online

  1. B

    Popmundo (Online Web Tabanlı)

    1.Giriş Popmundo, internet üzerinde hayatına devam eden ve müzik endüstrisi üzerine yoğunlaşmış bir rol yapma oyunudur. Dünyanın farklı yerlerinden katılan oyuncular, burada gerçek hayattan bir süreliğine sıyrılıp karakterlerini bir müzisyen gibi oynarlar. Popmundo gerçek dünyanın basit bir...
  2. Fast Furious

    ETS 2 Online Forumundaki Sorunum

    ETS 2 Online Forumundaki Sorunum Steam ile giriş yapıyorum ancak zaten böyle bir hesap olduğunu söylüyor (Evet zaten vardı ancak şifresini filan unuttum) E-Postam doğru yani bunu kullandığımdan eminim ve başka e postalarda denedim. Ancak yine bunu gösteriyor. Steam hesabı ilede bağlantılı...
  3. fatih33

    Yurtdışı alışveriş para iade ve ürün iade

    Merhaba arkadaşlar. 17 Ocak 2016'da Wish alışveriş sitesinden kulaklık aldım. Ürün elime ulaştı fakat hasarlı çıktı. Wish'e geri bildirim yaptım. Para iadesi yaptılar. Ürün 45 dolar değerinde. Kulaklığı geri yollamasam bişey olur mu? Sonuçta nereye göndereceğimi bilmiyorum.
  4. HYuksel

    Battlefield 4 Multiplayer Nasıl Oynalınır..

    Merhaba, Battlefield 4 online oynamak için origin üzerinden satın almak mı gerekiyor yoksa var mı bir yolu
Üst
stat counter