+ Cevapla
3. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 51 ile 75 ve 95

Konu: Xperia Z Kırıldı!!!

  1. #51
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yahu samsunga plastik derler, kalitesiz malzeme derler, bilmem ne derler... sürekli arka cebimde taşırım S3'ümü, belki elli defa üzerine oturmuşumdur, daha bana mısın demedi. bir telefonun sadece arka kapağı plastik diye demediklerini bırakmayan sony'ci arkadaşlar bu vakalar karşısında ne derler merak ettim gerçekten.
    Değerli abim ben de sp kullanıyorum bir çok kez yere düştü hem de ekranın üstüne. Hatta bugün bile 40-50 cmden düştü ekranın üstüne yerde bile sekti bir kere ama bana mısın demedim daha. Ufacık bir çizik dahi yok

  2. #52
    Banned
    Üyelik Tarihi
    12-03-2011
    Mesajlar
    10.673
    Alıntı |Elusive| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değerli abim ben de sp kullanıyorum bir çok kez yere düştü hem de ekranın üstüne. Hatta bugün bile 40-50 cmden düştü ekranın üstüne yerde bile sekti bir kere ama bana mısın demedim daha. Ufacık bir çizik dahi yok

    bu sp dediğin hangisi [MENTION=288507]|Elusive|[/MENTION], sony xperia desem uymuyor, anlayamadım valla

  3. #53
    Profesör Sansar667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-10-2012
    Mesajlar
    1.288
    Telefon kırılmaz diye satılmıyor bildiğim kadarıyla. Önü ve arkası cam olan bir telefon kullanıyorum ; ben de kaç defa düşürdüm görünmeyecek kdr ince bir çizik dışında hiçbir şey yok. Burda önemli olan hangi açıdan hangi zemine düştüğü. Ayrıca bu corning glass ve dragon trail ekranların ne kdr sağlam olduğu aşikar...

  4. #54
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sp dediğin hangisi [MENTION=288507]|Elusive|[/MENTION], sony xperia desem uymuyor, anlayamadım valla
    Xperia Sp abi yoo gayet de uyuyor

  5. #55
    Banned
    Üyelik Tarihi
    12-03-2011
    Mesajlar
    10.673
    Alıntı |Elusive| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Xperia Sp abi yoo gayet de uyuyor

    ben o modeli daha yeni duyuyuorum, epeyi çağdışı kalmışız anlaşılan

    ama kimseye söyleme ama, gülerler arkamdan sonra

  6. #56
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    22-07-2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.961
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yahu samsunga plastik derler, kalitesiz malzeme derler, bilmem ne derler... sürekli arka cebimde taşırım S3'ümü, belki elli defa üzerine oturmuşumdur, daha bana mısın demedi. bir telefonun sadece arka kapağı plastik diye demediklerini bırakmayan sony'ci arkadaşlar bu vakalar karşısında ne derler merak ettim gerçekten.
    birşey demiyoruz hocam.... güle güle eskit.

  7. #57
    Banned
    Üyelik Tarihi
    12-03-2011
    Mesajlar
    10.673
    Alıntı azen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birşey demiyoruz hocam.... güle güle eskit.
    yav azen usta yoksa sende mi sony'cisin yoksam?

  8. #58
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben o modeli daha yeni duyuyuorum, epeyi çağdışı kalmışız anlaşılan

    ama kimseye söyleme ama, gülerler arkamdan sonra
    Estağfurullah. Tamam söylemem

  9. #59
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    22-07-2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.961
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav azen usta yoksa sende mi sony'cisin yoksam?
    Ben Sonny i begenen biriyim. yani diğer anlamda Fanboy değilim....
    Son 4-5 yıldır Sony Telefonları kulanıyorum gayette memnunum..

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben o modeli daha yeni duyuyuorum, epeyi çağdışı kalmışız anlaşılan

    ama kimseye söyleme ama, gülerler arkamdan sonra
    hocam arkandan gülmeyiz merak etme... direk söylüyoruz

  10. #60
    Banned
    Üyelik Tarihi
    12-03-2011
    Mesajlar
    10.673
    Alıntı azen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Sonny i begenen biriyim. yani diğer anlamda Fanboy değilim....
    Son 4-5 yıldır Sony Telefonları kulanıyorum gayette memnunum..
    ya aslında sony'yi de, htc'yi de gerek kalite, gerek donanım olarak çok beğenirim ben de, ne ki şu samsung meretine çok alışmışız, bi türlü vazgeçemiyorum. başka bir telefon kullanamam zennediyorum. bi nevi bağımlılık diyebilirsiniz işte. ama ben de fanboy'luk yapmam, yapanları da sevmem. yeri gelir en ağır eleştirileri yöneltirim kullandığım markaya, ama kullanmadan da vazgeçemem işte.

  11. #61
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    22-07-2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.961
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya aslında sony'yi de, htc'yi de gerek kalite, gerek donanım olarak çok beğenirim ben de, ne ki şu samsung meretine çok alışmışız, bi türlü vazgeçemiyorum. başka bir telefon kullanamam zennediyorum. bi nevi bağımlılık diyebilirsiniz işte. ama ben de fanboy'luk yapmam, yapanları da sevmem. yeri gelir en ağır eleştirileri yöneltirim kullandığım markaya, ama kullanmadan da vazgeçemem işte.
    Hocam renkler ve zevkler tartısılmaz... Samsung cihaz olarak kötü değil ama kalite olarak çok kötü... sevmememin en büyük nedeni bu..

  12. #62
    Banned
    Üyelik Tarihi
    12-03-2011
    Mesajlar
    10.673
    Alıntı azen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam renkler ve zevkler tartısılmaz... Samsung cihaz olarak kötü değil ama kalite olarak çok kötü... sevmememin en büyük nedeni bu..
    tamam sony, htc samsung'dan iyiler belki ama, samsung da o kadar kötü deel ağam!

  13. #63
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    22-07-2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.961
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam sony, htc samsung'dan iyiler belki ama, samsung da o kadar kötü deel ağam!
    zaten yazdım hocam...

  14. #64
    Banned
    Üyelik Tarihi
    12-03-2011
    Mesajlar
    10.673
    Alıntı azen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Samsung kalite olarak çok kötü... sevmememin en büyük nedeni bu..

    ben ha burasuni dedum azen abey!

  15. #65
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    22-07-2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.961
    Alıntı |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben ha burasuni dedum azen abey!
    hocam samsung işçilik ve malzeme kalitesi olarak kötü... geri kalan herseyde çok iyi...

  16. #66
    Rektör ConfickerBelasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-10-2011
    Mesajlar
    19.454
    ama yere düşürme rekoru kırdığım ch@t527'nin ekran sağlam tek parça hala kırılsada kurtulsam diyorum hatta iki üç kere sulandı z için denen su sıçraması tarzından biraz fazlası gene bişey yok sadece camı ve her yeri çizik içinde sürgülü kapı rayının façası var ön kamera'nın hemen üstünde kalitesi düşük kasalar yapıyor samsung polikarbonat,abs plastik yerine paslanmaz çelik yapsa daha iyi olur yer karosu kıran tel haberi olurdu.

  17. #67
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-09-2013
    Mesajlar
    448
    kırılmasının sebebi vidanın üstüne denk gelmiş olmasıdır. yere düşse bir şey olmazdı ben size diyim

  18. #68
    SDN Okuru
    Misafir
    öncelikle geçmiş olsun,
    aynı sorun bende de var sony global bile ilgilenmyir yutrdışı ile çok yazıştım ama hiçbir çözüme ulaşamadım hatta tüketici haklarına gittim onlarda kanun böyle dediler ne yapıcam bende bilmiyorum ama kesin kararım sony ile bidaha işim olmaz bir çözüm bulursan paylaşırsan sevinirim

  19. #69
    Rektör ConfickerBelasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08-10-2011
    Mesajlar
    19.454

    nazar değdi nazar...
    necati çok güzel söylüyor gezi parkı dememiş te z1 demiş varsayın.

  20. #70
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-03-2007
    Mesajlar
    422
    bu tip bir telefon kullanacaksanız bunları göze almanız lazım. ekranlar tümleşik olduğundan blok halinde değiştirilmesi gerekiyor.
    bu bütün telefonlarda böyle malesef.

  21. #71
    Sony bu stabilite konusunda çok reklam yapıyor ama garantiye gidince ürünler "reklam yapmayan firmalardan" daha baskın savunmaya geçiyor.

    Gözüm gibi baktığım DS 3 lerin ikisinde de 1 yılda günde ortalama 1 saat oynadım, aynı yerden yani analog yön tuşlarının altında çatlamalar oluştu. Çalışması plastiğin plastiğe sürtmesi ile süregelen bu faaliyetteki çatlamadan dolayı; servisteki arkadaşlar "Yere atıp DS3 gönderen müşteri" kategorisine soktular beni. Sağlamlık adına konuşmasınlar bundan sonra. Ben güvenmiyorum artık sağlamlığına ki bu tavırlarından dolayı almayı düşündüğüm VIO dan vazgeçmiş bulunuyorum. Aynen devam etsinler.

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    Telefon dediğin böyle olacak...


  22. #72
    SDN Okuru
    Misafir
    ben elimde oynarken yere düşürdüm ekran çatladı ve garanti yapmıyor ve 800tl para istiyorlar

  23. #73
    z ekran bulunmakta elimde arkadaşlar dileyen ulaşabilir bana...

  24. #74
    SDN Okuru
    Misafir
    yav benimde xperia z nin camı kırılmış ne kadara yapılıyor
    ekranın fiyatı ne kadardır yani

  25. #75
    SDN Okuru
    Misafir
    katılıyorum arkadaşım sana benimde başımda aynı sorun var kırılmaz ekran diye sattılar ma telefonla birlikte yere düştüm garentiye gönderdim ekranına 600 tl istediler ve sitem ettim dedikleri cümle aldığınız firma satmak için kırılmaz dedmiştir bu sorunu onlarla halletmeniz lazım dediler aldığım firma ise şimdi sölediklerini inkar ediyolar sonuçta bu elektronik bi eşya kırılır tabi kırılmaz diye bişey yok diyolar böle bi sacmalık olamaz bunda sonıy sorunludur şiddetle kınıyorummmm

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. XPERIA X1'den Yeni Bilgiler
    Berkin Bozdoğan - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 29-05-2008, 20:31
  2. Gmail Captcha Kırıldı
    Berkin Bozdoğan - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 24-03-2008, 22:54
  3. XPERIA X1'den Yeni Bilgiler
    Alengirli - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 20-03-2008, 09:23
  4. Sony Ericsson XPERIA X1
    mobilist - forum Sony
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 24-02-2008, 12:23
  5. Sony Ericsson XPERIA X1
    Troy - forum Sony
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-02-2008, 04:24

Bookmarks

Bookmarks