Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 8 ve 8
Like Tree6Beğeni
  • 1 Post By YellowRed
  • 1 Post By ilica18
  • 1 Post By clients
  • 1 Post By tun@h@n
  • 1 Post By desperado64
  • 1 Post By rohirrim

Konu: Teledünya 4440126 müşteri hizmetleri

  1. #1
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    11-04-2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    4.363

    Standart Teledünya 4440126 müşteri hizmetleri

    Merhaba arkadaşlar size dün başıma gelen bir olay anlatacam
    Dün teledünya müşteri hizmetlerini aradım 10 dakika telefonda bekledikden sonra niyahet müşteri temsilcilerden biri telefona cıktı ve durumu anlatım teledünya abone olmak istiyorum paket avantajlarını bana söyleyebilirmisiniz dedim ve tutu saymaya ben hd li paket almak istiyordum ve bunu iletim bana 10 dakika herşeyi anlatıkdan sonra ne ismimi ne cismi sordu ve dediki bey efendi biraz bekleyin bilgilerinizi günceleştiriyorum tabi 5 dakika bekledikden sonra bilgilerinizi günceleştirdim dedi ve ismi sordu ! isminizi öğrenebilirmiyim dedi ))) ben de hanfendi hani bilgilerimi günceleştirdiniz ismim orada yokmu diye cevap verdim )) neyse ondan sonra adımı soyadımı ilimi ilcemi ve mahellemi sordukdan sonra oturdum adressi sordu bende cadde ve kapı daire numarımı söyledim ve bu cadde istanbulda bullanmamkdadır diye yanıt aldım yıllardan beri bu cadde den otorum herkesin bildiği bir büyük ana cadde 2 yaşındaki cocuk sorsan parmakla gösterir size söylesem siz bile bilirsiniz bu cadde istanbulun göbeğinde nişantaşına 5 dakika taksime 10 dakika yürüyerek ve tanınmış bir cadde müşterihizmetleri istanbulda böyle bir cadde bulunmamakdatır diyor ve dediki bey efendi oturdunuz apartmanda teledünya kulanan abone varmı var dedim hemen üstkomşum kulanıyor ve adını soy adını söyledim evet bu isim abonemiz dedi şidmi soruyorum bu nasıl müşteri hizmetleri )) komşum la acaba farklı adresslermiz mi var)) ama apartman aynı şimdi aradan 35 dakika gecmiş ve bana adress buldum beyefendi görememişim cadde yi diye yanıt aldım abone işlemlerine başlayalım dedi tamam dedim nasıl olsa da kol gibi girdi telefon faturası aramışken bitsin dedim bilgilerimi günceleyen müşteri hizmetleri )) bana tekrardan adımı soyadımı tc kimlik no sordukdan sonra biraz bekleyiin dedi işleminiz gercekleştiriyorum dedi 5 dakika sonra bey efendi şuan abonelik işleminizi yapamıyorum sistemizde öğlen saatlerinden beri arıza var diye bana söyleyince deliye döndüm benim aradım saat ise akşam 19:00 da ve bana 2 saat sonra tekrar arayın diye alay eder gibi söylemesi beni cileden cıkardı ve basdım küfürü kapatım var mı böyle müşterihzimetleri ya acaba böyle hizmet kim sunuyor ya

    olan bana oldu tam tamına 52 dakika sürdü ve 52 dakika dan sonra bana sistemimiz bugün öğlenden itibaren arızalı işlem yapamıyoruz peki madem işleminiz arızalı beni neden işleme alıyorusnuz ve 52 dakika tlf da tutuyorsunuz yazık değil

  2. #2
    Banned
    Üyelik Tarihi
    02-10-2008
    Mesajlar
    13.658
    kızmakta çok haklısın.

    burda birazda bireysel ihmal sözkonusu. görüştüğün yetkili belliki işini hakkıyla yapan biri değil. sözde bu konuşmalar kaydedilip denetleniyor.
    IThelp bunu beğendi.

  3. #3
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    13-10-2009
    Yaş
    31
    Mesajlar
    153
    Müşteri hizmetlerine tuttuklarını getiriyorlar heralde..Geçen cumartesi vodem aldım eve geldim kurulumu yaparken son anda vb script access falan yazıp hata veriyordu.. laptopta win7 ultimate 64 bit işletim sistemi var ve hata büyük ihtimalle vodemin içinde gelen yazılımın işletim sistemi tarafından desteklenmemesinden kaynaklanıyor..Vodafonu aradım sorunu söyledim müşteri hizmetlerini direk aştı olay beni daha yetkili !! birime aktardılar onlara da anlattım sorunu ve aldığım cevap aynen şu "Başka bir bilgisayar da deneyin eğer çalışmazsa sorun vodem de çalışırsa sizin bilgisayarınızda sorun var bilgisayarcıdan destek alın.." gibi bişe söylediler..Ulan ben zaten bilgi işlemciyim daha kime soracam..Bende xp kurulu pc de denedim ve vodem çalıştı ve vodafondan ümidi kestim..Ama biliyorum ki benim bilgisayar da sorun yok..Neyse aklıma yazılımın son sürümünü vodafondan indirip kurmak geldi aklıma ve sorun bu şekilde çözüldü..Ama bu sorun için vodafone çözüm sunamadı..Müşteri hizmetleri işte...
    IThelp bunu beğendi.
    İlim ilim bilmektir, ilim kendini bilmektir, sen kendini bilmez isen, bu nice okumaktır.. Hidden Content

  4. #4
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    25-08-2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.097
    444 yeni kazanç kapısı, senden 1 yıllık abone parasını cıkartmıstır : )
    IThelp bunu beğendi.
    Hidden Content
    JTeaM - Qwerty.

  5. #5
    Doçent
    Üyelik Tarihi
    16-06-2009
    Mesajlar
    827
    müşteriye hizmet değil,müşteriye eziyet servisi hepsi. bazen öyle saçma konuşuyorlar ki (çoğu zaman da yalan ) insan çileden çıkıyor.
    IThelp bunu beğendi.

  6. #6
    Banned
    Üyelik Tarihi
    14-08-2008
    Yaş
    26
    Mesajlar
    13.513
    senin teledünyada ne işin var yaaa
    IThelp bunu beğendi.

  7. #7
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    21-11-2008
    Mesajlar
    1.356
    burası türkiyeee... denetim ceza olmazsa böle olur... ama bence biraz senin de sucun var... aslında hepmizde var bu suç... ara tekrar... şikayette bulunmak istiyorum dee.. gerekli işlemeri başlatırlar.. (her halde, galiba başlatmazlar mı?) başlatırlar başlatırlar... ama bu daha cok biz türklerin yufka yürekliliğinden oluyor... "ya adam şimdi ekmeğini kaybetmesin, işsiz kalmasın diye" düşünüyoruz ama... sonuçra çuvaldız dönüp dolaşıp bizim bir yerimize batıyor... aslıda bu konularda hiç acimicaksın şikayet edeceksin...
    IThelp bunu beğendi.

  8. #8
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    11-04-2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    4.363
    evet benim sucum ama benim zamanın olmadığı icin akşam 6 dan işe den cıkıyorum yakınlarımda obene olabilecek bayi yok yetişemiyorum kapanış saatine bende dedimki kendime aramışım bir kere ilk 10 ve 15 dakika zaten girmiş faturaya bundan sonra kapatsam da benim zararıma daha da cok olcak aramışken aboneliği tamamlayım evet aradım bu gün tekrar müşteri hizmetlerine durumu anlatım dün başıma gelen olayı tabi busefer postane de paralı tlf dan aradım müşterihzimetlerinden bir yetkliyi bağlamasın söyledim ve bağladılar durumu anlatıkdan sonra yetkilin bana verdiği ilk cevap arkadaşımız acemi olabilir beyefendi ben fazla uzatmadım bu lafdan sonra dedimki sana da arkadaşına teledünyanın kablolarınıda alda ..... kapatım böyle rezil bir hizmet olamaz 15 yıl almanyada yaşadım avrupanın bir cok ülkesine gitim ama böyle rezilik görmedim bize daha 100 yıl lazım cünkü 100 yıl gerideyiz ancak bunu söyleye bilirim yorumlarınız icin tşk


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337