

özgür deniz

Asistan
Katılım
18 Ekim 2009
Mesajlar
423
Reaksiyon puanı
15
Puanları
18
benim en sinir olduğumsa servislerin "sorunu yoktur" diyip geri göndermeleri. insanı resmen acemi kullanıcı yerine koyuyorlar

senin yerinde olsam tak yapabileceğim ürünü tekrar tekrar servise göndermek ama bu esnada da sorununu detaylı biçimde yazılı olarak bildirmek.

3. seferden sonra ürünü geri alma veya muadili ile değiştirme zorunlulukları var
 

QaFeİN

Müdavim
Katılım
19 Nisan 2009
Mesajlar
3,297
Reaksiyon puanı
19
Puanları
38
Bende Kötü Bişe Sandım Ne Olucak Ya Canımıza Bişe Olmasın
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
3. seferden sonra ürünü geri alma veya muadili ile değiştirme zorunlulukları var

Teknik servisler üründe arıza göremez ise isterse 100 defa gelsin değişim yapılmaz :) Ancak Tüketici hakem heyeti değiştirme kararı çıkarırsa değiştirilir.

Ürün adaptörünüzde sorun olabilir. Adaptörünüzün giriş kısmındaki kabloyu oynatıcınca sarj olup olmadığını kontrol etmenizde fayda var.
 

BaRY

Müdavim
Katılım
27 Aralık 2007
Mesajlar
1,635
Reaksiyon puanı
12
Puanları
38
Tüketici hakem heyetleride güvenilir değil bence.Bir işim düştü, teknosa ile kapıştım, sonra tüketici heyetini arıcam falan dedim bunlara, 2-3 saat sonra aradım, ben daha sorunu anlatmadan, marka model söyledim, almasaydın gibi bişey dedi.
 

honline

Müdavim
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
83
Bozulana kadar garantili dedikleri şey bu olsa gerek
 

mkysoft

Öğrenci
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
eski işyerinde benzer durumda bir benq vardı, bir çalışıyordu bi çalışmıyordu. servise gönderdik, sağlam diye geri geldi. çalışmadığı zamanı kameraya çektim, cd ye yazdım, öyle gönderdim. değiştirmişler devresini. sizde cep telefonu yada kamera ile şarj almadığı zamanı videoya çekebilirsiniz. dikkat edin, fişin takılı olduğu piriz ve kabloların tam anlamıyla takılı olduğu videoda gözüksün. sonrada tak çıkar işlemi yaparak sarj almaya başladığını gösterin. onlar anlamazsa, mahkemede kanıt olur en azından.
 

webrettin

Müdavim
Katılım
16 Mart 2009
Mesajlar
1,676
Reaksiyon puanı
49
Puanları
48
Saçma olacak ama şu alternatif çözüm yoluda olabilr. Serviste problem olmuyorsa prizde, priz yuvalarında vb güç sağlayıcında problem var gibi gözüküyor.
 

honline

Müdavim
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
83
Zamanın birinde meşhur markalarımızdan birinden 17" crt monitör almıştım monitörün çalışması ile görüntü kalitesi ile ilgili hiç sıkıntım yoktu sorunum gayet açık ve netti

Monitörü windows çerçevesine göre yatay genişlik ayarından ayarlıyorum ama 10dk gibi bi süreden sonra her seferinde sağa ve sola 1er cm genişleme yapıyordu dolaysı ile sağ üst köşedeki x neredeyse kayboluyordu bende ısındıktan sonra ayarlıyordum bu seferde ilk açtığımda sağ ve sol kenarda 1 er cm siyah boşluk oluyordu 10dk gibi süre sonra genişleyerek yerine oturuyordu tam 3 kez farklı servislere yolladım üçüde sorunlu olarak görmedi bende sattım kurtuldum
 

ultrAslan91

Doçent
Katılım
19 Eylül 2009
Mesajlar
604
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Aynı sorun bende de vardı. HP Pavilion DV5-1150 modeli var. Prize takılı doluyor demesine rağmen dolmuyordu. Pilimin garantisi bittiği için servise göndermedim. Benim uzun süre canımı sıktı fakat bios güncellemesi yaparak hallettim. Şu an bir sorun yok. Bende bu sorunun ortaya çıkmasının sebebi bilgisayarımı ilk aldığımda pilini çok kısa bir süre kullandıktan sonra rafa kaldırmam oldu. Genelde evde olduğum için sürekli prize takılı duruyordu. Fakat bir süre sonra pili taktığımda pilin ölmek üzere olduğunu farkettim ve kalibrasyon yaptım. Umarım sorunun bios update ile çözülür. Kolay gelsin...
 

garaman

Asistan
Katılım
23 Aralık 2008
Mesajlar
117
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Sadece evde mi yapıyor bu sorunu yoksa dışarıdaki herhangi bir mekanda da şarz ederken problem oluyormu, eve gelen elektrik baglantısında bir sorun olabilir?
 
Üst