239 kişilik Malezya uçağı hala bulunamadı!

Bu konuyu okuyanlar

MasterFather

Müdavim
Katılım
10 Aralık 2006
Mesajlar
4,294
Reaksiyon puanı
59
Puanları
48
Abi nereye gitti bu uçak."Lost" a döndü bu iş.

En sonunda ben gidip bulucam.Ya da bi Türk annesine sorsunlar.En büyük özellikleri hiç bakmadan herşeyin yerini bulabilmeleri.


ucağın şimdi düştüğü yer tespit edilse bile.enkazı çıkarmaları 6 aydan fazla sürer diyorlar.anlıcağınız bu işler bu kadar kolay değil.
 

El Padrino

Müdavim
Emektar
Katılım
15 Şubat 2007
Mesajlar
6,045
Reaksiyon puanı
70
Puanları
48
ucağın şimdi düştüğü yer tespit edilse bile.enkazı çıkarmaları 6 aydan fazla sürer diyorlar.anlıcağınız bu işler bu kadar kolay değil.

Bu söylediklerin okyanusa düşmüsse tabi ! Belkide karaya düştü.

Peki, ya uçak düşmediyse !?
 

MasterFather

Müdavim
Katılım
10 Aralık 2006
Mesajlar
4,294
Reaksiyon puanı
59
Puanları
48

AliA

Müdavim
Emektar
Katılım
29 Haziran 2007
Mesajlar
64,457
Reaksiyon puanı
527
Puanları
0
Kuala Lumpur-Pekin seferini yaparken 8 Mart’ta 239 kişiyle kaybolan ve tüm aramalara rağmen izine dahi rastlanamayan Malezya uçağının yanlış yerde arandığı açıklandı. Açıklamaya göre uçak Hint Okyanusu'nda olamaz.

kayip-ucak-yanlis-yerde-arandi-4420627.Jpeg


Avustralya Ulaşım Güvenlik Bürosu (ATSB) ve Ortak Ajans Koordinasyon Merkezi'nden (JACC) yapılan açıklamada, daha önce kayıp uçaktan verildiği zannedilen sinyallerin geldiği bölgede yapılan aramalarda herhangi bir bulguya rastlanmadığı ve bundan dolayı uçağın düştüğü yerin belirlenen bölge olmadığına arar verildiği belirtildi.

ALINAN SİNYALLERİN UÇAĞA AİT OLDUĞU DÜŞÜNÜLMÜŞTÜ

JACC, 7 Nisan'da Avustralya gemisi Okyanus Kalkanı tarafından bölgeden alınan sinyallerin 2 saatten fazla devam ettiği ve bu sinyallerin insan yapımı bir kaynaktan olma ihtimalinin yüksek olduğu kaydedildi. İlk sinyalden 2 gün sonra alınan iki sinyalin ise 5 ila 7 dakika sürdüğü eklendi.

“SİNYALLER KAYIP UÇAKLA İLGİLİ DEĞİL”

ABD Deniz Kuvvetleri Okyanus Mühendisliği Müdür Yardımcısı Michael Dean'in CNN'de yayınlanan, sinyallerin kayıp uçakla ilgisinin olmadığı açıklaması üzerine, JACC, okyanus dibinde araştırma yapan insansız denizaltı Bluefin-21'in kayıp uçakla ilgili hiçbir bulguya rastlamadığını doğruladı.

UÇAĞIN NEREYE DÜŞTÜĞÜ HALA BİLİNMİYOR

JACC, şu ana kadar ellerinde bulunan verileri birleştirerek kayıp Malezya uçağının nereye düşmüş olabileceğini belirlemeye çalışılacaklarını ve arama çalışmalarının 60 bin kilometrekarelik bir alanda genişletilerek devam ettirileceğini duyurdu.

Milliyet
 

sdelta

Müdavim
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,228
Reaksiyon puanı
140
Puanları
63
Harbiden Lost' a dönüyor git gide..
 

Aretios

Müdavim
Katılım
13 Kasım 2009
Mesajlar
3,815
Reaksiyon puanı
3
Puanları
38
biri çıkıp şaka şaka dicek yada reklam yaptım dıcek dıye beklıyorum ben :D :D
 

on-off

Öğrenci
Katılım
14 Aralık 2015
Mesajlar
52
Reaksiyon puanı
1
Puanları
6
Hala net bir açıklama yok, bilgi kirliliği devam ediyor.
 

