Aşırı ısınma

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Shiro yasha

Üyecik
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
2
Puanları
3
Konum
istanbul
Arkadaşlar selamun aleyküm yardımcı olun mühendislik okuyorum hem eğlence hemde projelerimi gerçekleştirebilmem adına babamla beraber teknosadan adamların gazıyla casper excalibur 248ssd li g500 satın aldık bilgisayar terimlerini ve sorunlarını pek bilmediğim için yardımınıza ihtiyacım var benim sormak istediğim bilgisayar aşırı ısınıyor boştayken 50 60 dereceleri görüyor ve minik bir cızırtı geliyor kulağa normal ısı değeri ne olmalıdır beyler yardımcı olun casper almakla hatamı ettik 4 bin küsür para saydık soğutucu kullansam ısı değerleri düzelirmi vede sanırım ssd mi hdd mi bilemicem laptobun sağ kısmı aşırı sıcak harddiskte sorunmu yardım edin lütfen daha geçen gün aldık gerçekten sorun varsa iade edebilirmiyiz
 

denisszt

Asistan
Katılım
20 Şub 2017
Mesajlar
327
Puanları
43
Konum
Edirne
Telaşlandırmak istemem ama boştayken 50-60 derece normal değil,oda sıcaklığını baz alırsak normal değil.

Tavsiyem hemen garanti hizmetine başvur , mümkünse HP veya Asus tercih et
 

fuattoraman

Asistan
Katılım
5 Mar 2017
Mesajlar
133
Puanları
28
Konum
Bursa
Kardeşim bilgisayarı yeni aldıysan hiç bekleme aldığın yere götür. Fan Çalışmıyor olabilir mi?

Bios dan fan devre dışı bırakılmış olabilir önce onu dene eğer aktif ise önerim servise götürmen
 

Shiro yasha

Üyecik
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
2
Puanları
3
Konum
istanbul
Kardeşim bilgisayarı yeni aldıysan hiç bekleme aldığın yere götür. Fan Çalışmıyor olabilir mi?

Bios dan fan devre dışı bırakılmış olabilir önce onu dene eğer aktif ise önerim servise götürmen
turbo fana geçirdiğimde gayet iyi soğutmaya geçiyor fakat fanlar normal derecede iken aşırı sıcaklık var ikisinide elimle yokladım çalışır vaziyetteler
--- Gönderi Güncellendi ---
Telaşlandırmak istemem ama boştayken 50-60 derece normal değil,oda sıcaklığını baz alırsak normal değil.

Tavsiyem hemen garanti hizmetine başvur , mümkünse HP veya Asus tercih et
adamlara sorduğumda iade ve takas işlemleri yok dedi cihaz cidden arızalı ise iade edebilme hakkım varmı bu arada 1 hafta sonra üniversite için okuduğum şehire dönücem hallolurmu bu süreçte
 

fuattoraman

Asistan
Katılım
5 Mar 2017
Mesajlar
133
Puanları
28
Konum
Bursa
Aldığın yere götürüp tak çalıştır sorun bu de bence yenisini verirler sorun çıkaracaklarını sanmıyorum 4bintl ufak bir miktar değil sonuçta
 

dadaserz

Üyecik
Katılım
31 Tem 2018
Mesajlar
9
Puanları
1
Laptop'un SSD'si yanıyor neden olabilir, internette gezinirken bile 67 derecelerde oyun vs açmadığım halde..

Ek Açıklama.png
 

dadaserz

Üyecik
Katılım
31 Tem 2018
Mesajlar
9
Puanları
1
Aslında 2 yıldır kullanıyorum ilk günden beri ısınıyor ama hep işlemciden sanıyordum yeni bugün program yükleyip baktım sorun SSD ..
Garanti bitti çöpe'mi atayım ?
 

Usain

Freedom
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
4,816
Puanları
113
Sizin ssd gereksiz fazla ısınıyor. Değiştirebilirsiniz. Samsung bir ssd ile.
 

PARAzitCELL

Profesör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
4,695
Puanları
113
Konum
sanalalem
casper almayın aldırtmayın :) ayrıca hp de almayın :D

teknosa sizi baya bi uğraştırır çünkü casperı elden çıkarmak o kadar kolay olmuyo...

Mağazalardan alınan ürünlerin koşulsuz iadesi mümkün değil, özel bir anlaşmanız olmadığı sürece. Ama ayıplı bir mal olduğunu kanıtlayabilirseniz iade almak veya değiştirmek zorundalar.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
2,576
Puanları
113
Konum
Ankara
Casper laptoplar alınacak bilgisayarlar değil ısı problemleriyle mimlenmiş hala ısı problemlerine çare bulamamışlar o kadar para verilip alınmaz araştırmak gerekli biraz bilgisayar teknolojilerine aşina biri casper'dan uzak durur..
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
53,249
Puanları
113
Aslında 2 yıldır kullanıyorum ilk günden beri ısınıyor ama hep işlemciden sanıyordum yeni bugün program yükleyip baktım sorun SSD ..
Garanti bitti çöpe'mi atayım ?
hayır ayıplı olduğunu kanıtlarsan garanti bitsede ayıplı olduğu için değişim olur yeterki garanti süresi içinde ss almış ol o resmi bastır koy...
 
Üst
stat counter