Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 28
  1. #1

    Üyelik Tarihi
    19-11-2012
    Mesajlar
    141

    Standart 200-250 lira arası tablet bilgisayar önerileri..

    Evet arkadaşlar konu belli 200-250 lira arası ucuz bir tablet bilgisayar arıyorum önerilerinizi bekliyorum..

  2. #2
    fener_kanarya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-11-2012
    Yaş
    23
    Mesajlar
    190

  3. #3
    post34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-09-2009
    Mesajlar
    862

    Standart

    http://www.bimeks.com.tr/urun/124437...-pc-siyah.aspx
    geçen hafta bi tanıdığıma hediye olarak aldım, bakmanı öneririm

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    05-07-2011
    Yaş
    3
    Mesajlar
    3.325

    Standart

    yanarım yanarımda a101 marketlerde bi ara tablet pc 99 tlydi nasıl kaçırdım ona yanarım öyle kaliteli bi şey değildi ama iş görürdü yinede

  5. #5
    ridvan1452 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30-07-2007
    Yaş
    24
    Mesajlar
    2.551

    Standart

    ya bunlar iii de birde sim kart takılsa daha iyi olacakda iştee

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    19-11-2012
    Mesajlar
    141

    Standart

    cevaplar için teşekkürler arkadaşlar daha fazla tavsiye edebilecek olan varmı kendi kullandığı olursa ve yorum yaparsa çok iyi olur

  7. #7
    -Hewal- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27-06-2008
    Yaş
    34
    Mesajlar
    4.784

    Standart

    Ucuz tablet kullanışlı alan tabletler varmı yada nasil desem 500 lira ya kadar iyi tablet desek nasil olur

  8. #8
    SDN Okuru

    Standart

    cube u30 gt

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    15-12-2012
    Mesajlar
    44

    Standart

    200 tl civarı tablet arkadaşım aldı 3-4 hafta sonra bozulmaya başlıyor eksiksiz güzeller fakat çabuk bozuluyorlar

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    11-09-2008
    Mesajlar
    10

    Standart

    Çinden getirilen oldukça kaliteli tabletler var. Hani çakma ürün yada kötü ürün değil sadece garantisi yok çinde geçerli. Ben riske girip almadım ama kullananlar tanıyorum 1-2 yıldır sorunsuz kullanıyorlar.

  11. #11
    AlperSad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-05-2012
    Mesajlar
    427

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    02-12-2012
    Mesajlar
    375

    Standart

    evotab x8-hd mi?

    piranha ultra tab modelleri mi?

    artes d712, d821 modelleri mi?
    Konu mr_rain tarafından (22-04-2013 Saat 19:30 ) değiştirilmiştir.

  13. #13
    SDN Okuru

    Standart

    piranha ultra tab

  14. #14
    SDN Okuru

    Standart

    en fazla 200tl lik tabletlerden bahdetsek

  15. #15
    SDN Okuru

    Lightbulb yardımcı olurmusnuz

    arkadaşlar bana 300 liraaya kadar kaliteli bi markanın tabletini istiyorum lütfen bu konuda bilgili olanlar bana yardımcı olsun

  16. #16

    Üyelik Tarihi
    18-07-2013
    Mesajlar
    43

    Standart

    exper
    EASYPAD N8D al kardeşim güzel bişie benziyo allaahın izniylee bende ondan almayı düşünüyorum

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    http://forum.shiftdelete.net/tablet-...ermisiniz.html (EXPER EASYPAD N8D arkadaşlar bu tablet iyimidir tavsiye edermisiniz?)

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart tablet

    bende casper tablet var çok memnunum alcaksan onu al derim...

  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    Vestel marka tabletlere bakın. 7" olanı 250 tl ve özellikleri tatminkar.

  19. #19
    mekolac44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-11-2012
    Mesajlar
    779

  20. #20
    burnin26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-09-2012
    Mesajlar
    120

    Standart

    bende asus memo pad i tavsiye ediyorum idare eder bi cihaz,biçok işini fazlasıyla görür

  21. #21
    mekolac44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-11-2012
    Mesajlar
    779

    Standart

    bugün SDN de üyelikler patladı

  22. #22
    muratal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-10-2012
    Mesajlar
    1.007

    Standart

    Arkadaşlar bırakın para vermeyi www.teknoeditor.com facebookta beğen kampanyası yapmış bedava tablet verecek, 26 temmuz son sanırım https://www.facebook.com/photo.php?f...=photo_comment

  23. #23

    Üyelik Tarihi
    23-03-2013
    Mesajlar
    91

    Standart

    arkadşım tablet için bütçen yeterli ama sakın daha ucuza alayım derken televizyonda satılan çin veya kore malı tabletlerden alma çünkü o tabletlerin çoğunun ekranı bir zaman sonra bozuluyor ve çöp oluyor sana tavsiyem gidip bir mağazadan inceleyerek satın al şimdiden hayırlı olsun

  24. #24
    efekan198 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02-08-2013
    Mesajlar
    292

    Standart

    Arkadaşım bak ben concord silver Edition kullanıyorum dokunmatik çok iyi bence onu al sana söylüyorum

  25. #25
    SDN Okuru

    Standart ucuz diye kanmayın!ve internetten sipariş etmeyin pişman olmayın

    arkadaşlar ucuzluğuna bakmayın internettende satın almayın kendiniz teknosa mağazalarında bulabilirsiniz müsait olduğunuz bir gün gidin kendi beğendiğinizi alın ama bence hemen ucuz diye almayın ben aldım internetten sipariş ettim bin pişman oldum ama bnmki 310 tlydi benimki hep donuyodu usb yeri yok şarjı 2 dkda bitiyo bence paranızı 1000 tlnin üstüne çıkarmadan almayın arkadaşım gidip kendi aldı oda bozuk çıktı bence paranızı haram etmeye değmez bu paradaki tabletlere ben sizin için söylüyorumpişman olmayın diye inşallah hepiniz istediğiniz bir tablet alabilirsiniz.!
    ben şu anda çok mutluyum birikmiş paramın üstüne babamda para koydu toplamda 1500 civarında bişiyleri buldu yeni tabletimle çok mutluyum donma yok usb yeri var iyi şanslar size

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 23-11-2012, 01:59
  2. 200-250 Tl Arası Dijital Fotoğraf Makinesi Tavsiyeleriniz
    neons41 - forum Fotoğraf Makineleri / Kamera
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 13-09-2012, 15:32
  3. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 01-06-2012, 17:25
  4. 512 Bit Ekran Kartı Arıyorum ( 200 - 250 Lira Arası )
    Cybokron - forum Donanım Tavsiyesi
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 09-01-2010, 23:08
  5. Lenovo Thinkpad 200 serisi iki yeni dizüstü bilgisayar hazırladı
    Nemesis - forum Dizüstü Bilgisayarlar / Notebook / Laptop
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 19-09-2008, 20:12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •