+ Cevapla
1. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 92

Konu: Galaxy s3 açılmıyor!

  1. #1
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    31-05-2013
    Mesajlar
    4

    Standart Galaxy s3 açılmıyor!

    Herkese merhaba

    s3 kullanıyorum bı anda telım kapandı logo ekranda kalıyor ve sureklı reset atıyor

    odınle baglanmayı denedım ama olmadı

    sımdı adım adım lınklerle bana bu konuda yardımcı olabılecek bırı var mı?

    verılerımı kurtarma ıhtımalım hıc yok mu?

  2. #2
    oo o banada oldu telefonun içinde bir parça var altta ufak o gitmis seninde sanırım.Kullanıcı hatası dediler 650 tl istediler sattım telefıonu s4 alcam

  3. #3
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    31-05-2013
    Mesajlar
    4
    hayır aslında oyle degıl arastırdım 2 gundur yazılımsal bı hata cogu kullanıcıda olmus fakt samsung bunu kabul etmıyor dırekt anakart degısıklıgı yapıyo

  4. #4
    evet gitmis o telefon benden soylemesi

  5. #5
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    31-05-2013
    Mesajlar
    4
    aynı hata degıl yazdıklarımı tekrar okursan daha net anlarsın

  6. #6
    Ayni hata gonder garantiye anlarsin gitmis o sen bilirsin yinede

  7. #7
    Alıntı Hagı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba

    s3 kullanıyorum bı anda telım kapandı logo ekranda kalıyor ve sureklı reset atıyor

    odınle baglanmayı denedım ama olmadı

    sımdı adım adım lınklerle bana bu konuda yardımcı olabılecek bırı var mı?

    verılerımı kurtarma ıhtımalım hıc yok mu?
    Bi güncelleme falan mı yaptın ondan sonra mı böyle oldu? Rom yükledikten sonra mı oldu? Telefona CWM recovery falan yükledin mi? Ne kadar uğraştın yani telefonla bu bilgileri bilmemiz lazım.

  8. #8
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    31-05-2013
    Mesajlar
    4
    hıc bı guncelleme yapmadım bır anda resetledı tekrar kapandı ve bıdaha hıc acılmadı logoda kaldı

  9. #9
    Telefonu kapat bataryayı çıkarıp 5 saniye sonra tak, ses açma+home+power birlikte basarak recovery'e gir. Wipe data/factory reset, wipe cache, wipe dalvik cache yap, reboot system yap sonra bi yeniden başlasın bakalım telefonu sıfırlamış olacaksın ilk açılış biraz uzun sürecek normale göre.

  10. #10
    SDN Okuru
    Misafir
    iphone böyle şeyler yapmıyor neden yapmıyor acaba bilen var mı çok stabil ya bu tlf insan uğraşacak birşey bulamıyor

  11. #11
    SDN Okuru
    Misafir
    telefonu root falan etmeyemi çalıştın ??? telefonun ses kısma tuşu home tuşu ve açma kapama tuşuna aynı anda uzunca basılı tut download ekranı gelıyor mu ??

  12. #12
    SDN Okuru
    Misafir
    Arkadaşlar aynısı dün başıma geldi telefon masada dururken bi anda kapandı ve reset atmaya başladı kendi kendine...ses açma tuşu+orta tuş(home tuşu)+ ve açma tuşuna basıp oradan telefon fabrika yarlarına döndürmei seçtim biraz işlem sürdü bekledim ama açıldı telefon rehber resimler müzikler telefonda bulunan herşey silinmiş telefon geri geldiğine dua ettm artık inşallah sizinde düzelir.

  13. #13
    SDN Okuru
    Misafir
    Arkadaşlar bana da güncelleme yaptıktan sonra aynısı oldu. Bu telefonun yazılım hataları bıktırdı usandırdı. Satıp iphone alıcam bu ne ya böyle

  14. #14
    Asistan DeJong - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-02-2012
    Mesajlar
    195
    Bir de iPhone ile kıyasladınız şu telefonu

  15. #15
    Bendede Aynı sorun vardı. istanbul Kartalda Tamir Dünyası diye bir servise verdim 2 saatte yaptılar. servis 650 TL anakart değişimi fiyatı verdi. 3 4 farklı yere verdim hep anakart dediler çöp dediler. Tavsiye ederim. bi görüşün derim. Hala kullanmaktayım.

  16. #16
    SDN Okuru
    Misafir
    aynısı oldu fabrika ayarlarına döndürdüm düzeldi tesekkür ederim

  17. #17
    Allah razı oLsun senden üstad. bende de buna benzer bi problem vardı. dediklerini yaptım oldu çok saol

  18. #18
    SDN Okuru
    Misafir
    arkadaşlar merhaba,
    yaklaşık 3 gün önce bir güncelleme geldi 66 MB olarak görünüyordu bu güncelleme ne işe yarıyor? Bu güncellemeden sonra sorun yaşayan var mıdır? Ben güncellemeyi yaptım ama pişman oldum. Güncellemeye mi bağlı bilmiyorum ama telefonum durup dururken sürekli kapanıp açılıyor samsung s3 logosu gidip geliyor sürekli bunun sebebini bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
    Teşekkürler. Selam olsun hepinize...

  19. #19
    SDN Okuru
    Misafir
    ben aynı sorunu yasadım ekrana download geliyor ama gerisi yok

  20. #20
    SDN Okuru
    Misafir
    beyler telefona (s3 miniye yani) format attım sonra reboot yaptım şimdi telefen açılmıyor yani samsung galaxys3miniGT-I8190N yazısında takılıyo kalıyo yardım edicek var mı?

  21. #21
    ben bi zamanlar galaxy ace kullanmıştım aynı sorun oldu servise verdim tekrar yazılım attılar düzeldi aynı şey xperia solada da oldu onu kendim yaptım s.u.s sağolsun

  22. #22
    SDN Okuru
    Misafir
    selamun aleykum arkadaşlar ben galxy mini 2 kullanıcısıyım telefonum kendi kendine kapandı ve format atmaya çalışıyorum o bile yapılmıyor bana yardımcı olursanız sçok sevinirim şimdiden teşekkürler.

  23. #23
    SDN Okuru
    Misafir
    arkadaşlar unrood yaptıysanız telefonununz sürekli restart atabilir eönceki sürümü geri yükleyin odinle düzelir az önce başıma geldi düzeldi.

  24. #24
    SDN Okuru
    Misafir
    benim de sorunum var dün akşam şarjım bitmek üzereydi şarja taktım 2-3 dk sonra tel kendi kendine kapandı ve bir daha hiç açamadım şarj da almıyor yukarda dediklerinizi de yaptım home+power+ses açma ama hala açılmıyor ne yapmalıyım :

  25. #25
    SDN Okuru
    Misafir
    Arkadaşlar bende telefonla oyun açtım oyunda dondu sonra batarya çıkarıp taktım. S3 mini 8190 yazısından sonra açılmıyor internet 5 saat araştırma yaptım herşeyi denedim ama olmadı. Artık garanti vericem başka çaresi yok bu arada samsng alalh belasını versin diyorum artık bıktım keşke iphone alsaydım diyorum

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Galaxy'den Düşük Profilli GeForce 7200GS
    valtay77 - forum Donanım Haberleri
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 31-05-2014, 11:24
  2. Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15-03-2009, 13:16
  3. Galaxy'den özel bir kart daha
    Peter - forum Donanım Haberleri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 01-03-2009, 20:27
  4. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 13-03-2008, 18:08
  5. Ares Galaxy v2.0.9
    Denizhan Dakılır - forum Yazılım Haberleri
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 28-05-2007, 18:48

Bookmarks

Bookmarks