1. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 97
Like Tree1Beğeni

Konu: Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması Çıktı ! YepYENİ Hatasız Tümüne Uyuımlu !

  1. #1
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    10-02-2013
    Mesajlar
    65

    Arrow Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması Çıktı ! YepYENİ Hatasız Tümüne Uyuımlu !

    Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması Çıktı ! YepYENİ Hatasız Tümüne Uyuımlu !




    ***Açıklama:***


    Merhaba arkadaşlar çoğumuz Pes13 Süper Lig olmasını istiyor. Bunu ancak yeni çıkmaya başlayan yamalarla halledebiliyoruz.Bu yamamız diğer yamalardan farklı çünkü setup işlemi yapmıyoruz ve bu yama diğerleri gibi SKİDROW sürümünde hata vermiyor çünkü bende pes13 skidrow yüklü yamayı indirip denedim. Reloaded sürümündede hata olacağını sanmıyorum ama siz genede Belgelerimdeki-Konami klasörünün yedeği alın nolur nolmaz.













    ***Kurulum Açıklaması:***


    Kurmak Çok basittir Belgelerimdeki KONAMI dosyasının üzerine kopyalayın çıkan değiştirme sorusuna evet deyin!!


    İNDİR: http://turbobit.net/download/free/i398e764m7cm

    Alıntıdır
    Konu AliA tarafından (09-12-2013 Saat 15:59 ) değiştirilmiştir.
    sslxx bunu beğendi.

  2. #2
    Dekan
    Üyelik Tarihi
    19-04-2011
    Yaş
    31
    Mesajlar
    5.002
    Alex ?
    ..................Konuşsam olmaz, Sussam gölüm razı değil.....................

  3. #3
    Banned
    Üyelik Tarihi
    11-04-2012
    Mesajlar
    3.896
    Süper lig yamasının çıkalı aylar yıllar oldu Arkadaş ilk çıktıgında indirmiş baştan upload yapıp link kısaltıp para kazanmaya çalışıyor
    Konu Uranos tarafından (26-04-2013 Saat 10:36 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    SDN Okuru
    Guest
    link kısaltmalı link yasak arkadaş sdn de her tarafda bu linklerdn paylaşııyo

  5. #5
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    10-02-2013
    Mesajlar
    65
    Arkadaşlar bu sürüm yeni ve tüm veersiyonlara uyum sağlayan türden

  6. #6
    Guru
    Üyelik Tarihi
    29-06-2007
    Yaş
    30
    Mesajlar
    65.636
    Link kısaltma servisini kullanmayın.

  7. #7
    SDN Okuru
    Guest
    indiremeyenler için sölüom bakın kendiniz yapmak için google görsellere girin spor toto ve ptt 1. lig takım ablemlerini alın lig ablemlerinide alın düzenle lig/kupaya girin pes ligi ablemi ve takımların üzerine ablemleri yükleyin takım adlarını yapın geriye bjk gs fb kalınca lig yapısına girin diğer avrupa takımlarına girin bjk gs fb'yi spor toto süper lig içine atın ve oyuncular kalıyo bütün takımların oyuncu adlarına bakın internetten ve başka oyuncuların ismi ile değiştirin yaşlarını boylarını güçlerini ayarlamak size kalıyor onlarıda siz yaparsınız ptt 1. lig içinde aynı uygulamayı yapınız alın işte size spor toto süper lig ve ptt. birinci lig

  8. #8
    SDN Okuru
    Guest
    Yamadan daha mı iyi Ahaha o kadar uğraşacağıma gider netten indiririm daha iyi

  9. #9
    SDN Okuru
    Guest
    arkadaşın dediği şeyi ben bi ara denemiştim yapmıştım. kendim herşeye uğraşmıştım öyle.İŞŞİZLİK

  10. #10
    SDN Okuru
    Guest
    Formalar %100 benziyo mu kardeş

  11. #11
    SDN Okuru
    Guest
    süpermiş kardeş eline saglık

  12. #12
    Doçent
    Üyelik Tarihi
    15-11-2012
    Mesajlar
    781
    en iyisi pes Anatolia

  13. #13
    SDN Okuru
    Guest
    eline sağlık bilader de oyunu açınca uygula seçeneğini seçince hata veriyo nası yapıcaz

  14. #14
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    10-02-2013
    Mesajlar
    65
    Oyunu nerden indirdiniz acaba kardeşim

  15. #15
    SDN Okuru
    Guest
    Kardeş Şuan indiriliyor eğer çalışırsa helal olsun çalışmassa haram zıkkım olsun

  16. #16
    SDN Okuru
    Guest
    Indirdim konamiya atim oyun tam ekran olmuyor

  17. #17
    SDN Okuru
    Guest
    yalnız drogbanın numarası 27 değilki

  18. #18
    Doçent django - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28-02-2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    593
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalnız drogbanın numarası 27 değilki
    eboue zaten o drogba değil

  19. #19
    SDN Okuru
    Guest
    Kardeş Allah Senden Razı Olsun

  20. #20
    SDN Okuru
    Guest
    Statlar varmı ?

  21. #21
    SDN Okuru
    Guest
    ben indirdim allahtan kendi konami dosyamı saklamıştım oyuncuları yapsaydın daha iyiymiş sadece lig resimdede görüldüğü gibi alex var

  22. #22
    SDN Okuru
    Guest
    Arkadaşlar üye olmaniz gerikirmi

  23. #23
    SDN Okuru
    Guest
    super

  24. #24
    SDN Okuru
    Guest
    Birader İndiriyo İnşallah Güzeldir

  25. #25
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    16-05-2013
    Mesajlar
    63
    teşekkürler 3-5 tane indiriyorum bunuda deniyecegim

Bu Konudaki Etiketler


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337