Etiketli Kullanıcı Listesi

1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 25 ve 33
  1. #1
    hellbutcher000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-09-2008
    Yaş
    24
    Mesajlar
    160

    Standart Gönülden Sevenler

    Yorum Yok Komik Resim gibi yaa ama nefret ediyorum !

    http://www.gonuldensevenler.com/

    reklam olmadıgını herkes bılıyo.


  2. #2

    Üyelik Tarihi
    02-01-2009
    Yaş
    23
    Mesajlar
    810

    Standart

    Neresi Komik anlamadım ayrıca reklam var

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    24-11-2008
    Mesajlar
    10.770

    Standart

    Resimdeki aynı pozu şöyle dekolte bir bayan verseydi bu konuyu magazin bölümüne açmak zorunda kalırdın...

    Ama şunu da belirtmek isterim.İslami tanışma sitesi olması için tek ölçüt başörtüsü olmamalı.

    Başörtüsüne serbestlikten yanayım.Aşırılıktan imtina ederim her zaman.

    Başı açık ve sağlam karakterli bir bayanın yanına nasıl ki her erkek yaklaşamıyorsa
    Başı kapalı ve zayıf karakterli bir bayanın yanına bir çok kişi yaklaşabilir.

    Örneğin tam tesi bir durumu da gayet doğaldır.Yani saygı görmek isteyen birisi görünüşüyle değil tavırlarıyla bunu sağlar.



    ''"bacımın iffeti batmakta rezilin gözüne
    acırım tükrüğe billahi tükürsem yüzüne" ...........M.AKİF

    Düzenleme:Konuyu açan arkadaşım yazılarım seninle ilgili değildir.Ben bağlantılı bir konudan bahsettim üzerine alınma sakın.Bana bunları düşündürme fırsatı verdiğin için teşekkür ederim bilakis

  4. #4
    skys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-09-2008
    Yaş
    23
    Mesajlar
    1.058

    Standart

    Alıntı cagdasnas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hellbutcher000 müslüman olmayabilirsin ama müslümanları neden küçümsüyorsun anlamadım.Aa tabi herkez kapalı olursa Allah'ın kurallarına uyarsa sen nereye bakacaksın değil mi
    Müslüman OlmadığınA Bir Siteden Nefret Ettiğine Bakarak Mı Karar Veriyorsun:icon_-1:

  5. #5
    Tsunmys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    29-05-2008
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.538

    Standart

    Tartışılan bu konular çok riskli konular. Bunları ancak bir 10 sene sonra tartışabiliriz gönül rahatlığı ile.

  6. #6
    ReiS^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16-03-2009
    Yaş
    25
    Mesajlar
    19

    Standart

    Alıntı cagdasnas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hellbutcher000 müslüman olmayabilirsin ama müslümanları neden küçümsüyorsun anlamadım.Aa tabi herkez kapalı olursa Allah'ın kurallarına uyarsa sen nereye bakacaksın değil mi
    Alıntı skys Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Müslüman OlmadığınA Bir Siteden Nefret Ettiğine Bakarak Mı Karar Veriyorsun:icon_-1:
    Katılıyorum sana skys...

  7. #7
    myefsane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15-09-2006
    Mesajlar
    6.827

    Standart

    Mehmet Akifin O şiirini bende çok severim.

  8. #8
    M.Karayilan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18-03-2009
    Yaş
    27
    Mesajlar
    10

    Standart

    Bence tartışılacak birşey yok ama orada şöyle birşey var ben siteyi inceledim Başörtülüsü de Mini etekliside var orada tabiki ama amaç islami Evlilik denilmiş birde şu varki site adminleri siteden gelir elde edyolar zaten yoksa Allah rızası için yapmıyorlar üye mesaj göndermesi için altın üyelik alması lazımmış kaşınıyorlar yakında index yiyecekler ama az kaldı..

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    24-02-2009
    Yaş
    27
    Mesajlar
    3.315

    Standart

    Bu şekilde çok site var geçenlerde bi mail geldi bilmem kocasını aldatanlar evde bulusup bilmem ne yapıolarmis kadinin biri msn atiyo cep atiyo bulusalım kocamın gözü önünde bilmem ne yapalım die ama msn okumak için gold üyelik istiyodu bende bastim indexi ama aksama düzelttiler siteyi ha yalanmı tabiki bulusup bilmem ne yapanlar var hemde kocalarinin önünde Allah akıl fikir versin ne diyim.. sitenin ismi yasak bilmem nelerdi vermeyim reklam olmasın..

  10. #10
    chimera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24-11-2006
    Mesajlar
    9.016

    Standart

    Tavsite ettiğiniz, nefret ettiğiniz siteleri paylaşırken konu başlığı site adresini içermemelidir. Onun yerine sitenin adını yazarsanız daha doğru olacaktır.

    Başlık düzeltilmiştir.

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    07-03-2009
    Mesajlar
    3

    Exclamation This is a great article

    This is a great article. I’m new to blogging but still learning. Thanks for the great resource.

  12. #12
    QaFeİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-04-2009
    Mesajlar
    3.325

    Standart

    Gossoii4 Kardes Sen TÜRKmüsün Eğer Türksen Burda Türkçe Konuşuluyo Türkçe Konuşta Bizde Anlayalım...Siteye Gelince Bende Reklamını Gorunce Rahtasız Oluyorum İslami Chatmıiş Bune Ya Sırf Kendı Çıkarları Icın Dini Bu Islere Alet Edıyorlar...Internette Cıddı Sekıdle Bı Copluk Var Cebınde 10 Tl Olan Site Kuruyor Bırının Buna Bı El Atması Lazım

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    04-12-2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    10

    Standart

    ya böyle sitelerden evlilik mi yapılır. bu tip sitelerde sadece gecelik ilişkiler için partner bulunur. arkadaşlık sitesinin islamisi olmaz. islami yazanlar sadece durumdan sömürü çıkaran zihniyet.

  14. #14
    Ugur.pc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-05-2009
    Yaş
    26
    Mesajlar
    1.146

    Standart

    1- Az önce dua ile ilgil birşey araştırdım googleden bir siteye girdim her zaman ki gibi karşıma 18+ reklamlar çıktı
    2- Bu tür sitelerdeki resimler + Profiller kısacası sitede 100 kişi varsa 98 i tamamen bot'tur (tecrübe konuşuyor ) siz merhaba dersiniz oda otomatik cevap olarak merhaba naber nereden gibi abuk subuk mesajlarla size gerçekmiş gibi görünmeye çalışır
    3- İnternetten asla ama asla biriyle tanışıp işi ileriye götürmeyin başınız çok yanar ne kadar cahil rezil rüsva kız / erkek varsa sohbetlerde chatlerde (Benim gibi sütten ağzı yanıp yoğurdu üfleyerek yemek isteyen varsa girebilir)

    Benden size bir abi arkadaş tavsiyesi ;)

  15. #15
    fenergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-04-2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    191

    Standart

    ya arkadaslar bu sitenin amacları zaten belli bunların gibi bir cok site var ama burda allah'ın adını kullanarak prim yapmaya calsııyolar bence cok yanlıs

  16. #16
    Ugur.pc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10-05-2009
    Yaş
    26
    Mesajlar
    1.146

    Standart

    Alıntı fenergin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaslar bu sitenin amacları zaten belli bunların gibi bir cok site var ama burda allah'ın adını kullanarak prim yapmaya calsııyolar bence cok yanlıs
    Çok doğru söylüyorsun moda Din'i alet ederek para kazanmak insanları en hassas olan duygu ve vijdandan sömürmek

  17. #17
    fenergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20-04-2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    191

    Standart

    Alıntı Ugur.pc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok doğru söylüyorsun moda Din'i alet ederek para kazanmak insanları en hassas olan duygu ve vijdandan sömürmek

    Türk milleti Allah'ın adı geciyo gusel bi site diye giriyolar bi bayanla tanısıp bi sure msjlastıkdan sonra o muhabbet baska yerlere yol alıyo

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    04-06-2008
    Yaş
    24
    Mesajlar
    10.186

    Standart

    Bu ne şimdi ''Müslümansanız bu siteden evlenin'' gibi bir şey var.Hit kazanmak için neler?

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    04-01-2009
    Mesajlar
    18

    Standart

    boşverin bunları herkez baksın kendi yoluna

  20. #20

    Üyelik Tarihi
    22-09-2008
    Mesajlar
    54

    Standart

    arkadaşlar sakin olun yahu

  21. #21
    kromozom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21-02-2009
    Yaş
    29
    Mesajlar
    120

    Standart

    Kardeş Burası Bilgi Paylaşımın Yapıldığı Yerdir
    Türkiyede Bazı Kesimlkerin Fırsat Bulduğu Her Yerde Karşı Kesimin Görüşlerine Saldırmasından Bıkkınlık Geldi Artık Siyasi Yada Dini Görüş Belirtmek Yada Ortalığı Karıştırmak İçin Konu Açmanın Pek Bi Yararı Olacağını Düşünmüyorum
    Bende Buraya Nefret Ettiğim Siteler Bölümüne CHP nin yada ÇYDD nin Resmi Sitesini Yazsam Bunu Okuyan İnsanlara Ne Tür Bi Katkı Sağlamış Olurum
    Lütfen Biraz Daha Dikkatli Davranın Buna Devam Edenler İçin Her Zaman Şu Duayı Ediyorum
    Allah Zeka Testinde 70 i Geçmeyi Nasip Etsin

  22. #22

    Üyelik Tarihi
    17-06-2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1

    Standart Islami evlilik

    Merhaba Arkadaslar!
    Bu kadar negativ seyler okumam beni cok üzdü. Cok yanlis tarafdan bakiliyor böyle evlilik sitelerine. Ben kendim kullaniyorum ve gayet memnunum. Tabiki her yerde oldugu gibi bazi kisiler raydan kayip sapikliklar yapiyor. Ve bu kadar emege Administratörlerin para kazanmak istemelerindede bir sorun yok. Kac Allah yolunda bulunupda evlilik siteleri üzerine Es lerini bulan kisileri ben iyi biliyorum. Herseye birazda olsa toleranz gösterildimi daha iyi anlasilir sanirim. Ben bu evlilik sitesi´ni kullaniyorum. Belkide sizin gösterdiginiz sayfadadir sorun. Isteyen denesin.

  23. #23
    QaFeİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    19-04-2009
    Mesajlar
    3.325

    Standart

    İğrenç Bi Site Ya İslamı Kullanarak Rant Elde Etmeye Calısıyolar

  24. #24
    ReasTa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-10-2008
    Mesajlar
    1.532

    Standart

    Bnimde pek hoşuma gitmio bu tür şeyler yeni çıktı bu islam altında koca bulmak.Çöpçatanlık(küfürlü halini söylicktm site kurallarına ters die bunu söyledim) moda oldu iyice yeter artık her yerde bu tür programlar siteler bide türk milleti bunlara kenetlenio ve reyting rekoru kırıyolarya deli oluorm haksızmıyım arkadaşlar

  25. #25
    LaWa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22-02-2009
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3.194

    Standart

    Alıntı ReasTa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bnimde pek hoşuma gitmio bu tür şeyler yeni çıktı bu islam altında koca bulmak.Çöpçatanlık(küfürlü halini söylicktm site kurallarına ters die bunu söyledim) moda oldu iyice yeter artık her yerde bu tür programlar siteler bide türk milleti bunlara kenetlenio ve reyting rekoru kırıyolarya deli oluorm haksızmıyım arkadaşlar
    Haklısın Elden da ne gelir.

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Zuhal Olcay Sevenler
    cathlack - forum Tavsiye Ettiğiniz Siteler
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15-09-2009, 17:13
  2. Sucuk sevenler gelin yamacıma...
    Jengar - forum Komik Resim
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 27-02-2008, 18:36
  3. Dinine Gönülden Bağlı Bir Lider
    onair - forum Atatürk Köşesi
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 20-02-2008, 17:35
  4. Örümcek sevenler için ( seo danışmanı )
    Alfonso_53 - forum Tavsiye Ettiğiniz Siteler
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15-02-2008, 14:37

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •