Şarj olurken çok ısınıyor
  1. #1
    kaan718

    Standart Şarj olurken çok ısınıyor

    arkadaşlar telefonu şarja takıyorum 5 - 10 dk geçiyor ateş gibi oluyor patlayacak diye korkuyorum normal bişeymi bu farklı 2 telefondada denedim yine aynı acaba şarj adaptöründemi sorun var
  2. #2
    REDFOKS

    Standart

    modeli nedir yazmamışsınız ama sarj aletini orjinal kullanıyorsanız ve bu sorun varsa o telefonu bir uzmanın görmesinde fayda var
  3. #3
    Private-B

    Standart

    Alıntı kaan718 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar telefonu şarja takıyorum 5 - 10 dk geçiyor ateş gibi oluyor patlayacak diye korkuyorum normal bişeymi bu farklı 2 telefondada denedim yine aynı acaba şarj adaptöründemi sorun var
    Modeli ne dostum cihazın ve nemli bi ortamdamısın vee yaz geldi 40 derece sıcaklık var
  4. #4
    kaan718

    Standart

    Alıntı REDFOKS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    modeli nedir yazmamışsınız ama sarj aletini orjinal kullanıyorsanız ve bu sorun varsa o telefonu bir uzmanın görmesinde fayda var
    modeli galaxy ace s5830i şarj aletide orjinal

    Alıntı Private-B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Modeli ne dostum cihazın ve nemli bi ortamdamısın vee yaz geldi 40 derece sıcaklık var
    model s5830i 5 ay öncede ısnıyordu s plusa takıncada ısınıyor elektrik tesisatındamı sorun var diye baska bir evdede denedim yine aynı ?
  5. #5
    Private-B

    Standart

    Alıntı kaan718 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    modeli galaxy ace s5830i şarj aletide orjinal



    model s5830i 5 ay öncede ısnıyordu s plusa takıncada ısınıyor elektrik tesisatındamı sorun var diye baska bir evdede denedim yine aynı ?
    Tarafımca Nemlenme Var
  6. #6
    kaan718

    Standart

    Alıntı Private-B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tarafımca Nemlenme Var
    nasıl engelleyebilirim peki ?
  7. #7
    pcwolf

    Standart

    Şarj olurken kullanıyor musunuz?
  8. #8
    kaan718

    Standart

    Alıntı pcwolf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şarj olurken kullanıyor musunuz?
    hayır kullanmıyorum
  9. #9
    pcwolf

    Standart

    Alıntı kaan718 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır kullanmıyorum
    Aşırı ısınma mı var kaç derece oluyor ki onu da yazın anlaşılır. Hem yaz ayları hem telefonun kendi ısısı, bir de şarj olurken bataryanın ısınması eklenince öyle olması normal olur bence.
  10. #10
    thepaus

    Standart

    Alıntı pcwolf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aşırı ısınma mı var kaç derece oluyor ki onu da yazın anlaşılır. Hem yaz ayları hem telefonun kendi ısısı, bir de şarj olurken bataryanın ısınması eklenince öyle olması normal olur bence.
    41 derece gördüm en fazla sizinkide böylemi normalmidir bu ?
  11. #11
    pcwolf

    Standart

    Evet 41 gayet normal.
  12. #12
    SDN Okuru

    Angry

    benımkıde ısınıyor nokia express musıc 5130
  13. #13
    SDN Okuru

    Standart

    lg p 990 sarjda çok ısınıyor şarj aleti orjinal nedeni nedir
  14. #14
    SDN Okuru

    Standart

    Arkadaşlar sakin olun, bu tür cihazlarda en az 1500 mah batarya var ve güçlü cihazlar, şarj olurken arka plan uygulamaları da çalışmaya devam ediyor, onların cpu sıcaklığına ve dolayısıyla batarya sıcaklığına da etkisi var, e bir de şarj olurken ki sıcaklık artışını hesaba katarsak gayet normal bu sıcaklıklar ki 41 derece hiçbirşey Benim Galaxy S 2 52 dereceyi görüyor ve kıştayız ;)
  15. #15
    __Toprak__

    Standart

    Arkadaşlar sakin olun, bu tür cihazlarda en az 1500 mah batarya var ve güçlü cihazlar, şarj olurken arka plan uygulamaları da çalışmaya devam ediyor, onların cpu sıcaklığına ve dolayısıyla batarya sıcaklığına da etkisi var, e bir de şarj olurkenki sıcaklık artışını hesaba katarsak gayet normal bu sıcaklıklar ki 41 derece hiçbirşey Benim Galaxy S 2 52 dereceyi görüyor ve kıştayız düşünün ;)

    Not: Misal şuanda şarjda ve 46 derece sıcaklığı var bataryanın
  16. #16
    SDN Okuru

    Red face Galaxy S4

    S4 kullanıyorum. telim suanda sarjda ve bana mermi atıyo o kadar sıcak ))) oluruna bıraktım. oda hamam gibi oldu o kadar yani ))
  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    S4 kullanıyorum bende telefonda şarjdayken aşırı bi ısınma yok kullanmassan biraz ısınıyo sadece ama benim şarj cihazı çok fazla ısınıyo elinizde uzun süre tutamıyosunuz yanıyo eliniz o derece şarj cihazi orjinal ama sorun falanmı var acaba
  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    lg l7 model teleffonum şarz ederken 40 derce cıvarına ısınıyor...sizce doğal mp????
  19. #19
    SDN Okuru

    Standart

    arkaaşlar benim telefonum 2 günde 3 orjinal bir çakma sarj cihazı bozdu aşırı ısınıyor bi bakıyorum bozulmuş şarj aleti dayanmıyor tlf cu bile ilk defa rast gelmiş böyle olaya neden olabilir ?
  20. #20
    berklann

    Standart

    şarj entegresi arızalı olabilir. usb girişi sıvılı (oksitli) olabilir. şarj aleti arızalı olabilir. servise yolla
  21. #21
    SDN Okuru

    Angry

    benim telefonum sarj olurken kapatıyorum gene ısınıryor ne yapmalıyım
  22. #22
    furkan27

    Standart

    aynı sotun bendede var s3 mini full yanıyorz aleti
  23. #23
    SDN Okuru

    Standart

    benimki 55 dereeceyi gördü bu da normal olamaz herhalde sorun neyden kaynaklıdır....
  24. #24
    SDN Okuru

    Standart şarj aleti,

    aynen bu konuda bi fikri olan varmı şarj aleti ericek patlicak gibi çok ısınıyor birde orjinal şarj aleti bnce bnim tablet de sorun oldugunu düşünüyorum ama kullanınca pil 6 saat dayanıyor ):
  25. #25
    SDN Okuru

    Standart

    Şarj aletinden birden bire puf diye ses geldi bir baktım şarj aletine elektirik gitmiyo sebebi nedir sizce bile cevap versin

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

01 Plaka numaralı ilimizin adı nedir ?

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Ekran Karti Cok Isiniyor.
    1905 - forum Donanım Sorunları ve Çözümler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 13-06-2011, 14:40
  2. Yalnızlık cok kötü bi şey
    RuNaL - forum Komik Resim
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 30-10-2008, 18:44
  3. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 15-05-2007, 21:11