2. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 26 ile 50 ve 79
Like Tree3Beğeni

Konu: Fm 13 crash dump hatası

  1. #26
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    kardeş herşey güzel de yeni hata veriyo belli bi yere gelince hata veriyo ama crash dump hatası değil başka bi hata

  2. #27
    Asistan ozgural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-08-2012
    Mesajlar
    411
    Alıntı Serhat Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş herşey güzel de yeni hata veriyo belli bi yere gelince hata veriyo ama crash dump hatası değil başka bi hata
    bir resmini falan koysan ne olduğunu yazsan iyi olur

  3. #28
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    ciddi bir problemle karsilasildi ve uygulama kapatilacak hatalı dosya surada rastlanildi [%string#1]

    böyle bir hata veriyo

  4. #29
    Asistan ozgural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-08-2012
    Mesajlar
    411
    Alıntı Serhat Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ciddi bir problemle karsilasildi ve uygulama kapatilacak hatalı dosya surada rastlanildi [%string#1]

    böyle bir hata veriyo
    bunu bilemiyorum bence crack fix beklemelisin herhalde yakında çıkar

  5. #30
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    başka çare kalmadı zaten )

  6. #31
    Profesör TMac1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-10-2008
    Mesajlar
    4.930
    satın alınan oyunlarda bu problemler var

  7. #32
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    demeki oyunu alsakta almasakta hatalı olacak en iyisi çözümü çıkanakadar oyunu beklemek

  8. #33
    SDN Okuru
    Misafir
    kardes sunu bıraz daha acık anlatırmısın yapamadım (

  9. #34
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    zaten olmuyor kardeşim mecbur bekleyecez

  10. #35
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    güncel

  11. #36
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    ***** arkadaslar bunu indiriyorum ama yine aynı hata veriyo
    Konu REDFOKS tarafından (21-11-2012 Saat 16:37 ) değiştirilmiştir.

  12. #37
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    oyun çıkalı bayağı oldu hala doğru düzgün crack çıkmadı

  13. #38
    SDN Okuru
    Misafir
    tema ne demek yaa hiç bişe anlamadım biri cvp yazzın hadi

  14. #39
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    arkadas oyunu hevesle indirdik kurduk belli bi yere geldik çat oyun hatalı madem bu crack olayını yapıyonuz doğru düzgün yapsanız ha dieceksiniz git orjinal al orjinal alanlarda da aynı hata varmıs.

  15. #40
    h31
    h31 isimli üye şu an offline konumdadır
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    28-11-2012
    Mesajlar
    5
    arkadaşlar oyunu açabilen birisi bana ulaşabilir mi acilen?

  16. #41
    h31
    h31 isimli üye şu an offline konumdadır
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    28-11-2012
    Mesajlar
    5
    hocam yardımcı olabilir misin?

  17. #42
    Doçent
    Üyelik Tarihi
    11-04-2012
    Mesajlar
    554
    boşuna debelenmeyin arkadaşlar crash dump hatası alıyorsanız crackle felan düzelcek birşey değil fm11de çok uğraştım kullanmadığım crack kalmadı yine o hatayı aldım son yaptığım şey laptopa format atmak oldu ondan sonra düzeldi haa şu var fm 13ü daha indirip kurmadım 12ye devam şimdilik
    © I'm not saying I'm gonna change the world, but I guarantee you that I will spark the brain that will change the world'
    Hidden Content

  18. #43
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    Alıntı muhammedyakup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boşuna debelenmeyin arkadaşlar crash dump hatası alıyorsanız crackle felan düzelcek birşey değil fm11de çok uğraştım kullanmadığım crack kalmadı yine o hatayı aldım son yaptığım şey laptopa format atmak oldu ondan sonra düzeldi haa şu var fm 13ü daha indirip kurmadım 12ye devam şimdilik
    bence o ya crack la olur yada oyunu tekrardn torrent ler yüklerler pcden kaynaklı değil çünkü o 1 kişide olur 2 kişide olur 1 milyn kişide olmz dimi en iyisi bekleyip yeni crack veye yeniden yüklerler oda olmadı fm 14 ü bekleyin

  19. #44
    SDN Okuru
    Misafir
    tema nasıl kaldırılıyor?

  20. #45
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tema nasıl kaldırılıyor?
    ne teması kardeş

  21. #46
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    31-08-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    236
    arkadaslar bu iş bayağı bi uzadı kimsenin bi bilgisi yokmu bu oyunu oynayan yokmu

  22. #47
    Asistan ozgural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-08-2012
    Mesajlar
    411
    Alıntı Serhat Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu iş bayağı bi uzadı kimsenin bi bilgisi yokmu bu oyunu oynayan yokmu
    1.sayfada benizm yazdığım bir çözüm var onu deneyebilirsin ama garantisi yok

  23. #48
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-10-2009
    Mesajlar
    170
    Orjinalde hata alanlar şunu deneyebilirler. Bütün fm serilerinde vardır bu sorun.

    Steam> Library > Oyuna sağ tık > Properties > Local Files > Verify integrity of game cache.


  24. #49
    h31
    h31 isimli üye şu an offline konumdadır
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    28-11-2012
    Mesajlar
    5
    arkadaşlar fm 2013ü açabilen birisi boş bir kariyer açıp kaydettikten sonra o kayıt dosyasını yollayabilir mi?

  25. #50
    h31
    h31 isimli üye şu an offline konumdadır
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    28-11-2012
    Mesajlar
    5
    biriniz yardım edin ne olur