Etiketli Kullanıcı Listesi

+ Konu Cevaplama Paneli
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 22 ve 22

Galaxy Mini GT-S5570 flash player sorunu

Samsung forumunda Galaxy Mini GT-S5570 flash player sorunu konusunu incelemektesiniz.

Merhaba arkadaşlar...Galaxy Mini GT-S5570 telefonuma flash player yükleyemiyorum.pc den indirmeye çalıştım hesabımla ancak cihaz uyumlu değil dedi.Marketten arattırıyorum flash player bulunmuyo.her türlü program çıkıyo ama flash yok.dolayısıyla internetteki videoları açamıyorum.*#272*imei# ...

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    24-01-2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    4

    Standart Galaxy Mini GT-S5570 flash player sorunu

    Merhaba arkadaşlar...Galaxy Mini GT-S5570 telefonuma flash player yükleyemiyorum.pc den indirmeye çalıştım hesabımla ancak cihaz uyumlu değil dedi.Marketten arattırıyorum flash player bulunmuyo.her türlü program çıkıyo ama flash yok.dolayısıyla internetteki videoları açamıyorum.*#272*imei# falan yaptım telefon formatlandı ama hiçbişey değişmedi..Bu flash ı yükleyebilen varmı arkadaşlar?yada yardımcı olabilecek hayırsever androidçiler?

  2. #2
    CalliOped - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23-05-2010
    Mesajlar
    355

    Standart

    galaxy mini flash player'i desteklemediği için ne yaparsan yap halledemezsin, ''skyfire'' adlı tarayıcı varsa markette onu indirip deneyebilirsin tekrar...

  3. #3
    excelente - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    29-05-2009
    Mesajlar
    663

    Standart

    Bende galaxy mini kullanıyorum..Bu telefondaki android sürümü flash playeri destekleyen bir sürüm.Fakat kullanıcıların bilmediği birşey var.Her android 2.2 yüklü telefonda flash player olacak diye birşey yok.Bu tamamen firmaya ait birşeydir.Firma adobe firması ile anlaşırsa telefonda flash player olur.Eğer anlaşmaz ise telefonda 2.2 , 2.3 veya 3.0 sürümüde olsa telefonunuz gelişmişde olsa flash player yükleyemezsiniz.
    Samsung firması adobe ile anlaşmış durumda fakat bu telefonda sanırsam işlemci flash için yetersiz kalıyor.o yüzden yüklenemiyor.Yani 600 Mhz lik işlemciyle alakalı çok büyük ihtimal..

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    24-01-2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    4

    Standart

    sırf var diye almıştım ben bu telefonu gerçekten hayal kırıklığı oldu benim için...

  5. #5
    excelente - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    29-05-2009
    Mesajlar
    663

    Standart

    Alıntı gumusland Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sırf var diye almıştım ben bu telefonu gerçekten hayal kırıklığı oldu benim için...
    telefonu almadan önce araştırdınız mı hiç??

    http://www.samsung.com/tr/galaxyfamily/ Galaxy serisinin resmi sitesi..Flash player olmadığı yazıyor zaten.. Fakat flash player olmamasına rağmen hiçbir programa ihtiyaç duymadan facebook,youtube,dailymotion,mynet video,vimeo,izlesene vb. bunun gibi sitelerden video izlenebiliyor..

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    24-01-2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    4

    Standart

    e bende youtube telefonda kurulu ancak herhangi bişey arattığımda "ağ ile ilgili bir sorun oluştu[400]" diye bi problem çıkıyor..internet ayarlarım tam..herhangi bir siteye girebiliyorum..ki yanlış olsa bile wifi ile bağlandığımdada aynı sorunu veriyor?

  7. #7
    excelente - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    29-05-2009
    Mesajlar
    663

    Standart

    Piyasada bitane youtube programı vardı hata veriyor sürekli.Ama bikaç gün önce yeni versiyonu çıktı.Tüm sorunlar giderilmiş.Fakat program olmadan da direk androidin tarayıcısından youtube.com yazarak girince videolar izlenebiliyor.Yani programa gerek yok yeni versiyonu yüklerseniz programlada sorun giderilir.

