+ Cevapla
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 15 ve 15

Konu: Dell inspiron klavye ve fare çalışmıyor

  1. #1
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    16-08-2012
    Mesajlar
    5

    Standart Dell inspiron klavye ve fare çalışmıyor

    selam arkadaşlar iki gün önce bilgisayarımda herhangi bi teknik sorun yoktu en azından bu benim fikrim.bilgisayarımı kapatıp açtıktan sonra sistem benim klavyeyi ve de touchpad görmemeye başladı.aygıt yöneticilerinden kontrol ettim klavye ve fare seçeneklerinin yanında ünlem işareti var.kod(10) ve kod (19) hatası veriyor.sürücüleri güncelledim belki olur diye herhangi bi değişiklik olmadı.aygıtları kaldırdım bilgisayarı yeniden açtım yine bi değişiklik yok.ne yapacağımı bilemiyorum doğrusu. format atmakta istemiyorum .bu arada win 7 kullanıyorum . yardımcı olursanız sevinirim .şimdiden tşkrlr.

  2. #2
    Profesör DİAZEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-07-2012
    Mesajlar
    2.195

  3. #3
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    16-08-2012
    Mesajlar
    5
    hocam gönderdiğiniz siteye baktımda pek benim anlayacağım türden bi şey değil o.beni aşıyor sanki.herhangi bir kurulum dosyası veya bir bilgi yok. başka önerileriniz varmıydı acaba ????tşkrlr

  4. #4
    Profesör DİAZEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-07-2012
    Mesajlar
    2.195
    Neyini aşıyor anlamadım. Sürücüleri kaldır ve verdiğim linkteki sürücüleri dene.

  5. #5
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    16-08-2012
    Mesajlar
    5
    yok hocam ya herhangi bi sürücü falan yok indirdiğim dosyada eksik olan bişeyler var sanırım .

    YARDIMCI OLACAK YOK MU ARKADAŞLAR.!!!!!!!!!!!! ACİLL!!!!!!!!!!!!!!!

  6. #6
    Profesör DİAZEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-07-2012
    Mesajlar
    2.195
    Dostum setup halinde değil ki verdiğim sürücü Aygıt yöneticisinde aygıtı sağ tıkla sürücü yolunu göster. Kanser ettin beni

  7. #7
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    16-08-2012
    Mesajlar
    5
    eyvallah usta öncelikle ilgin için teşekkürler.ama dediğin şeyi şöyle yaptım . aygıt yöneticisinden özelliklere girdim sürücüyü güncelleştir dedim adres olarak indirdiğim dosyayı gösterdim ama yinede sürücü güncel deyip te bi değişiklik olmadı.hala çalışmıyor klavye şimdiden kusura bakma seni bayağı yordum

  8. #8
    Profesör DİAZEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-07-2012
    Mesajlar
    2.195
    Estağfurullah Mevcut sürücüyü kaldır öncelikle. Sonra sistemi yeniden başlat ve sürücüleri öyle tanıtmayı dene.

    Ya birde nasıl yazıyorsun şuan

  9. #9
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    16-08-2012
    Mesajlar
    5
    yok usta ya oda olmuyor sistemi başlatınca zaten kendiliğinden yüklenmiş olarak açılıyor.sürücüyü tekrar yüklediğimde yine aynı şekil mevcut sürücü güncel diyor bu arada arkadaşın bilgisayarını kullanıyorum... diğer türlü virtual keyboard kullanıyom .aklına gelen başka bi yöntem var mı acaba ?? tşkrllr

  10. #10
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    28-05-2011
    Mesajlar
    1.182
    ya abi bas formatı bi olmadı yolla servise belkide klavye uçtu

  11. #11
    SDN Okuru
    Misafir
    dell 2520 kullanıyorum herhangi bir müdahale oladı birden klavye mause devre dışı kaldı yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden tşk

  12. #12
    SDN Okuru
    Misafir
    arkdaşlar ben dell inspiron kullanıyorum dizüsütndeki mouse çalışmıyor denetim masasndan devre dışı kalmış mı die baktım ama kalmamış o yüzden dondu yardımcı olur musunuzzz çokk acill ödevlerim var '(

  13. #13
    SDN Okuru
    Misafir
    yardım edın klavye kitlendı dell inspron n5010 acıll

  14. #14
    SDN Okuru
    Misafir
    ben windows 8.1 kullanıyorum oyun oynarken fare çalışmamaya başladı başka fare taktım onuda görmedi ama ışığı yanıyo başka bilgisayara taktım çalışıyo usb yerlerde çalışıyo format attım yinede olmadı vidyolu anlatım yaparmısın

  15. #15
    SDN Okuru
    Misafir
    ya arkadaş bende uyuz dell inspiron 3000 serisi aldım aldım. sorunsuz bir şekilde kapattığım bilgisayarımı yarım saat sonra tekrar açtığımda klavye çalışmıyordu. denetim masasına da baktım. sürücülere de baktım. heryerde herşey normal görünüyor. uğraş uğraş çözemedim. bari factory default yapayım dedim. dell backup and recovery programının da çalışmadığını gördüm. daha taksidini ödediğim bilgisayarımı kaldırıp yere vurasım geliyor. aptal bir mesele yüzünden servise göndereceğiz galiba. bu sayfadakı öneriler de işe yaramıyor.

+ Cevapla

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?