Samsung Galaxy SII Şarj Süresi

Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 26
Like Tree1Beğeni

Konu: Samsung Galaxy SII Şarj Süresi

  1. #1
    Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.096

    Standart Samsung Galaxy SII Şarj Süresi

    Mrb arkadaşlar ya şimdi amcamın galaxy SII telefonunda (yani benim değil henüz bi akıllı telefonum yok )şarjı hiç dayanmıyo su gibi akıyor şarjı. Şarj ömrü uzatan uygulamalar varmış acaba bana önerebileceğini bi kaç uygulama varmı??

    İyi Forumlar....

  2. #2
    neskalii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-05-2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3.809

    Standart

    valla uygulama varmıdır bilmem ama şarj süresini şunla arttırabilirsiniz..


  3. #3
    lordarcual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-05-2012
    Mesajlar
    3.293

    Standart

    Alıntı davut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla uygulama varmıdır bilmem ama şarj süresini şunla arttırabilirsiniz..

    Nasıl bir şey o 3500 mAh naptın yaf sen kaç lira bunlar ?
    Konu lordarcual tarafından (12-07-2012 Saat 21:57 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    lordarcual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-05-2012
    Mesajlar
    3.293

    Standart

    --- Yanlışlıkla yazdım ---
    Konu lordarcual tarafından (12-07-2012 Saat 21:58 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.096

    Standart

    Alıntı davut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla uygulama varmıdır bilmem ama şarj süresini şunla arttırabilirsiniz..

    valla iyiymis nerden bulbiliriz ne kadardır bunun fiyatı?

  6. #6
    illeqalrapper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-07-2012
    Mesajlar
    40

    Standart

    öncelikle şunu söylemeden edemicem bende s2 kullanıyorum ama telefonu full kullandığım halde bile 3 gün şarj gidiyo 3 günde bir akıllı telefon için çok iyi. şimdi senin soruna gelecek olursak uygulama yok telefonun özelliklerini biraz kısarak şarjı daha uzatabilirsin. mesela 3g yi kapalı tutup gerektiğinde açarak ekranın parlaklığını kısarak gps i kapatarak vs. bunun gibi ekstra özellikleri kapatıp gerektiğinde açarak şarjın süresinin artmasını sağlayabilirsin. özellikle telefonun sesi açıkken titreşimi kapalı tutmanı öneririm titreşim en fazla şarj yiyen özelliklerden biri.

    Ya da davut arkaşımızın dediği gibi yüksek güçte bataryalar alabilirsin. büyük ihtimal sizinki 1650 mAh olmalı. 3500 mAh ya da daha fazlasını alabilirsin.(s2 için daha fazlası varmı tam olarak bilmiyorum) Fiyatı ise 70-80 TL arası olması lazım gittigidiyor yada sahibinden gibi sitelerde bu fiyata yada daha ucuza bulabilirsin...

  7. #7
    lordarcual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-05-2012
    Mesajlar
    3.293

    Standart

    3500 mAh'lik bataryayı buldum. Link. Daha pahalı olarak Siyah ve Beyaz buldum.

  8. #8
    Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.096

    Standart

    Alıntı illeqalrapper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle şunu söylemeden edemicem bende s2 kullanıyorum ama telefonu full kullandığım halde bile 3 gün şarj gidiyo 3 günde bir akıllı telefon için çok iyi. şimdi senin soruna gelecek olursak uygulama yok telefonun özelliklerini biraz kısarak şarjı daha uzatabilirsin. mesela 3g yi kapalı tutup gerektiğinde açarak ekranın parlaklığını kısarak gps i kapatarak vs. bunun gibi ekstra özellikleri kapatıp gerektiğinde açarak şarjın süresinin artmasını sağlayabilirsin. özellikle telefonun sesi açıkken titreşimi kapalı tutmanı öneririm titreşim en fazla şarj yiyen özelliklerden biri.

    Ya da davut arkaşımızın dediği gibi yüksek güçte bataryalar alabilirsin. büyük ihtimal sizinki 1650 mAh olmalı. 3500 mAh ya da daha fazlasını alabilirsin.(s2 için daha fazlası varmı tam olarak bilmiyorum) Fiyatı ise 70-80 TL arası olması lazım gittigidiyor yada sahibinden gibi sitelerde bu fiyata yada daha ucuza bulabilirsin...
    verdigin bilgiler icin saol.

    Alıntı lordarcual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3500 mAh'lik bataryayı buldum. Link. Daha pahalı olarak Siyah ve Beyaz buldum.
    almayi dusunuyonmu

  9. #9
    neskalii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25-05-2008
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3.809

    Standart

    kusura bakmayın arkadaşlar müsait değildim cevap veremedim sahibinden.com da felan var zaten @lordarcual arkadaş vermiş link zaten sağolsun ...

  10. #10
    lordarcual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-05-2012
    Mesajlar
    3.293

    Standart

    Alıntı TheMerhum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    verdigin bilgiler icin saol.



    almayi dusunuyonmu
    S III alıcam ben ihtiyaç yok ama S II'm olsaydı alırdım.

  11. #11
    illeqalrapper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-07-2012
    Mesajlar
    40

    Standart

    arkadaşım eğer almak için bir onay bekliyorsan tabi ki al. zararlı olan bir şey değil aksine çok yararlı bir şey eğer batarya süresi bana yetmiyor diyorsan fiyata da baktım 50 TL diyor kesinlikle kaçırma.

  12. #12
    isveçli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-04-2012
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.609

    Standart

    telefonun sarj sikintisi yok ya 2 gun gidiyor normal intrrnet falan
    ama real racing oynarken durum farkli tuketim artiyor 3-4 kat

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    29-04-2012
    Mesajlar
    1.618

    Standart

    Alıntı TheMerhum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mrb arkadaşlar ya şimdi amcamın galaxy SII telefonunda (yani benim değil henüz bi akıllı telefonum yok )şarjı hiç dayanmıyo su gibi akıyor şarjı. Şarj ömrü uzatan uygulamalar varmış acaba bana önerebileceğini bi kaç uygulama varmı??

    İyi Forumlar....
    Neo Vimde şuanda Easy batery saver ve juice defender var İşe yarıyo

  14. #14
    Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.096

    Standart

    Arkadaslar belirttigim gibi tel benim deil amcamın. Verdiginiz değerli bilgileri kendisine iletecem. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ve sükranlarımı sunuyorum

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    07-07-2012
    Mesajlar
    18

    Standart

    peki bu bataryalar orjinalmı samsungun onayladıgımı bır ürünmü.? Bu kadar ucuz olması beni düşündürdü bende şarj bakımından şikayetciyim eğer orjinalse alayım hemen.

  16. #16
    lordarcual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-05-2012
    Mesajlar
    3.293

    Standart

    Alıntı zeeprime Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bu bataryalar orjinalmı samsungun onayladıgımı bır ürünmü.? Bu kadar ucuz olması beni düşündürdü bende şarj bakımından şikayetciyim eğer orjinalse alayım hemen.
    Bunlar Galaxy S II'ye uyumlu.

  17. #17
    bLaCkSouL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06-02-2009
    Mesajlar
    1.151

    Standart

    3500 Mah'lık piller telefonun kalınlığını çok etkiliyor. Taşıması ve kullanması tam bir işkence haline geliyor. Ben tavsiye etmem açıkçası. Onun yerine 1600 Mahlık piller var. O pillerden iki tanesi ve yanında pil dolum adaptörünü 20-30 TL civarına satıyorlardı. Onlardan alın. Pili adaptöre takıp dolduruyorsunuz ve şarjınız bitince bitmiş pili telefondan çıkarıp dolu olanı takıyorsunuz. Bu kadar kolay.

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    11-02-2012
    Yaş
    22
    Mesajlar
    851

    Standart

    ben cok memnunum s2 min sarj suresınden ortalama gunluk 450 tane msj atıyorum 2 gun gidiyoo

  19. #19
    spybot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-11-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    48.624

    Standart

    Alıntı Private-B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben cok memnunum s2 min sarj suresınden ortalama gunluk 450 tane msj atıyorum 2 gun gidiyoo

    O kadar mesajı kime atıyon

  20. #20
    Naaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-03-2008
    Yaş
    30
    Mesajlar
    2.232

    Standart

    Alıntı bLaCkSouL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3500 Mah'lık piller telefonun kalınlığını çok etkiliyor. Taşıması ve kullanması tam bir işkence haline geliyor. Ben tavsiye etmem açıkçası. Onun yerine 1600 Mahlık piller var. O pillerden iki tanesi ve yanında pil dolum adaptörünü 20-30 TL civarına satıyorlardı. Onlardan alın. Pili adaptöre takıp dolduruyorsunuz ve şarjınız bitince bitmiş pili telefondan çıkarıp dolu olanı takıyorsunuz. Bu kadar kolay.
    samsung galaxy wonder i8150 için de varmıdır bu şarjlı sistem bilgin var mı?

  21. #21
    bLaCkSouL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06-02-2009
    Mesajlar
    1.151

    Standart

    Alıntı Naaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    samsung galaxy wonder i8150 için de varmıdır bu şarjlı sistem bilgin var mı?
    Şuna bir bakın.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...92345789/detay


    Orjinal batarya şeklinde de şöyle bir ilan var.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...85281268/detay
    Konu bLaCkSouL tarafından (14-07-2012 Saat 03:26 ) değiştirilmiştir.

  22. #22

    Üyelik Tarihi
    11-02-2012
    Yaş
    22
    Mesajlar
    851

    Standart

    Alıntı spybot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O kadar mesajı kime atıyon
    Yengene Atıyomm zaten var ıkısındede 10 bin sms var 1 ayda yetmiyorr :O

  23. #23
    yaşlı çocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17-08-2011
    Mesajlar
    4.493

    Standart

    Akıllı telefonların ortak sorunu malesef.

  24. #24
    spybot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-11-2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    48.624

    Standart

    Alıntı Private-B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yengene Atıyomm zaten var ıkısındede 10 bin sms var 1 ayda yetmiyorr :O
    Parmaklarına yazık usta

  25. #25
    Mr.Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26-06-2012
    Mesajlar
    1.096

    Standart

    Alıntı spybot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Parmaklarına yazık usta
    bencede

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 01-02-2013, 00:56
  2. Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 05-04-2012, 23:38
  3. Samsung Galaxy SII pembe camera sorunu
    elmasuyu - forum Samsung
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 03-03-2012, 23:16
  4. Cevaplar: 50
    Son Mesaj: 08-08-2011, 13:17
  5. Samsung Galaxy SII mi iphone 5 mi?
    erkek2 - forum Samsung
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 07-06-2011, 13:41

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •