Minecraft

Etiketli Kullanıcı Listesi

Gösterilen Sonuçlar: 1 ile 15 ve 15

Konu: Minecraft

  1. #1
    memin_1461 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-06-2013
    Mesajlar
    367

    Standart Minecraft

    Arkadaşlar minecraft'a başlayacağım.İlk olacak bu. internette araştırdım da nasıl indireceğimi nereye üye olacağımı vs. anlamadım yardımcı olursanız sevinirim.

  2. #2
    OnLT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22-01-2008
    Yaş
    21
    Mesajlar
    8.551

    Standart

    minecraft.net adresinden buraya tıklayarak üye oluyorsun. Maile gelen onay linkine tıklıyorsun onaylıyorsun.


    Ondan sonra buraya tıklayarak satın alma işlemlerini gerçekleştiriyorsun.

  3. #3
    memin_1461 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07-06-2013
    Mesajlar
    367

    Standart

    ücretsiz oynayamaz mıyım ?

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    verdiğin adresten üye oldum oyunu indirdim bana kullanıcı adı soruyor üye olurken kullanıcı adı istemedilerdi benden çok saçma

  4. #4
    SDN Okuru

    Standart

    tabi istemezler satın alınca kuruluyor fakat bedava da oynanıyor.

  5. #5
    MrJuckLees - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-07-2012
    Mesajlar
    692

    Standart

    Alıntı memin_1461 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ücretsiz oynayamaz mıyım ?

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    verdiğin adresten üye oldum oyunu indirdim bana kullanıcı adı soruyor üye olurken kullanıcı adı istemedilerdi benden çok saçma
    Oyun ücretlidir güzel kardeşim Oyunu satın aldığında sana kullanıcı ismi ve şifre veriliyor. İstersen araştırarak oyunu korsan indirip oynayabilirsin.

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    11-06-2013
    Mesajlar
    47

    Standart

    Korsan olarak indirebilirsin ama online oynayamazsın

  7. #7
    MrJuckLees - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-07-2012
    Mesajlar
    692

    Standart

    Alıntı rauldeno Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Korsan olarak indirebilirsin ama online oynayamazsın
    Yanlış bilgi vermeyelim hocam. Korsandanda online oynayabiliyorsunuz.

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    11-06-2013
    Mesajlar
    47

    Standart

    Alıntı Webnokta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış bilgi vermeyelim hocam. Korsandanda online oynayabiliyorsunuz.
    Tamam da benim bildiğim kadarıyla hamachi ile oynayabiliyorsun ama hamachi olmayan serverlera bağlanamıyorsun. Ben sırf bu yüzden minecraft satın aldım. Yanlış bilgi verdiysem çok özür dilerim.

  9. #9
    MrJuckLees - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01-07-2012
    Mesajlar
    692

    Standart

    Alıntı rauldeno Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam da benim bildiğim kadarıyla hamachi ile oynayabiliyorsun ama hamachi olmayan serverlera bağlanamıyorsun. Ben sırf bu yüzden minecraft satın aldım. Yanlış bilgi verdiysem çok özür dilerim.
    Yok hocam. Hamachisizde oynayabiliyorsunuz. Serverlerin IP'sini yazarak giriş yapabiliyorsunuz...

  10. #10
    ck-xe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-04-2010
    Yaş
    24
    Mesajlar
    5.263

    Standart

    Korsan kulllananlar için söylüyorum, Online Modu kapalı sunucular da korsanlar oynayabiliyor. Hamachi'de bile kuran kişi Online Modu kapatmazsa giremiyorsunuz.
    Orijinal ise istediğiniz sunucuya girersiniz.

  11. #11
    merts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04-08-2012
    Mesajlar
    161

    Standart

    Bende korsan oynuyorum ama online oynayamıyorum.

  12. #12
    Ümitt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05-08-2012
    Yaş
    14
    Mesajlar
    1.296

    Standart

    Bende korsan oynuyorum hamachili serverlara girebiliyorumda bek online tarafına pek bakmıyorum ev yapmak filan daha zevkli geliyor bana

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    11-06-2013
    Mesajlar
    47

    Standart

    Alıntı Ümitt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende korsan oynuyorum hamachili serverlara girebiliyorumda bek online tarafına pek bakmıyorum ev yapmak filan daha zevkli geliyor bana
    Aynen öyle bende pek online oynamıyorum

  14. #14
    TIGUAIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12-06-2013
    Mesajlar
    204

    Standart

    Beyler bende orjinal var korsanıda var kanal kurucam yardımcı gerek

  15. #15
    -Hewal- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27-06-2008
    Yaş
    34
    Mesajlar
    4.835

    Standart

    Özelden yardım edebilecek varmı dosyayı indirdim kurmuyor nasıl kuruluyor nerden dosya indirilir detaylı anlatım ile yardımlarınızı bekliyoruz.

Konu Bilgileri

Bu konuyu görüntüleyenler

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Minecraft bad video card driver sorunu
    Vendetta_ - forum Teknik Sorunlar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 18-06-2013, 08:59
  2. Minecraft Oyunu Android'e Geliyor
    Jestman360 - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 27-09-2011, 14:29
  3. Minecraft Macerası Güncellendi
    parabelyum - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 15-09-2011, 17:12
  4. Minecraft Çılgınlığı Boyut Değiştiriyor.
    shiftdelete.net - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 30-08-2011, 20:06
  5. Minecraft Temalı Sony Xperia Play
    kelestemur - forum SDN Haberleri/Makaleleri (Yeni!)
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 16-08-2011, 10:40

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •