Etiketli Kullanıcı Listesi

1. Sayfa - Toplam 27 Sayfa var 12311 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 670
Like Tree19Beğeni

Zamunda.Net Üyelik Alımı Açıldı!!

Site Davetiyeleri forumunda Zamunda.Net Üyelik Alımı Açıldı!! konusunu incelemektesiniz.

Merhaba arkadaşlar Dünyanın sayılı torrent sitelerinden olan zamunda üyelik alımını açtı.hemen bir tane üyelik alın derim http://zamunda.net/signup.php ...

  1. #1
    karakule_66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-12-2008
    Mesajlar
    390

    Standart Zamunda.Net Üyelik Alımı Açıldı!!

    Merhaba arkadaşlar Dünyanın sayılı torrent sitelerinden olan zamunda üyelik alımını açtı.hemen bir tane üyelik alın derim

    http://zamunda.net/signup.php
    resul57 ve aziz.kinaci bunu beğendiler.

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    12-07-2009
    Mesajlar
    2.114

    Standart

    Rusça bu

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    13-06-2008
    Mesajlar
    16.610

    Standart

    Edit: üye Olabildim
    Konu Darknes$ tarafından (13-07-2009 Saat 22:23 ) değiştirilmiştir.

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    15-08-2007
    Mesajlar
    2.882

    Standart

    Rusça değil Bulgarca. Ayrıca sol üst taraftaki İngiliz bayrağına tıklayarak dili İngilizce'ye çevirebilirsiniz.

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    02-12-2007
    Yaş
    29
    Mesajlar
    2.061

    Standart

    üye olduk.güzel şeyler vardır İnş.
    sepultura34 bunu beğendi.

  6. #6
    jungeman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-04-2009
    Yaş
    21
    Mesajlar
    3.020

    Standart

    süpersin be kardeşim. çok denedim olmadı zamanında. sonunda aldım bir üyelik bu arada bilmeyenler için söyleyeyim. Zamunda.net Bulgar torrent sitesidir ve torrentleri sağlamın ötesindedir

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    08-07-2009
    Yaş
    21
    Mesajlar
    202

    Standart

    kardeş süpersin ya forumda torrent davetiyesi gördüğüm heryere msn yi verdim ama bişi çıkmamıştı eyvallah

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    04-05-2009
    Mesajlar
    521

    Standart

    olduk

  9. #9
    spybot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-11-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    48.197

    Standart

    Windows 7 varmı.

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    13-06-2009
    Mesajlar
    911

    Standart

    windows 7 7600 ü ordan indirdim zaten tavsiye ederim kaliteli site

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    18-05-2008
    Mesajlar
    3.262

    Standart

    zamunda.net i ilk açıldığından beri kullanıyorum tek kelimeyle mükemmel bi site.linkleri diğer torrent sitelerinden çok daha kaliteli.
    ccsfaruk bunu beğendi.

  12. #12
    m!ndf!elds - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-03-2008
    Mesajlar
    1.006

    Standart

    Bu iyi oldu bittorrent de ne zamandır kapalı .

  13. #13
    karakule_66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-12-2008
    Mesajlar
    390

    Standart

    evet arkadaşlar çok sağlam bir torrent sitesi bende gece 12 araları bir forum sitesinde dolaşıyordum ordan gördüm zamunda.net üyeliği açmış diye hemen shiftdelete alemine haber vereyim dedimsitede herşey var sadece search kısmına istediğiniz şeyi yazmanız yeterliayın 20 sinde 4 mbit sınırsıza geçcem o zaman full download!!

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    04-10-2008
    Mesajlar
    2.345

    Standart

    bende üye oldum
    jojoo_ bunu beğendi.

  15. #15
    BigBangTheory - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05-09-2009
    Mesajlar
    389

    Standart

    ya beni banladılar niye banladılar ki ? bidaha ne zaman açılır şu üyelik biliyonuz mu yine kapanmışta

  16. #16
    twilight9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-07-2009
    Yaş
    25
    Mesajlar
    143

    Standart

    Alıntı BigBangTheory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya beni banladılar niye banladılar ki ? bidaha ne zaman açılır şu üyelik biliyonuz mu yine kapanmışta
    Belkide çift üyelik almışındır o yüzden banlamışlardır
    Daha bugün girdim üyelikler açıktı, fakat artık kapatmışlar. Üye alımını biraz uzun tuttular...

  17. #17
    skys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-09-2008
    Yaş
    23
    Mesajlar
    1.057

    Standart

    tüh yetişemedik

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    13-06-2008
    Mesajlar
    16.610

    Standart

    Alıntı skys Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tüh yetişemedik
    Bu konuyu takip edebilirsin (Üyeliği Açık Torrentler)

  19. #19
    yiqitér - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-07-2008
    Mesajlar
    2.997

    Standart

    Süper torrent

  20. #20
    Rom. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11-12-2008
    Mesajlar
    15.604

    Standart

    Üye alımı kapandığı için konu kilit !

  21. #21
    ExFactoR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-10-2009
    Mesajlar
    20

    Standart Zamunda Davetiye Nasıl Yollarım ?

    Arkadaşlar Zamunda'da Power User'ım. Biraz araştırma sonucu Power User'ların davetiye yollayabildiğini öğrendim. Fakat nasıl davetiye yollayabileceğimi çözebilmiş değilim.. + olarak davetiye yollayabiliyorsam kaç tane hakkım vardır ?

    Yardım ederseniz çok sevinirim, iyi akşamlar..

  22. #22
    leomessi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21-05-2009
    Mesajlar
    639

    Standart

    profil kısmnı girince davetiyer(invitation) kısmı görünmesi lazım ben ordan gönderiliyo diye biliyorum

    eğer gönderebilirsen bende bi tane rica edeyim numberonemessi@hotmail.com

    şöyle bi bölüm olması lazım

    Konu leomessi tarafından (21-11-2009 Saat 18:01 ) değiştirilmiştir.

  23. #23
    gvn
    gvn isimli üye şu an offline konumdadır
    gvn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27-08-2009
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1.975

    Standart

    şimdide zamunda davetiyesi işi cıktı herhalde

  24. #24
    yusufsan21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27-09-2008
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6.988

    Standart

    Gerçekten bu davetiye meselesi çok meşhur oldu. Bir arkadaş bitturk üyeliği açık diye yazmış. İki arkadaş mesajı okumadan mail adreslerini yazıp gitmişler.

  25. #25
    ExFactoR_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-10-2009
    Mesajlar
    20

    Standart

    Alıntı leomessi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    profil kısmnı girince davetiyer(invitation) kısmı görünmesi lazım ben ordan gönderiliyo diye biliyorum

    eğer gönderebilirsen bende bi tane rica edeyim numberonemessi@hotmail.com

    şöyle bi bölüm olması lazım

    Malesef bu şekilde bir buton - link vb. yok profil kısmında..

    Fakat bu işi çözebilirsem davetiye yollamayı unutmayacağım. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim..

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Demonoid üyelik açık
    meba1905 - forum Site Davetiyeleri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 16-03-2011, 14:50
  2. TTNetMüzik Gold Üyelik
    FeeLiT - forum İnternet Haberleri
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 05-03-2008, 13:17
  3. Norveç ve İşçi alımı
    dnzz - forum Konu Dışı
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 17-02-2008, 20:43
  4. Ekşi Sözlük Yazar Alımı
    Troy - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 14-11-2007, 18:53

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •