Arama sonuçlarınız

  1. Inan Yetmen

    İos 12 Batarya Kullanım Süreleri ?

    Tamamdır, teşekkürler ---- Mesajlar birleştirildi ---- Betaya hiç girmedim ya onu da jb sandım :D
  2. Inan Yetmen

    İos 12 Batarya Kullanım Süreleri ?

    Ben pek öyle şeyleri bilmiyorum ya denesem teelfonu bozarım muhtemelen. Nasıl peki biraz anlatır maınız ?
  3. Inan Yetmen

    İos 12 Batarya Kullanım Süreleri ?

    Jb yapamam garanti gidiyo telefonun 20 ay civarı garantisi var. ---- Mesajlar birleştirildi ---- Zaten çok aktif kullanmıyorum telefonu ya bide powerbank var 3 tane fln
  4. Inan Yetmen

    İos 12 Batarya Kullanım Süreleri ?

    6s kullanıyorum azaldı bide pil gösterme yeri rezalet 2 saat önce full şarj diyo 2 saat 49 dk kullanmışım yazıyo :D :D
  5. Inan Yetmen

    note fe/a8plus/s7edge

    A8 çöp. Note fe veya s7 edge almanı öneriirm, ben note fe diyorum.
  6. Inan Yetmen

    Air 2 ye ios 12

    6S kullanıyorum güncelledim batarya hariç sorunu yok şimdilik çok şükür.
  7. Inan Yetmen

    iphone 6s ios 12 güncellemeli miyim ?

    2 gün deneyimledim, batarya sorunları hariç sıkıntısı yok. Batarya hızlı bitiyo eskisine göre
  8. Inan Yetmen

    iphone 6s ios 12 güncellemeli miyim ?

    Powerbank taşıyorum genelde yanımda ya çok sorun olmaz
  9. Inan Yetmen

    300 tl kulaküstü kulaklık

    Arkadaşlar merhaba. 300 tl bütçe ile müzik için ve video izlemek için bir kulaklık arıyorum. Kulaküstü olması lazım. Önerilerinizi bekliyorum. Aklımda şu kulaklık var ama büyütülüyor mu bilmediğimden korkuyorum fotoğraflarda büyütülüyo gibi duruyo Linki ; Beats EP On-Ear Beyaz Kulaklık...
  10. Inan Yetmen

    iphone 6s ios 12 güncellemeli miyim ?

    Tamam teşekkürler, güncellicem şimdi ---- Mesajlar birleştirildi ---- Bi 30-35 dkdır tam güncellemeyi yapmadı böyle bir şey yükleniyo nedir bu ? ---- Mesajlar birleştirildi ---- ---- Mesajlar birleştirildi ----
  11. Inan Yetmen

    iphone 6s ios 12 güncellemeli miyim ?

    Arkadaşlar merhaba, iPhone 6s kullanıyorum ios 12 güncelleyeyim mi ? Özellikle Kullanıcıların yorumlarını bekliyorum.
  12. Inan Yetmen

    3500 TL ye kadar telefon önerisi

    Üstad sen şaka mısın ya çıldırıcam ---- Mesajlar birleştirildi ---- Hocam hayırlı olsun deneyimlwrinizi yazarsanız sevinirim.
  13. Inan Yetmen

    Yenilenmiş iphone

    Srs nedir ?
  14. Inan Yetmen

    Zenfone 5z mi yoksa Lg g7 mi ?

    Lg G7 Thinq.
  15. Inan Yetmen

    Yenilenmiş iphone

    Zaten gittigidiyor güvenilir ancak yenilenmiş ürünn başına ne gelmiş bilinmiyo belki garantide çok şeyi değişmiştir.
  16. Inan Yetmen

    Ne dinliyorsunuz?

  17. Inan Yetmen

    Yenilenmiş iphone

    Bence alabilirsiniz iyi gibi duruyor. Ben 6S kullanıyorum bir sorunuz varsa sorabilirsiniz.
  18. Inan Yetmen

    İphone Xr

    belki
  19. Inan Yetmen

    İphone Xr

    Bu dönemde iphone almak aşırı mantıksız.
  20. Inan Yetmen

    iPhoneler sizce tekrar zamlanır mı ?

    iphone 7 2760 tl civarı dolar bazından. çevirinde 1600 tl de vergisi var 4400 tl civarı ediyo 600 tl de apple ek koymuş. Verginin çok etkisi var 1600 tl yüksek bir para. Suçu biraz da apple da değil 1600 tl vergi koyanlarda ve doları bu hale getirenlerde aramak lazım (dolar için tam olarak...
Üst
stat counter