+ Cevapla
2. Sayfa - Toplam 5 Sayfa var BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 26 ile 50 ve 108
Like Tree1Beğeni

Konu: Galaxy S3 Google Play Store Sorunu

  1. #26
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaşlar bendede o hata var hiç bir şekilde gitmiyo tüm yolları denedim başka yol varsa lütfen söyleyin

  2. #27
    SDN Okuru
    Guest
    teşkkürler düzeldi benimki =)

  3. #28
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaşlar yardım edin 2 defa fabrika ayarlarına döndü yine de google play stora girmiyo

  4. #29
    SDN Okuru
    Guest
    play store girnce bağlantrı yok tekrar dene diyor sorun ne acabab na bağlantısı istiyor arkadaşlatr

  5. #30
    SDN Okuru
    Guest

    peki rehber falan silinir mi bunu yaparsak ?

  6. #31
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaslar ben ücretli bir uygulama aldım sevmedim geri ödeme ile ücreti geri aldım ama suan ücretli bir uygulama almak istediğimde hata veriyor indirmiyor yardımcı olurmusunuz

  7. #32
    SDN Okuru
    Guest
    ya ben google play storedan indiriyorum ama telefon indirilenleri açmıyor.lütfen çözümünü söylermisinizzz

  8. #33
    SDN Okuru
    Guest
    çook teşekkürler google play store donuyordu fabrika ayarlarına donunce oldu

  9. #34
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaşlar s3 mini kullanıyorum. ocak ayında almıştım. cok uygulama yukledıgmde arama sorunu oldu arama yapamıyorum telefon kapalı gözüküyor ne yapabılırm bılen bırı yardımcı olurmu?

  10. #35
    SDN Okuru
    Guest
    bunu yaptık mı bişeyler siliniyo mu??

  11. #36
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaşlar bendeki sorun şu tuş kilidi otomatik olarak kapanmıyo açık kalıyo ve şarzım boşa tükeniyo bir diğer sorun uygulama yöneticisine giriyom sonra ekran donuyo ayarlar durduruldu diyor ne yapmam lazım tşk ismim serkan yardımcı olursanız sevinirim

  12. #37
    SDN Okuru
    Guest
    Tesekkur ederim aynen uyguladim hersey duzeldi


    rekrar tesekkurler

  13. #38
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    15-08-2013
    Mesajlar
    3
    meraba arkadaşlar samsung galaxy s3mini aldım spot garantisiz yani 300 tl.tlffn çok güzel herşeyi orjinal fakay google playerden mesela facebook indirmeye kalkıyorum hata veriyor bunun gibi birkaç oldu. birde telefonla konuşurken karşı tarafın sesi çok az geliyor.bu konuda bilgisi olan varmı şimdiden teşekürler

  14. #39
    SDN Okuru
    Guest
    Merhaba Arkadaşlar Benim Samsung Galaxy Ace Var Goggle Play Stor a Girmiyo Ne Önerirsiniz Link Verebilirmisiniz. Şimdiden Teşekkürler.

  15. #40
    SDN Okuru
    Guest
    Mrb arkadaşlar ben bugün çakma s4 dediklerinden aldım ve samsung apps var ona girmiyor ve google play store yok onu nasıl elde edebilirim. Ben bu merede nasıl uygulama yüklücem. Acayip sinir bastı.

  16. #41
    SDN Okuru
    Guest
    Maalesef google play store durdu hatasinin kesin çözümü mevcuttur. Ben bizzat keşfettim ve yaptim

  17. #42
    SDN Okuru
    Guest
    ya arkadaşlar sizden riçaam ya biri beni aradığı zaman ben cvp vermeden telefon kendiliğinden cvp veriyor bi yardımcı olasanız da

  18. #43
    SDN Okuru
    Guest
    Çok teşekkürler

  19. #44
    SDN Okuru
    Guest
    hepsini yaptım ama hala giremiyorum başka bi çözüm yolu yok mu bunun nasıl giriş yapacağım bağlantı yok diyo hiç açmıyor

  20. #45
    SDN Okuru
    Guest
    bnm telefonda galaxy s3 mini aynı sey bndede oldu yeni aldım google play store yüzünden yazılım attı

  21. #46
    SDN Okuru
    Guest
    Meraba arkadaslar ben line programı sildim google play sorunu verdi google play durduruldu diye tamam dedim ama tekrar tekrar cıktı bunun çözümünü biliyormusunuz marka s3 telefonun

  22. #47
    SDN Okuru
    Guest
    Allah razı olsun.

  23. #48
    SDN Okuru
    Guest
    samsung galaxy s3 kullanıyorum mobil veriyi açıyorum yardım tepsisinde aktif ama açılmıyor mobil veri yardımcı olurmusunuz
    ?

  24. #49
    SDN Okuru
    Guest
    normalde benım google play store giriyordu 2 gundur durduruldu fln dedı o cıkınca tlfn donuodu smdı hıcbı sekılde grmıo nasıl duzeltebılırım

  25. #50
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaşlar benim s3 minim var ama google play store girdiğimde hemen kapatıyor sonra google ilgili bir yazı çıkartıyor sorun olarak ne yapabilirim yardımcı olur musunuz yada illla fabrika ayarları şart mı?

+ Cevapla

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Bu Konudaki Etiketler