/xo/

Müdavim
Katılım
3 Haziran 2013
Mesajlar
6,131
Reaksiyon puanı
226
Puanları
63
Hort için bir 1 ay daha bekleseydiniz yahu 2 yıla tamamlardık :D
 

unutulmazx

Doçent
Katılım
16 Şubat 2012
Mesajlar
525
Reaksiyon puanı
14
Puanları
18
10:08 Ocak 17, 2017

Kayıp Malezya uçağı artık aranmayacak

Mart 2014'de kaybolan Malezya Havayolları'nın 370 sefer sayılı uçağını arama çalışmaları sonlandırıldı. Kuala Lumpur'dan Pekin'e uçan ve 239 yolcusu bulunan uçakla ilgili birbirinden farklı iddialar ortaya atılsa da net bir sonuç elde edilemedi.

Kuala Lumpur-Pekin seferini yaparken 2014 yılında Hint Okyanusu üzerinde kaybolan Malezya Havayolları'na ait 370 sefer sayılı uçağı bulmak için yürütülen arama çalışmaları üç yılın ardından sonuç alınamadan noktalandı.

Arama faaliyetini yürüten Avustralya, Malezya ve Çin tarafından kurulan, merkezi Sydney'de bulunan Müşterek Ajans Koordinasyon Merkezi, kurtarma ekiplerinin Avustralya'nın batısında ve Hint Okyanusu'nun açıklarında 120 bin kilometrekarelik alanda yaptığı tarama faaliyetinde herhangi bir ize rastlanamamasının ardından çalışmaların süresiz olarak askıya alındığını duyurdu.

Merkezden yapılan açıklamada, "Eldeki tüm bilimsel bilgiler ve teknolojik imkanların seferber edilmesine, alanında en yetkin profesyonellerin yönlendirmesiyle yürütülen tüm çabalara rağmen, ne yazık ki aramalarda hava aracının izine rastlanamamış, bu nedenle MH370'in su altı arama çalışmaları durulmuştur." ifadesi kullanıldı.
  • Arama faaliyetini yürüten ülkeler, geçen yıl olası kaza bölgesi olarak tayin edilen arama sahasında uçağın yerini tayin edecek herhangi bir iz çıkmaması halinde aramanın bitirilmesi konusunda anlaşmaya varmıştı.
  • MH370 için yürütülen arama çalışmaları, havacılık tarihin en karmaşık ve en maliyetlisi olmuştu. Ülkeler arama için bugüne kadar toplam 160 milyon dolar harcamıştı.


Kayıp Malezya uçağı artık aranmayacak

 

KNMX

Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
uzaylılar gelip uçağı alıp geri gezegenlerine dönmüş olabilir...
 

unutulmazx

Doçent
Katılım
16 Şubat 2012
Mesajlar
525
Reaksiyon puanı
14
Puanları
18
07 Mart 2017 Salı, 16:02:53

Kaybolan Malezya uçağı için yeni bir umut!


8 Mart 2014'te nedeni bilinmeyen bir şekilde kaybolan ve daha sonra yıllarca sürdürülen çalışmalara rağmen enkazına ulaşılamayan Malezya Havayolları'nın 370 sefer sayılı Kuala Lumpur-Pekin uçuşunu yapan kayıp uçağıyla ilgili yeni gelişmeler yaşanıyor.

Geçtiğimiz Ocak ayında, Hint Okyanusu'nun Avustralya kıyılarına yakın bölgesinde yıllar süren su altı arama kurtarma çalışmalarının kayıp uçaktan hiçbir iz bulunamadan sona erdirildiği açıklanmıştı. Toplam 160 milyon dolara mal olan arama çalışmalarının sona erdirilmesi, uçakta bulunan 239 kişinin aileleri tarafından büyük bir üzüntüyle karşılanmış, aileler çalışmaların durdurulmasına tepki göstermişti.

MALEZYA ULAŞTIRMA BAKANI: YÜZDE 85 İHTİMALLE...

Ancak su altı arama çalışmaları sona erdirilirken, Avustralya'da uluslararası uzmanlardan oluşan bir ekip dünyanın en büyük havacılık gizemini aydınlatmak için geniş çaplı bir araştırmaya başladı. Araştırmalar sonucunda, uçağın enkazının daha önce arama çalışması yapılan alanın kuzeyinde bir bölgede olabileceği tespit edildi.

Cumartesi günü konuyla ilgili bir açıklama yapan Malezya Ulaştırma Bakanı Liow Tiong Lai, uçağın 'yüzde 85 ihtimalle' Avustralya'da çalışan uzman ekibin belirlediği yeni 25.000 kilometrekarelik alanda olduğunu açıkladı. (Araştırmacılar daha önceki araştırma bölgesi için de, uçağın o bölgede olduğuna emin olduklarını belirtmişlerdi. Ancak uçak o bölgede bulunamamıştı.)

AİLELER PARA TOPLAMAYA ÇALIŞIYOR

Malezya Havayolları'nın 370 sefer sayılı kayıp uçağıyla ilgili yeni bir arama çalışması başlatılmasının önündeki en büyük engel ise 'arama çalışmalarının maliyeti'. İlk arama çalışmasının maliyetini üstlenen Çin, Avustralya ve Malezya, uçağın lokasyonuyla ilgili kesin bir kanıt olmadan bu konuya herhangi bir bütçe ayırmayacaklarını duyurdular.

AFRİKA KIYILARINDA ENKAZDAN PARÇALAR

Havacılık tarihinin gelmiş geçmiş en gizemli olayı olarak kabul edilen Malezya Havayolları'nın 370 sefer sayılı kayıp uçağı ile ilgili en somut bulgular ise Afrika kıyılarında elde edilmişti. Hint Okyanusu'nun Afrika kıyılarında yer alan St. Andre plajinı temizleyen bir grup gönüllü, karaya vuran 20'ye yakın parça bulmuş, daha sonra bu parçaların kayıp uçağa ait olduğu anlaşılmıştı.

Ancak bu parçaların araştırmaların yoğunlaştığı bölgeyi değiştirecek büyüklükte olmadığını söyleyen araştırmacılar, aynı bölgede araştırmalarına devam etmişlerdi. Aynı araştırmacılar, uçağın düştüğü sırada kanatlarının iniş pozisyonunda olmadığını ve bunun da uçağın kontrolsüz bir biçimde spiral çizerek Hint Okyanusu'na çakıldığı teorisini güçlendirdiğini söylediler.

Son radar görüntüsünde rotasından tamamen ters bir yöne ilerlediği tespit edilen uçağın, rotasından çıkaran durumun ne olduğu ve gerçek düşme sebebi ise ancak kara kutunun bulunmasıyla mümkün olacak.

2 KİŞİ SAHTE PASAPORTLA BİNMİŞ, 4 KİŞİ BİNMEMİŞTİ

Akıbeti gizemini koruyan kayıp Malezya uçağında 153'ü Çin, 38'i Malezya vatandaşı olmak üzere toplam 227 yolcu ve 12 kişilik mürettebat bulunuyordu.

Uçakla ilgili gizemi çözmek isteyen yetkililer, yolcularla ilgili geniş çaplı inceleme yapmış ve bu inceleme sonucunda uçaktaki 2 İran vatandaşının sahte pasaportla yolculuk ettiği anlaşılmıştı. Ancak araştırmanın derinleştirilmesinin ardından, iki İranlının herhangi bir terör grubuyla hiçbir bağlantılarının olmadığı belirlenmişti.

Malezya Havayolları, kazanın ardından yaptığı açıklamada, 4 yolcunun uçuş için 'check-in' yaptığını ancak uçağa binmediğini açıklamıştı.

BİLMENİZ GEREKENLER

* Uçak 8 Mart 2014'te yerel saatle 00.41 sularında Pekin'e gitmek üzere havalanmıştı.

* En son 01.21'de irtibat kurulan uçakla, 4350 km mesafe kat ettikten sonra bağlantı kesildi.

* Uçakla bağlantının kesilmesinin ardından Malezya orudusuna ait radarda görüldü. Radara göre, uçak 45 bin fit yükseklikte uçarken batıya doğru keskin bir dönüş yaparak rotasından tamamen çıktı.

* Uçak, Penang Adası semalarında 23 bin fite düştü. Daha sonra kısa bir süre içerisinde yeniden 35 bin fite yükselerek Hint Okyanusu'nda kuzey-batıya doğru seyretti.

* Arama çalışmalarında Hint Okyanusu'nun güneyinde toplam 4.5 milyon kilometrekare alan arandı.

Kaybolan Malezya uçağı için yeni bir umut! Kayıp Malezya uçağı neden bulunamadı? | Dünya Haberleri
 

KNMX

Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
7 marttan bahsediyorsunuz şimdi ne olmuş malezya uçağını kaçıran uzaylılara dair bir iz bulunabilmiş mi?
 

unutulmazx

Doçent
Katılım
16 Şubat 2012
Mesajlar
525
Reaksiyon puanı
14
Puanları
18
Konulara hort yapıyorsun ama bu konu 2014 tarihli :) Çok hort yapma bence
Öyle diyorsunuz admin bey ama konudaki olay hala devam ediyor. Konuyu yeni gördüm ve çok heyecanlı bir şekilde okudum ama bir süre sonra gelişmeleri yazmamışlar. İki tane daha yeni haber buldum, paylaşmak istedim :)
 
Üst