  8. #8
    REDFOKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31-01-2009
    Mesajlar
    17.511

    Standart

    genel olarak desteklemeyen bir model ama internette çalıştığını söyleyenler mevcut denemekte fayda var

    adobe flashplayer kurulum dosyasını indirip tlf kurun

    şayet çalışmazsa bu player (MVideoPlayer) kullanmanızı tavsiye ederim
    Konu REDFOKS tarafından (10-05-2011 Saat 12:53 ) değiştirilmiştir.

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    24-01-2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    4

    Standart

    tamam video olayını bu şekilde çözdük peki sayfanın açılmayan yerlerini?bunada bi çözüm varmı?

  10. #10
    excelente - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    29-05-2009
    Mesajlar
    663

    Standart

    Alıntı gumusland Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam video olayını bu şekilde çözdük peki sayfanın açılmayan yerlerini?bunada bi çözüm varmı?
    dediğim gibi bu telefon hiçir programa ihtiyaç duymadan facebook,youtube,dailymotion,mynet video,vimeo,izlesene vb. sitelerden video izleyebiliyor.Buda bence flash olmayan bir telefon için son derece yeterli..Sizde eğer sayfadaki flash reklamları bile görmek istiyorsanız gidin flash player olan bir tablet alın.Sonuçta elinizdeki bir telefon ve yapabildikleri sınırlı.Flash destekliyor olsa bile o ekranda pek zevk alınmaz..

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    14-05-2011
    Mesajlar
    43

    Standart

    n flaş indirdim samsung dan kurdum yani apk olarak siz ne diyorsunuzki ismide bu Adobe-Flash-Player.apk telefonumda Samsung Galaxy Mini hala pc de duruyor telefonumdada yüklü şu anda

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    27-01-2012
    Mesajlar
    8

    Standart

    Bu özellikteki bi telefondan flash açması beklenmemeli.Ben de aynısı kullanıyorum ve flash yüklenmesine gerek duymadım, benim için daha iyi çabuk yüklüyor sayfaları.

  13. #13

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    07-07-2008
    Yaş
    29
    Mesajlar
    7.711

    Standart

    flash player yanılmıyorsam 1ghz altı işlemciler için destek vermiyor ondandır

  15. #15
    SDN Okuru

    Exclamation slm

    ben yeni aldım videoları ve navigasyonu açıyor çok güzel sorunsuz

  16. #16
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaslar bende gts5570ı kullanıyorum

  17. #17
    SDN Okuru

    Standart

    bende aynı hatayı alıyordum 11820 teknoloji destek hattını aradım andorid markette flash player çalışmıyordu bana adobe sitesinden link gönderdiler kurdum flash player yükledim sorunum çözüldü herkese tavsiye ederim

  18. #18
    SDN Okuru

    Standart

    arkadaşlar internetten bilgisayara film indiriyorum..Daha sonra telefona atınca telefonum filmi açmıyor ne yapmam lazım(telefon modeli =Samsung gt-s5570)

  19. #19
    SDN Okuru

    Standart

    bana da o linki göndere bilirmisin ?

  20. #20
    SDN Okuru

    Standart

    mxplayer-androidMarket yüklesen olur kardesim izleyebilirsin.

  21. #21
    SDN Okuru

    Exclamation link atabilirmisin flash player çalışıorsa bende galaxy mini kullanıcısıyım

    lik atarmısın

  22. #22
    SDN Okuru

    Exclamation yardım pls

    arkadaşlar bişey dicem bu mxplayer indirdikten sonra açılmayan oyunları açabilirmiyim ???

+ Konu Cevaplama Paneli

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Firefox 3 Flash Player Sorunu
    dragon111 - forum Mozilla Firefox
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 25-05-2010, 13:08
  2. Ubuntu hd flash player sorunu
    linuks - forum Ubuntu
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 24-04-2010, 16:38
  3. Firefox Flash Player Sorunu
    T@MUDO - forum Mozilla Firefox
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 01-04-2010, 21:49
  4. Firefox Flash Player Sorunu
    T@MUDO - forum Mozilla Firefox
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23-03-2010, 13:10
  5. Flash Player Sorunu
    c0lin - forum Diğer Yazılım Konuları
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 20-07-2008, 21:48

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •