bozuk

  1. B

    Yavaş İntenet

    Selamlar, Öncellikle internetim 100mb/s hıza sahip. Bilgisayarımda aygıt yöneticisini açtığım zaman Sm bus controller'i gördüm ve güncelliyim dedim.İntelin sayfasından indirdim. Yonga Güncellemesi felan işte güncelledikten sonra yeniden başlattım ama internette baya bi yavaşlama oldu sitelere...
  2. SPYWRD3454

    HDD aktarmama sorunu

    iyi günler hdd ye dosya aktarmaya çalıştığımda ilk başlarda normal bir şekilde atıyor (10sn felan) sonra 30 sn civarı hızı 0 da bekliyor ve sonra tekrar atmaya başlıyor 10 sn sonra tekrar 0 bayt/s oluyor ve 1 dk sonra felan da şöyle bir hata alıyorum"Beklenmeyen bir hata dosyayı kopyalamanızı...
  3. Proyuncu

    Klavyemin tuşlarında sıkıntı var

    Arkadaşlar lütfen yardım edin çıldıvıyovum. Laptopumun 5-10 tane tuşu çalışmıyo(Örneğin s bastığım zaman s2w yazıyor r tuşu hiç çalışmıyo gibi) Allah rızası için yardım edin NOT:Tuşlara hiçbi zarar vermedim.
  4. A

    Bilgisayar acilmama sorunu

  5. C

    Notebooktan Duman Çıkıyor

    bugün notebooku başka bir prizde şarja taktım, duman çıktı ve yanık koktu. bu koku ve duman sağ tarafta açma tuşunun oralardan geliyor. notebook açılıyor lakin duman hızı artınca kapanıyor. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  6. E

    Nova Tuşu Bozuk

    Bilgisayarı Kapatıp Nova Tuşuna İğne ile hafif bir şekilde basınca açılmıyor sanırım kırık veya bozuk bios menüye girmek için biosa bir tuş atayabilirmiyim mesala bazı bilgisayarlarda f2 basınca açılıyor bende o şekilde açılmasını istiyorum nası yapıcam?
  7. Q

    Intel Grafik Denetim Masası Ayar Kaydetmeme Sorunu

    Resimdeki gibi "Tam Ekran Ölçeklendir"me istiyorum ayarları uygula diyorum kapatıyorum olmuyor, sonra tekrar açıyorum bakıyorum ve eski haline dönmüş: Aynı şekilde 3B Ayarlarında da değişiklik yapılamıyor. Kendi kafasındaki ayara otomatikmen geri dönüyor değişiklik yapamıyorum yardımcı olabilir...
  8. T

    Pc tuşa basınca reset atıyor, açılmıyor

    Merhaba, ben bozuk gpuma (nvidia gtx 580 directcu ii asus OC) fırınlama yaptım. Gpuyu pcye taktım fakat pc garip davranmaya başladı, sanki voltaj her 1 saniyede gidip geliyormuş gibiydi. Biliyorum fırınlamada sorun olmuştur ama düzeltme yolu varmı? Gpu fırınlamadan önce ara ara görüntü...
  9. B

    HI Level Smart USB çalışmıyor !!

    Arkadaslar oncelikle merhaba.Benim bir sorunum var.HI LEVEL SMART markali 8gb bir USB im var.bu USB çift girsli yani hem telefona hemde bilgisayara girebilecek sekilde.Benim sorunum şu :yaklasik 1 gün once USB yi telefona ve bilgisayara takarak rahatca calistirabiliyordum ama simdi taktiğimda...
  10. T

    Bilgisayarımı Açınca Kırmızı Işık Yanmıyor Ve (_) İşareti Çıkıyor

    Bilgisayarıma Yeni Format Attırdım 1 Gün Oldu Sorun Ne Olabilir ?
  11. toprak713

    Yardım imei kaydı hakkında

    1) Yurt dışından aldığım iphone 6s i Türkiye de imei kaydını 5 ay once internet üzerinden para yatırıp yaptım. Bugün telefonuma gelen mesajda "************** IMEI nolu cihaz KAYIT DISI dir, 120 gun icinde kapatilacaktir, satin aldiginiz yere basvurunuz veya cihazinizi kaydettiriniz." Bu mesaj...
  12. M

    Setup Uzantılı Uygulamaların Simgesi Bozuk

    Resimde gördüğünüz gibi hersey nasıl düzeltebilirim şimdiden tesekkurler
  13. M

    Setup Uzantılı Uygulamaların Simgesi Bozuk

    Resimde gördüğünüz gibi hersey nasıl düzeltebilirim şimdiden tesekkurler
  14. bmbozbey

    Bozuk Hdd.

    Arkadaşalar elimde Seagate in bi HDD si 1 TB harici . HDD nin kafası sıkıntılı merceklerden biri kaymıs tam oturmuyo ufak bişilerle oturmayı denedim ama okumuyo HDD'yi disk tamamen sağlam kafasını kaça tamir ettire bilirim daha doğrusu tamir ettire bilirmiyim ?
  15. M

    İyi Sistemli Laptopumda yırtılma ve fps sorunu! pc daha yeni alındı 1 haftalık!

    Merhaba ben Mehmet geçen cuma almanyadan Asus ROG G501VW marka modelli laptopu aldım pazartesi elime ulaştı geldi herşey çok güzel lol'ü ve cs go yu yükleyeyim dedim aynı zamanda onlar yüklenirken bütün driverları güncelleyeyim dedim ekran kartını güncellerken bir sorun oldu herlade anlamıyorum...
  16. E

    Galaxy S3 Ekran Karıncalanması ve Açılmama Sorunu

    Galaxy S3 telefonumu kapatmıştım açtığımda ekran karıncalı bir şekilde açıldı belki düzelir diye kapatıp açacaktım kapattım ama şuan cihaz açılmıyor,telefonda yakın zamanda yere düşme,darbe gibi bir durum olmadı. Sizce sorun nedir?
  17. Batuhan Asi

    Laptop açılmıyor.

    Arkadaşlar eski bi laptopum var(cs felan atıyodum içinde),bi ara laptopu kaldırdım, şimdi açmaya çalışıyorum ama açılmıyor, hiç bi tepki yok.Şarja taktığımdada, şarj olduğunu belirten ışıkta yanmıyor. Benim düşüncelerim şöyle: 1.İhtimal: Uzun süre beklediği için şarjı bitmiştir,benimde şarj...
Üst
stat counter