+ Cevapla
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 36

Konu: Lumia 520 mı S3 mini mi

  1. #1

    Standart Lumia 520 mı S3 mini mi

    arkdaşlar bugun uye oldum . belki bu konu acılmıstır . ama bi dansıayım ddim hangisi ni alayım wphone değişik bi deneyim andridden sıkıldım acıkcası . öğrenciyim butcede yok tarifeye ek kampanyayla alıcam bı akıl almak ıstıyorum ne yapmalıyım veya baska bı telefon vara bıldınız yardımcı olun

  2. #2
    520 al benim tavsiyem windows phone düşük sistemlerde iyi çalışıyor

  3. #3
    dayım a sordum bugun oda teknolojı takıpcısı . 520 e karar verdım alıcam bugun bayagı düşüncemi değiştridi . ekranı kucuk flash yok fılan tedirgin kaldım hakkaten zor bı ıs . uzun süre kullanmak ısıtıyorum telefonu androıd alsam ram mıktarı yetmıyor 1 seneden sonra uygulamalra nokia dada boyle olurmu acaba

  4. #4
    Windows olunca bunu kestirmek güç ama sanmıyorum. Windows düşük sistem gereksinimini kaybederse akılıcığı giderse hiçbir kozu kalmaz geriye.

  5. #5
    Üyecik
    Üyelik Tarihi
    20-07-2013
    Mesajlar
    2
    bende s3 mini var bence sende al derim ram yetmiyor derdi yok ayrıca android özgürlük resmen sıkılırsan arayüz değiştir play storedeki launcher veya custom romlarla. ama wp8 daha gelişmedi uygulama mağazası çok az ayrıca kullanımı androidden zor ve arayüzden sıkılınca yeni arayüz yapamazsın kamerasının flaşı da yok ama s3 minide flaş var

  6. #6
    ero benım bıldığım kadarıyla bılgısayar telefon tablet bırleşik wındıows ta . arayuz değiştiremıyor derdi olmaz cınku ben bılgısayarımda start butanu koydum vede guzel bı hd arka plan koydum bılgısyarrıma acaba bunu o telefonada yapabılırmyım . bana yaparım gıbı gelıor . evet s3 mını harıka .

  7. #7
    WP 8 de arkaplan konamıyor zaten görünmez o arayüzde konulsa da

  8. #8
    Profesör ProRat` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-02-2013
    Yaş
    21
    Mesajlar
    2.978
    İkisi de iyi değil bence. Lumia 720 daha iyi bu ikisinden. Lumia 720 tavsiye ederim

  9. #9
    avea dakı kadın da oyle dedı hatta elıme aldım mukemel bı telefon ekranı cok ıyı acaba 520 de oylemı .. ama sorun su kı aylık tarıfye ek alıcam o telefon 1200 liraya denk geliyor o kadar vercemı dşünmüyorum cabuk sıkılrım ben

  10. #10
    Banned
    Üyelik Tarihi
    24-11-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    1.519
    Lumia 520 al daha stabil

  11. #11
    Profesör ProRat` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-02-2013
    Yaş
    21
    Mesajlar
    2.978
    Alıntı knkmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    avea dakı kadın da oyle dedı hatta elıme aldım mukemel bı telefon ekranı cok ıyı acaba 520 de oylemı .. ama sorun su kı aylık tarıfye ek alıcam o telefon 1200 liraya denk geliyor o kadar vercemı dşünmüyorum cabuk sıkılrım ben
    520'nin Ekranı pek canlı gelmedi bana. Ama Youtube'daki videoları izleyip bakabilirsin.

  12. #12
    Profesör
    Üyelik Tarihi
    02-08-2011
    Mesajlar
    1.857
    lumia 520 para verilecek bir telefon deil ama bütçem kısıtlı diyorsun. O yüzden s3 mini derim ben.

  13. #13
    Alıntı ProRat` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    520'nin Ekranı pek canlı gelmedi bana. Ama Youtube'daki videoları izleyip bakabilirsin.
    evet zlıyorum dikkatimi cekti ıps ekran dıyor ama 620 den kotu gıbı 620 alabilirm ama ekran ufak .. .. ama alıcam ya 520 napalım bu paraya bu telefon guzel gibime geliyor

  14. #14
    Banned
    Üyelik Tarihi
    24-11-2012
    Yaş
    19
    Mesajlar
    1.519


  15. #15
    s3 minin ekranı daha geniş gib geliyor gozume. karar 520 alıcam . as3 mini çok ıyı ama sıkıldım androıd den

  16. #16
    Profesör ProRat` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-02-2013
    Yaş
    21
    Mesajlar
    2.978
    Alıntı knkmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s3 minin ekranı daha geniş gib geliyor gozume. karar 520 alıcam . as3 mini çok ıyı ama sıkıldım androıd den
    İnan bana S3 mini kadar dandik, kalitesiz telefon görmedim. Kısaca Samsung'dan uzak dur. Ama Lumia 720 alsan daha da rahat edersin.

  17. #17
    720 de sorma ozm kaldı ama 1200 liraya geliyor ardeşim ya .

  18. #18
    windows'da iki seçenek oluyor (ufak tefek kamera, ekran vb saymazsan) ya 512 mb ya 1 gb ram, 512 mb alacaksan en ucuzuna yönel yani lumia 520. Başka da kriter yok uygulamalar açısından.

  19. #19
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    18-01-2013
    Yaş
    26
    Mesajlar
    136
    Largest Mobile Study’e göre,Windows phone mağazası geliştiricilerin yeni gözde mağazası.Windows Phonemağazası 1.5 yıllık bir mağaza olup şuan 160.000 uygulamayı içinde barındırmaktadır.Özellikle Microsoft veNokia‘ın inanılmaz katkıları ile mağaza her geçen gün daha iyi hale gelmektedir.
    Largest Mobile Study,115 ülke de ve 6000 uygulama katılımcısının verdiği bilgilere göre,windows phone mağazası % 71 oranında geliştiricilerin yeni gözde mağazası oldu.Windows Phone mağazasını Android ve iOSplartformları takip etmektedir.
    Windows Phone mağazası ayrıca geliştiriciler tarafından geleceğin en büyük mağazası olarak nitelendiriyorlar.Windows Phone , android ve İOS tan sonra en büyük 3.mağaza konumunda şuan,diğer plartformları yakalaması için önünde en az 2 yılı olduğu söyleniyor.

  20. #20
    SDN Okuru
    Misafir
    Beyler ben de aynı durumdaydım ama Nokia Lumia 520 aldım. Hiç şikayetim yok Android çık sıkıcı ama Lumia 520 de Nokia yani lensler çıkıyor. Arka kamera bana yeter flaş şart değil diyorsanız Nkia Lumia 520. "Nokia Lumia 520 lenleri" diye araştırın hayran kalacaksınız bu lensler binlerce liralık telefonlarda bile yok.

  21. #21
    Alıntı SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler ben de aynı durumdaydım ama Nokia Lumia 520 aldım. Hiç şikayetim yok Android çık sıkıcı ama Lumia 520 de Nokia yani lensler çıkıyor. Arka kamera bana yeter flaş şart değil diyorsanız Nkia Lumia 520. "Nokia Lumia 520 lenleri" diye araştırın hayran kalacaksınız bu lensler binlerce liralık telefonlarda bile yok.
    Ben yazmıştım hatta üyelik saatine bile bakın. 2 dk mi ne var arada.

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    Alıntı CHeTHiN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Largest Mobile Study’e göre,Windows phone mağazası geliştiricilerin yeni gözde mağazası.Windows Phonemağazası 1.5 yıllık bir mağaza olup şuan 160.000 uygulamayı içinde barındırmaktadır.Özellikle Microsoft veNokia‘ın inanılmaz katkıları ile mağaza her geçen gün daha iyi hale gelmektedir.
    Largest Mobile Study,115 ülke de ve 6000 uygulama katılımcısının verdiği bilgilere göre,windows phone mağazası % 71 oranında geliştiricilerin yeni gözde mağazası oldu.Windows Phone mağazasını Android ve iOSplartformları takip etmektedir.
    Windows Phone mağazası ayrıca geliştiriciler tarafından geleceğin en büyük mağazası olarak nitelendiriyorlar.Windows Phone , android ve İOS tan sonra en büyük 3.mağaza konumunda şuan,diğer plartformları yakalaması için önünde en az 2 yılı olduğu söyleniyor.
    Haklısın kardeş.

  22. #22
    Profesör turancen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14-05-2008
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2.350
    Yakında bende limua 620 alacağım, androidden sıkıldım artık...

  23. #23
    s3 miniyle lumia karşılaştıranların aklından şüphe ediliyomuş bizim köyde

  24. #24
    SDN Okuru
    Misafir
    s3 mu ıyı kardesim lumıa 520 mı kesin b i cevap verın yha

  25. #25
    520 olm tabikide

+ Cevapla

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. İphone 3gs mi Lumia 520 mi?
    kgt1453 - forum Telefon Tavsiyeleri
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 16-01-2014, 20:57
  2. Nokia Lumia 520 Video İnceleme
    tolgacem - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 15-06-2013, 20:22
  3. Microsoft, S4 ile Lumia 520'yi Karşılaştırdı
    tolgacem - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 11-06-2013, 23:07
  4. Lumia 620 mi s3 mini mi?
    msxlabs - forum Telefon Tavsiyeleri
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 21-03-2013, 17:23
  5. Nokia Lumia 520 Ön İnceleme
    Troy - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 25-02-2013, 20:08

Bookmarks

Bookmarks