+ Cevapla
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 23 ve 23

Konu: Facebook Hesabı Nasıl Geri Alınır?

  1. #1
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    10-09-2009
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3.929

    Standart Facebook Hesabı Nasıl Geri Alınır?

    Facebook Hesabı Nasıl Geri Alınır?


    Dünyanın en büyük sosyal ağ sitesi Facebook, hergün büyümeye devam ediyor. Ancak bir o kadar kullanıcının kellesi de yönetim tarafından alınıyor. Hesabınız kapatıldıysa bu rehber size yardım eder.

  2. #2
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    21-11-2008
    Mesajlar
    1.362
    alınmıyor alınmıyor... benim basıma geldi... mail attığımda ne sebebini söylediler ne hesabımı bir daha geri açtılar... sadece genel maddeler gönderip, kapanan hesaplar kesinlikle geri açılmaz diye mesaj attılar...

  3. #3
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    03-09-2007
    Yaş
    24
    Mesajlar
    2.660
    Rice etsek. geri verirlermi ?

  4. #4
    SDN Okuru
    Misafir
    bnım hesabımda alındı :/ yenı bı e posta ekledım bnde grs yaptım snrada bı sure dndrayım dedım dndrdum ancak geri açılmadı sfremı unutmusum msn ye yenıleme gnderdım ancak msn ye de gremedım snradan..

  5. #5
    SDN Okuru
    Misafir
    merhabalar ya inanırmısınız şaka gibi ya inanmıyorum birşey yapmadan kapatıldı yazısını gördün inanmadım 8 senem boşa gitti napıcam bilmiyorum sebebsiz yere kapatıldı beni kıskananlar şikayet ettiler her gün yazıyolar nasıl kapandı ama diye gülüyolar bide ama ne yazık ki siz bunun farkında değilsiniz hiçbir zamanda olmicaksınız masum insanların facebookları kapanıyo bende bunlardan biriyim e-mail attım herkese facebook'a cevap yok 1 ay oldu yazık gerçekten yazık bir kez olsun kontrol etseniz nolur yani 8 senemi boşa harcamışım üzgünüm ....

  6. #6
    SDN Okuru
    Misafir
    benimkini çaldılar şifreside değiştirilmiş ben napıcam ?

  7. #7
    Facebook'un boş zamanlarda internet ağı üzerinden arkadaş edinmek için kurulduğunu sanıyordum. Amacından saparak sadece birbirini tanıyan insanların iletişim içerisinde kalmasından ileriye gidemeği bir platforma dönüştü son zamanlarda. Anlamadığım şu, evimde otururken tanıdığım şahıslarla zaten iletişim içinde kalabiliyorum, neden internetteki potansiyel sosyal çevremin kısıtlanıyor ki?

  8. #8
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    12-09-2012
    Mesajlar
    270
    evet yeni hesap acmak cok zahmetli degil mi?
    dilekce verecen para yatiracan, gün bekleyecen. reklam verecen,
    sanirsin dünyalar var icinde. ac yenisini

  9. #9
    SDN Okuru
    Misafir
    hesabım kilitlendi.. ve ben neden kilitlendiğini bilmiyorum.. lütfen bi bilgi verin. lütfen hesabımı açın..

  10. #10
    SDN Okuru
    Misafir
    hesabım kilitlendi.. ve ben neden kilitlendiğini bilmiyorum.. lütfen bi bilgi verin. lütfen hesabımı açın.

  11. #11
    SDN Okuru
    Misafir
    Benim basimada geldi ama kimliginizi dogrularsaniz belki face hesabiniz ac
    ilabilir arkadslar..

  12. #12
    SDN Okuru
    Misafir
    kardes bana yardım edermisin ben mail yollıcam ama gerekli bir kimlik istiyor resimi napacam yardım edermisin bana lütfen

  13. #13
    SDN Okuru
    Misafir
    facemin sifresini unuttum dıyer numara ve msn adresımın sıfresını bılmıyorum unuttum bıdaha gerı nasıl alabılırım

  14. #14
    SDN Okuru
    Misafir
    benim kapandı ben terbeyesizlik yapmadım sizin neden kapdınızda bilmiyorum benim ailemle görüşüyorumailem beni merak eder bu facebook acın lütfen... benim adresim gül fatma....

  15. #15
    SDN Okuru
    Misafir
    fecdeyken fecbokum kapandı sasıl gerı ala bılırım

  16. #16
    SDN Okuru
    Misafir
    Hiç birsey yapmadığım halde facebook mu kapattılar

  17. #17
    SDN Okuru
    Misafir
    Lütfen feysim geçici olarak kapandı açarmisiniz

  18. #18
    SDN Okuru
    Misafir
    benimde durduk yere kaoandı yardımcı olun

  19. #19
    SDN Okuru
    Misafir
    Hesabım kapandı. geçici bi süre olduğunu söylediler. kimlik gönderdim ama olmadı. yardımcı olun nolur

  20. #20
    Geverli Argeş
    Misafir
    Hesabımı geri yükle

  21. #21
    dılşer sidoo
    Misafir
    Hersey yalan ya durduk yere facem kapatıldı ben anlamiyirum bu facebok yönetimi niye buna bir care bulamiyor

  22. #22
    SDN Okuru
    Misafir
    facede bir gazete ye yorum yazıp yolladım hemen facem kapandı saçmalık bugüne kadar ne facem kapandı ne bir uyarı ihtarı aldım,koca gün gazeteler başbakana ,cumhurbaşkanına hırsız diye bağırıyor suçlu olmuyor biz okadarda hakaret etmedik suçlu ilan edildik kınıyorum facebook u

  23. #23
    şefket jıhevket
    Misafir
    facebook hesabim kapandi nasil geri getirebilirim yardimci olurmusunuz

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Facebook Hesabı Nasıl Açılır?
    Erthon - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 27-08-2015, 13:27
  2. Saatler Nasıl Geri Alınır?
    Ali TEMEL - forum Komik Yazı
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 31-10-2010, 19:54
  3. Gmail Hesabı Nasıl Alınır?
    Alengirli - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 20-10-2009, 23:00
  4. Facebook Hesabı Nasıl Yedeklenir?
    Troy - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 19-09-2009, 21:53
  5. Facebook Hesabı Nasıl Kapatılır?
    Erthon - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 21-07-2008, 09:56

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Bookmarks