Arama sonuçlarınız

  1. K

    Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

    Arkadaşlar note 4 ün ekrani çatladı yere düşmesi sonucunda dokunmatigi calisiyor servisine goturdugumde 590 lira fiyat istediler telefonculara sordugumda da asagi yukari ayni fiyati soylediler dokunmatik panelle ayri degisimi olmuyormus sizce yaptirmaliyim ne yapmaliyim ? Birde bir telefoncu...
  2. K

    Gtx 950 Zotac mı MSI mı ?

    VGA Destegi yok monitorum eski tip oldugu icin 950 tercih ediyorum monitor alma sansim da yok o yuzden sordum
  3. K

    Gtx 950 Zotac mı MSI mı ?

    Fiyatları aynı zotac da olan 5 sene garanti öne çıkıyor ama ne kadar doğrudu bilemiyorum hangisini tercih etmeliyim bilemedim yardımcı olursanız sevinirim . Zotac GTX950 AMP! EDITION GDDR5 2GB 128Bit Nvidia GeForce DX12 Ekran Kartı MSI GTX950 GDDR5 2GB 128Bit Nvidia GeForce DX12 Ekran Kartı
  4. K

    Gtx 1050 ile fx6350 darboğaz yapar mı ?

    Başka bilgisi olan var mi iyice emin olmadan almak istemiyorum :(
  5. K

    Gtx 1050 ile fx6350 darboğaz yapar mı ?

    Emin misiniz hocam yabanci forumlarda daha iyi islemciler kullanmaniz gerekir gibisinden yazıyordu
  6. K

    Gtx 1050 ile fx6350 darboğaz yapar mı ?

    Fx6350 işlemcim var Power supply : 500wat Gtx 1050 almak istiyorum darboğaz yapar mi ? veya o fiyatlarda onericeginiz baska kart var mi ?
  7. K

    Ekran Kartı Chipi bozuldu

    Merhaba arkadaşlar sapphire r7 265 ekran kartım var ekrana görüntü gelmeme başlamamıştı bilgisayarcıya gösterdikten sonra chipinin bozulduğunu söyledi. 190 tl fiyat istedi sizce ne yapmalıyım ?
  8. K

    Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

    Merhaba arkadaşlar bi arkadaşımın galaxyj7 sinde bildirim çubuğu beyaz renk ve android sürümü 6.0.1 di benim note 4 ün de sürümü 6.0.1 bildirim cubugu neden eski renginde ? Sizdede öyle mi ?
  9. K

    Ekran kartim bozuldu sanırım

    Sapphire r7 265x ekran kartim var bilgisayar acikken birden monitorden goruntu gitti monitör bozuldu sandim ama leptopa taktim monitorde sıkıntı yok çalışıyor Masaüstü bilgisayara taktigimda NO INPUT SIGNAL hatası veriyor yani ekran kartindan dolayı galiba çözümü varmidir ?
  10. K

    Vodafone hattı para gidiyor

    Arkadaşlar note 4 telefonum ve turkcell hattım var aynı sorun bendede var
  11. K

    Turkcell mobil veri sorunu

    Görüştüm internete girmişsiniz diyor oysakı hücresel kapalı 3g ye çektiğimde de aynısı oluyor
  12. K

    Note 4 mobil veri sorunu

    http://i.hizliresim.com/nrZzlV.png Resimde oldugu gibi arkadaslar mobil verim kapalı olmasına rağmen 15 - 20 dakikada bir geliyor ve sürekli param gidiyor. Çözümü nedir ? Hattim turkcell
  13. K

    Turkcell mobil veri sorunu

    http://i.hizliresim.com/nrZzlV.png Resimde oldugu gibi arkadaslar mobil verim kapalı olmasına rağmen 15 - 20 dakikada bir geliyor ve sürekli param gidiyor. Çözümü nedir ? Telefonum note4
  14. K

    Turkcell Mobil veri sorunu

    [/url][/IMG] [/url][/IMG] [/url][/IMG] http://i.hizliresim.com/nrZzlV.png Resimde oldugu gibi arkadaslar mobil verim kapalı olmasına rağmen 15 - 20 dakikada bir geliyor ve sürekli param gidiyor. Çözümü nedir ?
  15. K

    2016 model 1500 TL'ye telefon tavsiyesi

    N4 Cebimde sıkıntı çıkarmıyor sadece spor yaparken biraz engel oluyor onun dışında memnunum tavsiye ederim.
  16. K

    Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

    Kalemi dışarda tutucam telefona takıp çıkardıktan sonra tekrar yoğun koku olursa götürürüm bu arada gereksiz bir sürü uygulama var googlr fotoğraflar felan ikişer tane onları rootsuz kaldırmanın yolu yok mu
  17. K

    Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

    Arkadaşlar kalemi çıkardığımda kalemin ucundan bariz yanık kokusu geliyor. Sizde de böyle bir koku geliyor mu ?
  18. K

    Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

    Fotoğrafı görüntülerken sorun yok zaten bide ois desteği var kamerada biliyorum ama manuel olarak aç kapa felan yapılmıyor değilmi hep açık çünkü bulamadım öyle bir ayar
  19. K

    Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

    Bu akşam aldım gündüz çekimini deneyemedim daha yarın sabah deniyicem teşekkürler :)
  20. K

    Samsung Galaxy Note 4 Kullananlar Kulübü

    Arkadaşlar yeni note 4 aldım kamerayı açtığımda ekranda karıncalı görüntü oluyor fotoğrafı çekip baktığımda ise o görüntü yok pürüzsüz duruyor sorun varmı yok mu anlamadım ?
Üst
stat counter