Etiketli Kullanıcı Listesi

Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 11 ve 11

Flight simulator nasıl oynanıyor ?

Tam Çözümler forumunda Flight simulator nasıl oynanıyor ? konusunu incelemektesiniz.

Microsoft Flight Smilator X nasıl oynanır bilen varmı ? Resimli bir anlatım falan mevcut değilmi hiç bir yerde ? Ben hiç bişey anlamadım bu oyundan Acil yardım ...

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    14-01-2010
    Mesajlar
    514

    Standart Flight simulator nasıl oynanıyor ?

    Microsoft Flight Smilator X nasıl oynanır bilen varmı ?

    Resimli bir anlatım falan mevcut değilmi hiç bir yerde ?

    Ben hiç bişey anlamadım bu oyundan


    Acil yardım

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    02-05-2009
    Mesajlar
    1.710

    Standart

    klavye ile oynamak biraz zor oluyor bunu söyleyeyim...

  3. #3
    parlement - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-01-2009
    Mesajlar
    2.665

    Standart

    Ben de oynayamadım klavye ile çok zor bide.

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    14-01-2010
    Mesajlar
    514

    Standart

    Tamam klavyeyle zor ama benim öğrenmek istediğim şey

    arada komut geiliyor hızı düşür falan filan bişeyler diyor

    hızı nasıl azaltıyoruz iniş için başka ne yapmak gerekiyor

    bunları soruyorum

  5. #5
    s7v7n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-12-2009
    Yaş
    30
    Mesajlar
    216

    Standart

    Google'da "Flight Lesson for Flight Simulator X" şeklinde arama yaparsan faydalı şeyler bulabilirsin.

    Örnek olarak;

    http://freshwap.net/finder/Flight+Si...+PDF+-+EN.html

    http://www.ehow.com/videos-on_5599_m...rial-tips.html

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    02-05-2009
    Mesajlar
    1.710

    Standart

    daha önce hiç uçak kullanmadım ama oradaki hız kolu varya onu geri çek iniş içinde lastikleri indir hızı düşür, direksiyonu ileri it

  7. #7
    raxetul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-04-2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1.329

    Standart

    Oyundan çok simulasyon olduğu için ayrıntısı çok fazla. Oyunu açınca nasıl uçuş yapılacağını anlatan deneyimli pilotlar tarafından hazırlanmış eğitim bölümü olacaktı. Ben uçağı kaldırıyorum, navigasyona göre uçuruyorum ama bir türlü doğru düzgün indiremedim Eğitim bölümüne girmeden ne tuş varsa basıp uçurdum. Hangileri olduğunu tam hatırlamıyorum. B break... frenler açıkken Page up (basılı tut) motorlara tam güç verdim tekrar B ye basınca uçak fiyyuvvv... Aşağı tuşu burnu havaya kaldırır, yukarı tuşu indirir, sağ tuşu arabadaki gibi sağa döndürmez uçağın gövde ekseni etrafında sağa dönmesini sağlar. hafif sağa basarsın sonra aşağıya basarsan uçağın burnunu sağ yönünde havaya kaldırmış yani döndürmüş olursun...

  8. #8
    mgazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13-01-2007
    Yaş
    28
    Mesajlar
    250

    Standart

    Öncelikle kesinlikle bir joystick'in olmalı. Klavye yada mouse ile oynanabilecek bir oyun değil. Joystik'i ise throtle pedalı yani gaz pedalı olan bir model seçersen daha kullanışlı olur senin için. Oyunun oynanmasına gelince, oyundaki zorluk oynadığın hava şartlarına ve seçtiğin uçak modeline göre değişir. Oyuna yeni başladıysan eğer tavsiyem. Kısayol tuşlarını biraz incelemen. Kısayol tuşları baya çok ve karışık. Kısayol tuşları hakkında biraz fikrin olduktan sonra oyunun training/lessons bölümü var ismini tam hatırlayamadım. Orada planörle uçuşa başlayıp A305 modeline kadar uçuyorsun. Bu dersleri en başından başlayıp tamamlamaya çalış. İlk derslerde motor aç/kapa, hızlan/yavaşla joystick hakimiyeti vs. gibi konularda kendini geliştirirsin. İleriki derslerde ise uçuş takımlarını açma/kapama, belirtilen noktaya iniş yapma ve bazı diğer kısayolları öğrenirsin. Ayrıca oyunla ilgili kişilerin hazırladığı siteler, dökümanlar vs. var bunlara ulaşıp gerekli bilgileri bu dökümanlardan temin edebilirsin. Eğer bu işi gerçekten seviyorsan, öncelikle bir joystick temin etmelisin, daha sonra acele etmeden sabırla el becerini ve oyun bilgini geliştirirsin. Hele online uçuşlar var ki onların tadi bir başka olur. İşin içine girince işin ciddiyetini ve eğlencesini kendin görürsün zaten.

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    26-10-2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2

    Standart

    Buraya bir bakın derim


  10. #10

    Üyelik Tarihi
    04-06-2012
    Mesajlar
    1

    Standart

    Evet arkadaşlar microsoft flight simulator nasıl oynandığını sizlere söylüyorum(anlamayanlar yandaki simgeye tıklasın)z=otopilot g=iniştakımları f1 ,f3,f4,f4 motor kontrolleri ctrl -e motor çalıştırılıyor shıft 1 ,shıft 2 shıft 3 de kısıyollar bulunuyor


    klavyeden zorlananlar oyuna girince sağ tıklayıp mouse yoke ye tıklasın fare ile kontrolleri yapabilir....

  11. #11
    SDN Okuru

    Standart

    kardeşim bak boşluk düğmesine bas fareyi aşaya yap 2 kol var azalt tmm dır

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. .IXB Dosyası nasıl .İSO veya .NRG ye nasıl çevrilir
    PC MERAKLISI - forum Yazılım Tavsiyeleri
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 04-04-2008, 21:16
  2. Hayat Nasıl Başlar Nasıl Biter
    Blue.Silk - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 29-02-2008, 21:25
  3. XP nasıl silinir
    servisci - forum Windows
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 16-02-2008, 21:58
  4. 8 Ekrandan Flight Simulator!
    Berkin Bozdoğan - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 11-02-2008, 16:39

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •