Arama sonuçlarınız

  1. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Kaç yaşınızda ölmek istersiniz ?

    Fakir yaşamak sürekli haşlama türü yemek yemek onuda tuzsuz ve baharatsız yemek gibi.
  2. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Sosyal Anksiyete

    Bir keresinde tolga abi soru cevap yapalım demişti biri de sordu işte biz neden iphone gibi telefon üretemiyoruz zaten teknoloji çıkmış alsak ya hazırdan oda şöyle cevap verdi iphone bir anda böyle olmadı üstüne bişeyler kondu kondu böyle böyle gelişti Google ilk çıktığı zamana bak bide...
  3. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Söyle Rahatla

    Benden yana sıkıntı yok ama forumlarda genelde öyle olur konudan biraz fazla sapınca müdahale gelir ondan dedim :)
  4. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Sosyal Anksiyete

    Bende öyleydim hayatım hiç oldu resmen şuanda yaş 28 hala öyle arkadaş yok ortam yok kız arkadaş yok yalnız şunu söyleyeyim sosyal olma konusunda sıkıntı çekmiyorum.İnsanlarla konuşuyorum oyun oynuyoruz beraber bişeyler yapıyoruz falan ama emin ol yine seni üzecek hadiseler oluyor hani sosyal...
  5. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Kaç yaşınızda ölmek istersiniz ?

    50 yeter 50den sonrasına gerek yok bence.
  6. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Söyle Rahatla

    Bunu kim yazacak diye bekliyordum 😀
  7. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    En Güçlü Kimse Öfkesini Yenebilendir..

    Ben buna mecburum zaten hiç kavga etmediğim için ve çok zayıf yapılı olduğum için kavgadan kaçındım hep ama ben eğer iyi bir dövüşçü olsaydım merhametsiz olurdum ama sadece bana karşı haksız yere diklenen kişilere yoksa bana zararı olmayan kimseye zararım olmaz.
  8. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Daha İyi ve Mutlu Bir Hayat İçin Savaşmamız Gereken 12 Davranış Biçimi

    İlk 5 ve son madde bende mevcut bunu itiraf ediyorum 😒
  9. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Bir akıllı telefonun ideal fiyatı ne olmalı?

    İphonelar 1300 lirayı geçmemeli androidler ise 2000tlyi bence ve ben 2000liralık piskolojik sınırda kaldım çıkamadım oradan bir türlü :)
  10. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Üşengeçlik tembellik nasıl yenilir?

    Çalışmadığım zamanlar bende öyleydim ama kafaya taktım birgün de şeytanın bacağını kırdım gittim spora kayıt yaptım ilk zamanlar zor geçti ama alışınca ve gelişme gördükçe gittim hep şimdi hala devam spora.Ama sadece spor çözüm olmaz evde oturdukça rahavete kapılır insan bişey yapası gelmez...
  11. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Gece yapılabilecek en kolay yemek

    Yumuşak domates ile soğan varsa 2sini de doğrar yağda önce soğanı kızartır ardından domatesi eklerim daha sonra da baharatlar karabiber tuz kırmızı toz acı pul biber ekler domatesler eriyene kadar pişirmeye devam ederim hem yapması 10dk pişirmeyi de sayarsak 15dk hem de çok lezzetli ayrıca çok...
  12. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Günün Komik Caps'i

    +18 bu paylaşım az kalsın beynim yanıyordu 😀
  13. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Fit bir vücuda sahip olmak istiyorum ama napacağım konusun da kararsızım

    Olur tabiki neden olmasın birde direnç bantları falan al onlarla da çok güzel hareketler yapılıyor devamlılık olduğu sürece sonuç alırsın.Ben Instagram da genelde fit yabancı kızları takip ediyorum tabi türkçe spor kanalları da var çok değişik güzel hareketler var her yerde yapılabilecek salona...
  14. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Fit bir vücuda sahip olmak istiyorum ama napacağım konusun da kararsızım

    Fit olmak böyle bir zamanda zor değil tek yapman gereken fedakarlık sebze ağırlıklı beslenmek sabah aç karna şekersiz sade kahve içmeyi alışkanlık haline getirmek bide çok önemlidir bu bütün içeçeklerini su ile değiştir ayrıca içtiğin suya birde limon damlatırsan harika olur.Spor salonuna gitmek...
  15. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    En gıcık olduğunuz insan tipi hangisidir?

    Aklı yerine daha çok kas gücünü kullanan seviyesiz saygısız insanlardan sadece nefret etmiyorum aynı zamanda kin duyuyorum.Sonra karşısındakinin zayıflığını işine gelmediği zaman koz olarak kullanan insanlardan araştırmaya öğrenmeye eleştiriye kapalı sabit fikirli insanlardan özellikle bir...
  16. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Aldığınız en yüksek ekran süresi neydi?

    7saat 30dk sanırım benim rekor
  17. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Herşey Kötüye Gittiğinde Hatırlamanız Gereken 8 Şey

    Hayatın her yerinde karşımıza çıkan stres bence en büyük etken stresle başa çıkmayı öğrenen kişiler bence en mutlu kişilerdir.
  18. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Herşey Kötüye Gittiğinde Hatırlamanız Gereken 8 Şey

    Aynen en azından daha çok genç benim gibi 28 yaşında değil benim gibi olsa neyse.
  19. ㄹㅌㅅ因ㅌㅜ炔

    Herşey Kötüye Gittiğinde Hatırlamanız Gereken 8 Şey

    Herşeyin kötüye gitmesi rutin oldu bişeyler iyi gidince artık korkar oldum acaba hayat bunun intikamını nasıl alacak benden diye hiç şaşırtmaz hemen de alır zaten.
Üst
stat counter