Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 32

Samsung Galaxy S3 Ekran Sorunu...

Samsung forumunda Samsung Galaxy S3 Ekran Sorunu... konusunu incelemektesiniz.

merhaba. arkadaşlar dün ekranı test edeyim dedim s3 telefonumda. kap karanlık bi odaya gittim. ondan sonra elimi kameraya koyup kap karanlıkta bir resim çektim. sonra onu galeriden açtım. baktım ve ...

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    28-05-2012
    Mesajlar
    308

    Standart Samsung Galaxy S3 Ekran Sorunu...

    merhaba. arkadaşlar dün ekranı test edeyim dedim s3 telefonumda. kap karanlık bi odaya gittim. ondan sonra elimi kameraya koyup kap karanlıkta bir resim çektim. sonra onu galeriden açtım. baktım ve resim karanlık ortamda hafif gri gözüküyor , birde resmin içinde siyah siyah çizik nokta şeklinde belirtiler var. hele 1 tanesi var , gözle iyicene görülüyor bariz belli. bu olayı 1-2 kere denedim. 1. denediğimde ekranda beyaz beyaz kırık gibi noktalar olşmuştu fakat 2. de onlar gitti yerine dediğim gibi siyah siyah noktalar ve çizik gibi şeyler geldi. sizce bu bir sorunmudur , ilerde telefonun bozulmasına yol açabilirmi , birde gün ışığında , çektiğim resimlerde vs. hiç böyle noktalar çizikler lekeler felan yok. ekranımda ekran koruyucu bişey var. oda fark edilmeyecek gibi hiçbir çiziği felanda yok. sizce ne yapmalıyım?

  2. #2
    yaşlı çocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-08-2011
    Mesajlar
    4.494

    Standart

    SDN ekibine söylemeyi unuttum,karanlıkta da test etselermiş S3'ü

    Bana göre ortamdaki ışık miktarı ile alakalıdır,sorun olduğunu düşünmüyorum.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    28-05-2012
    Mesajlar
    308

    Standart

    aynen sorun yokmuş. ben ekrana bir jelatin almıştım içiizilmesi diye. zaten bu s3 lerin ekranı hiç çizilmiormuş. onu cıakrdım sortun düzeldi konju kapanaiblir

  4. #4
    Kayıtsız Üye

    Post

    cep telefonumla her aradımda oprerator soruyor ınternet telefonumu operetor gsm telefonumu kucuk yuvarlak kutucuk cıkıyor ordan gsm operatorunu işaretleyınca arama yapmaya başliyor onceden boyle bir şey yoktu sorun nedır acaba yardım ltf

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    28-06-2012
    Yaş
    22
    Mesajlar
    1.147

    Standart

    @blackbatuhan @PcMühendisi
    bahsedilen durum amoled ekranların genel sorunu kolay kolay grimsi olmayan ekran yoktur
    olmayan kişilerde sayılı azınlıklardan sayılıyor
    bende önceden denedim bende herhangi bir durum husus söz konusu değil kendimi şanslı hissediyorum
    ölü piksel olmadıkça kafanıza takmanızın anlamı yok

  6. #6
    NT1
    NT1 isimli üye şu an offline konumdadır

    Üyelik Tarihi
    01-04-2012
    Mesajlar
    601

    Standart

    Forumda bır suru S3 sorunu olan var ...

    Demek kı hersey gorselden ıbaret degılmıs...

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    28-06-2012
    Yaş
    22
    Mesajlar
    1.147

    Standart

    Alıntı NT1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forumda bır suru S3 sorunu olan var ...
    Demek kı hersey gorselden ıbaret degılmıs...
    ben bu forumdaki sorunların %78ine inanmıyorum bende s3 kullanıcısıyım neden bende bu sıkıntılar yok
    bu bahsedilen olay sorun değil biraz araştırırsanız farkına varırsınız samsungun problemi yada sorunu da değil TÜM AMOLED ekranların genel problemi olan bir durum.... ve ölü piksel olmadığı müddet sorun yaratmıyor.
    olmayan insanlarda var benim cihazımda herhangi bir sorun yok bu konuda nadir şanslı insanlardan birisiyim.

    2. husus cihazın şuan ki tek sorunu 4,0,4 ile gelen son sürümdeki yavaşlama.. daha da cihazın donanımsal ve yazılımsal bir sorunu olmadığı kanaatindeyim
    ve inanmadığım tek husus çizilmez oluşu.. ürün gayet kolaylıkla çizilebiliyor

  8. #8
    __kadıköyRAP__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-03-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    23.621

    Standart

    O sorunu olmayan s3 pek az.

  9. #9
    SDN Okuru

    Standart

    merhaba,

    yeni güncellemesini yaptım fakat bariz şekilde yavaşladığını görüyorum özellikle rehber açılışında. senin de bahsettiğin yavaşlama bumu?

    ayrıca bende inan mıyorum camın çizilmeyeceğine sonradan üzülmemek için koruma kullanıyorum.

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    28-06-2012
    Yaş
    22
    Mesajlar
    1.147

    Standart

    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba,

    yeni güncellemesini yaptım fakat bariz şekilde yavaşladığını görüyorum özellikle rehber açılışında. senin de bahsettiğin yavaşlama bumu?

    ayrıca bende inan mıyorum camın çizilmeyeceğine sonradan üzülmemek için koruma kullanıyorum.
    evet bahsettiğim yavaşlama budur
    eğer gelecek olan jealy bean ilede bu problem felan ortadan kalkmayıp stabilietelik söz konusu olmazsa bende basarım rootu yüklerim costum romu olur biter

  11. #11
    Requ3m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06-06-2012
    Yaş
    16
    Mesajlar
    651

    Standart

    Alıntı SamsungGalaxyS3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet bahsettiğim yavaşlama budur
    eğer gelecek olan jealy bean ilede bu problem felan ortadan kalkmayıp stabilietelik söz konusu olmazsa bende basarım rootu yüklerim costum romu olur biter
    cyanogenmod 10 öneririm

  12. #12
    SDN Okuru

    Standart ekran sorunu

    mrhb,

    bende s3 kullanıcısıyım 3 haftalık tlfn...
    telefonun güç (pwer) tuşuna bastığımda ekran geç geliyor yeni oldu bu 2 3 saniye sonra ekran açılıyor..
    uygulama yöneticisinden bütün çalışanları durduruyorum değişen bişey yok acaba neden oluyo ??

  13. #13
    SDN Okuru

    Question

    arkadaşlar bendekinde de siyah ekran sorunu var ayrıca parlaklığı sonuna kadar açtığımda ekranda düz parlak düz çizgiler oluşmaya başlıyor nedenini biliyormusunuz ?

  14. #14
    goodtornado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06-07-2012
    Mesajlar
    1.470

    Standart

    1.yontem: Telefonu hard reset yapin. Profilimde galaxy s3 Turkce kullanma klavuzu var, oradan ayrintilara bakabilirsin.

    2.yontem: Bazi romlar yazilim hatalarina sahip olabiliyor, bu nedenle farkli romlari deneyebilirsin, en son cikan romlara sammobile.com adresinden bakabilirsin. İndirdigin romu odin programiyla kurabilirsin, odin ile rom kurulumu samsung bolumunde anlatildi.

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    20-08-2012
    Mesajlar
    2

    Standart

    benım s3 te de telefonun ısıgı durduk yerde yanıp sonuyor sebebını de bılmıyorum bılen varsa yardım ...

  16. #16
    __kadıköyRAP__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03-03-2007
    Yaş
    25
    Mesajlar
    23.621

    Standart

    Alıntı aslanapo42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım s3 te de telefonun ısıgı durduk yerde yanıp sonuyor sebebını de bılmıyorum bılen varsa yardım ...
    AirPush Detector kurun. Çalıştırın listede bi program gösterirse onu kaldırın.

    https://play.google.com/store/apps/d...detector&hl=tr

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart sorun

    Arkadaşlar S3 telefonun 30 cm kadar bir yerden düşürdüm ekranın yarısı yeşil oldu ama ekran çalışıyor ne yapabilirim büyük bi sorun çıkarmı ?

  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar bende s3 kullanıyorum ilk aldığım zaman kilit açılıyordu fakat şimdi basıyorum hiç açılmıyor sizce bunun nedeni ne olabilir?

  19. #19
    SDN Okuru

    Standart

    Arkadaşlar benşm sorunum ekrenı cizik cizik beyaz unu nasıl yapabilirim SÖYLERSeniz sevinirim ?

  20. #20
    SDN Okuru

    Standart s3

    bende iki tane s3 var bir tanesi 50 cm den düşüp ön camı kırıldı diğeri ise cebimden düşüp kılıf olduğu üst kasa içine çöktü simdi birini vodafone den aldım ekranı kırık olanı diğerini kendim nakit aldım bu iki cihazin bir birinden farkı çok bence samsung işin içine bi pislik soktu

  21. #21
    SDN Okuru

    Standart

    sorun bendede oluyordu zaman zaman günceledikten sonra bu takım sorunları her telefonu acıp kapadıgında muhakak yasıyorsun bı cözumu yok yanı

  22. #22
    SDN Okuru

    Standart ekran çatlaması

    selam aleykum arkadaslar benm s3 n ekranı camı çatladı fiyatı ne kadardır ne yapmam gerekıyoo yardımcı olursanız sevınırım

  23. #23
    SDN Okuru

    Standart s3 ekran arızası

    slm s3 ekranın ortasında su gibi ince çizgiler var
    yardımlarınızı bekliyorum

  24. #24
    SDN Okuru

    Thumbs down sorun ekran

    telefon pc de takılı iken bilgisayar kapandı ve geri açıldığın da ekranda işlem yaparken iz bırakıyor işlem yapmayı etkisiz kılıyor ne yapmalıyız

  25. #25
    SDN Okuru

    Standart S3 ekranında su gibi ince çizgiler:

    Değerli arkadaşlar, S3 ekranında su gibi ince çizgiler büyük olasılıkla jelatinden kaynaklanır. Bizim cihazın ekranında da her gün sayısı artan bir sürü çizgi oluşmaya başlamıştı. Sonra yukarıda bir arkadaşın yaptığı tavsiye üzerine jelatini kaldırdım. Tamamen jelatinden kaynaklanıyormuş meğerse çizgiler. Hiçbiri kalmadı.

    Bir de mürekkep lekesi gibi olan sorun da vardı ekranın bir köşesinde. Jelatinle birlikte leke de gitti. Zira leke jelatindeymiş.

    Jelatinin köşesinden az kaldırıp deneyin derim. Yukarıda tavsiyeyi yapan arkadaşlara teşekkürler. (servisle muhatap olmaktan kurtardılar beni :-)

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Samsung Galaxy Ace Rehber Sorunu
    oguzhann - forum Samsung
    Cevaplar: 54
    Son Mesaj: 18-07-2014, 08:14
  2. Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 10-07-2014, 10:20
  3. Samsung Galaxy S3 Ekran Kararnasu Sorunu !!
    blackbatuhan - forum Samsung
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 17-07-2012, 21:08
  4. samsung galaxy note ram sorunu
    lizozom - forum Samsung
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 04-03-2012, 23:24
  5. Samsung Galaxy i9003 RAM Sorunu
    Probook - forum Samsung
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 20-01-2012, 03:02

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •