sulugoz
Öğrenci
- Katılım
- 9 Şubat 2014
- Mesajlar
- 11
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
site tasarım ve yapı olarak ayrıca hizmet anlayışı olarak problem yarattığının düşünmüyorum
Geçen ay Aras kargo ile şehir dışına bir zarf yollamıştım.Merkezden uzak bir belde olması nedeniyle haftada 2 kere teslimat yapılan bir bölgeymiş ve bu nedenle taşıma ücreti 17 liraydı.Neyse gönderdim zarfı.1 hafta sonra telefon geldi "kargonuz geri döndü gelin alın" diye.Gittim şubeye.26,5 lira fatura çıkardılar.Geri dönüşte ilk taşıma bedelinin yarısı üzerine ekleniyormuş.Sonra kargoyu gönderdiğim arkadaşımı aradım.Anlattım olayı."Benim haberim yok kargodan, gelen giden olmadı" dedi.Şubedeki görevliyle konuştum.Kargocu adrese gitmiş bulamayınca geri götürmüş şubeye.Ancak adreste bulunamayan alıcılara kesinlikle sms veya telefon ile ulaşılıp haber verilmesi gerekiyor.Ama benim arkadaşıma hiçbir şekilde haber vermemişler.Neyse dedim.26 lirayı ödedim.Tekrar 17 lira olarak karşı ödemeli geri gönderdim kargoyu.
1 hafta sonra sms geldi."Kargonuz geri döndü gelin alın" diye.Sinir krizi geçirdim.Gittim şubeye yine.İkinci sefer geri döndüğünü ne yapmaya çalıştıklarını sordum.Arkadaşımı aradım."Ne gelen oldu ne giden, telefonla haber verende olmadı" dedi.Sonra şubenin müdürüyle(kadın müdür) konuştum.Karşı taraftaki alıcı şubeyi aradık.Kargoyu "şubeden teslim alınacak" diye işaretlemişler.Halbuki ben adrese teslim olarak göndermiştim."Yetersiz adres" yüzünden böyle işaretlediklerini söylediler.Aslında ilk sefer gönderdiğim adresin aynısına göndermiştim hiçbir değişiklik yapmadan.İlk seferde adrese gitmişlerdi ancak alıcı kişiyi adreste bulamayınca haber vermeden bana geri göndermişlerdi."Aynı adres bu sefer nasıl yetersiz veya geçersiz" oluyor diye sordum.Bu arada tekrar fatura çıkardılar bana 26,5 lira.Bu parayı kesinlikle ödemeyeceğimi onların hatası yüzünden iki seferdir kargonun geri döndüğünü belirttim.O zaman kargoyu "Sorunlu kargo" olarak merkeze göndereceklerini söylediler."Sonra ne olacak? dedim."Ücreti ödenene kadar merkezde kalacağını" söyledi şubenin müdürü."Peki" dedim "hatanın kimde olduğunu söyleyin ona göre ücreti ödeyip ödemeyecime karar vericem" dedim.Şube müdürü "Hata bizde.Karşı taraftaki şubenin hatası" dedi."O zaman sizin hatanızın bedelini neden ben ödüyorum" dedim."Yapabileceğimiz birşey yok" dedi.Peki dedim bir indirim filan yapabiliyor musunuz ? Bir zarf için 60 liram gitti dedim.Şube müdürü alaycı bir tavırla "iyi o zaman 1 lirasını ben verim düz 25 olsun" dedi.Benim şalterler attı.Lanet olsun dedim.26,5 lirayı ikinci kez yine ödedim.Bu seferki gönderimde taşıma ücretini (17 lira) kendileri karşılayacağını söyledi müdür.Yani bir kağıt parçasını göndermek için benim 53 liram gitti.Zaten en başından karşı ödemeli olarak gönderdiğim arkadaşımda bu vesileylede para vermeden kargosuna kavuşmuş oldu.Olan bana oldu yani.Bir daha Aras kargonun önünden geçmem.
Mümkün oldukça Yurtiçi kargo dışında kargo kullanmamaya özen gösteriyorum. Yaşadığınız olay kesinlikle tahammmül edilebilecek bi durum değil. Bu tamamen her önüne geleni personel olarak işe aldıklarını ve bu işe ne kadar önem verdiklerini gösteriyor.
YK'yu da kullandım. İstanbul'dan bir günde gelen kargo, Uşak il sınırları içinde 2-3 hafta gezdikten sonra geldi.
yurtiçi kargo bizim komşu dükkan adamlaraı süründürdük ama kargo konusunda hiç sorun olmadılar arabalarına çarptık sorun olmadı...
Arabalarına çarpabilirsiniz diyorsun yani