Sistem Destek Uzmanı özgeçmiş Örnekleri
Sistem destek uzmanı olarak kariyer, teknoloji meraklısı bireyler için mükemmel bir seçimdir.
Ve bu alanda deneyime sahip. Bu iş rolündeki tipik bir gün, sorun giderme ve
sistemleri test etmek, son kullanıcıları eğitmek ve iş akışları oluşturmak ve programlarıı onaylamayı
hedefler. Sistem desteği özgeçmiş örnekleri analitik düşünme ve teknik becerileri gösterir ve
en başarılı adayların en az bilgi teknolojisi alanında lisans derecesi vardır. Bir sistem destek uzmanının iş tanımı, şirkete bağlı olarak büyük ölçüde değişebilir; Bu pozisyon için nitelikli bir aday olarak görülmesi gereken eğitim ve öğretim şunlardır.
İş tanımı
Bir Sistem Destek Uzmanı iş tanımı çeşitli görevleri tanımlayabilir. Bu işte profesyonelleşen kişiler
son kullanıcıları şahsen veya eğitim kanalları aracılığıyla eğitebilir. Onlar da ile çalışabilir
kullanım kılavuzlarını güncellemek ve sistemleri korumak için teknik yazarlar. Eğitim kullanıcılarına ek olarak, bir Sistem Destek Uzmanı ayrıca sistem kapasitesini ve performansını koruyabilir ve test edebilir. Maksimum verimliliği sağlamak için ağ, veri tabanı ve yazılım bileşenleri. Buna ek olarak, bir
Sistem Destek Uzmanı, teknolojik gelişmeler hakkında güncel bilgileri şu şekilde korur:
Eğitim seminerlerine katılmak, mesleki yayınları gözden geçirmek ve profesyonel kişilerle bilgi alışverişinde bulunarak bilgi güncelliğini korur.
Bir Bilgi Sistemleri Teknisyeni, bir Sistem Destek Uzmanı iş tanımında başka bir roldür.
BT Teknisyeni yüksek bir seviyeye sahip olsa da, Bilgi Sistemleri Direktörüne rapor veriyorlar
özerklik derecesi. Çalışmaları çeşitli aşamaların değerlendirilmesi yoluyla gözden geçirilir ve
konferanslar. Tanımlama sistemi ile ilgili sorunlar ve veri analizi gidermek onlar
operasyonel sorunlar. Ayrıca, iş istasyonlarını ve sunucuları kurar ve yapılandırırlar ve
sorun giderme çabalarını aylık bir raporda belgeleyin. Sonuçta, bu profesyoneller çalışır
çalışanlar ve müşteriler için genel kullanıcı deneyimini geliştirmek.
Gerekli Eğitim
Bilgisayar bilimleri alanında lisans derecesi genellikle bir lisans derecesi için asgari eğitim gerekliliğidir.
sistem destek uzmanı olarak kariyer. Bilgisayar destek uzmanları genellikle büyük yazılımlarda çalışır
kurumsal müşterilere son kullanıcı desteği sağlayan şirketler. Bilgisayar bilimleri diploması,
teknik pozisyonlar için mühendislik veya bilgi teknolojisi de yaygın olarak gereklidir;
daha yüksek yönetim pozisyonlarında olanlar BT derecesine sahip olabilir. Aşağıda bazı yaygın olanları listelenmiştir
bu iş unvanı için kariyer yolları. Ve bu pozisyonların genellikle sadece daha fazlasını içerdiğini unutmayın.
bilgisayarı tamir ediyorum.
Örneğin, bir bilgisayar destek uzmanı olarak giriş seviyesi bir pozisyon genellikle
bilgisayar bilimi, bilişim veya ilgili bir alanda önlisans derecesi. Bu pozisyon genellikle iki gerektirir
yılların tecrübesi ve ideal bir aday mükemmel kişilerarası ve iletişime sahip olacak
beceriler. Çeşitli alanlarda belgelendirme de yardımcı olabilir, çünkü yetkinlik ve bir
teknoloji anlayışını gösterdi. Lisans derecesi yanı sıra, aynı zamanda olabilir
alma şansınızı artırmak için belirli bir ürün veya hizmette sertifikaya sahip olmanız gerekir
iş.
Maaş
Bir Sistem Destek Uzmanının ortalama maaşı 57.000 dolar civarındadır. Bunun maaşı
meslek, yere, sektöre ve şirkete göre değişir. Amerika Birleşik Devletleri'nde, Sistem için maaşlar
Destek Uzmanları San Francisco, Kaliforniya'da en yüksek seviyededir. Ancak, daha az bir maaş
44.000 dolar da nadir değildir. Nitelikli bir profesyonelseniz, San'da daha fazla kazanabilirsiniz
Jose veya Fremont. Her iki lokasyon da ekonomik ilerleme ve rekabetçi bir maaş sunuyor.
Bir Sistem Destek Uzmanı maaşları, yılların deneyimine bağlı olarak değişebilir,
sorumlulukların ve temasların karmaşıklığı. Ulusal Tazminat Anketine göre,
en yüksek ücretli Sistem Destek Uzmanları Connally Memorial Tıp Merkezi'nde çalışmaktadır. Sağlık
Bakım Hizmeti ve birim sağlık bu meslekte en yüksek maaşları sunar. Bu ek olarak
daha yüksek maaş, sistem destek uzmanlarının uzun saatler çalışması ve yoğun seyahat etmesi bekleniyor.
Yüksek ücretli bir işi güvence altına almak için, iş tanımı hakkında bilgili olmanız gerekir.
Çalışma ortamı
Bir Sistem Destek Uzmanının çalışma ortamı öncelikle aşağıdakilere sahip bir ofis binasıdır:
orta ila yüksek ses seviyeleri. İş, bilgisayar ekranına sık sık odaklanmayı gerektirir. İdeal
adayın bilgi teknolojisi (BT) veya ilgili alanda en az bir önlisans derecesi vardır ve
bilgisayarla ilgili sorunları giderme deneyimi vardır. Mükemmel olmalılar
iletişim becerileri ve çoklu görev yapabilme. Uzmanlık için gereksinimler de vardır
yazılım geliştirme eğitimi.
Son kullanıcılara bilgisayar yardımı sağlamanın yanı sıra, sistem destek uzmanları şunları gerçekleştirir
diğer bazı görevler. Müşterileri eğitmenin yanı sıra ağ altyapısını da geliştiriyorlar
ve ağ stratejilerini uygulamak. Tipik bir sistem destek uzmanının iş sorumlulukları şunlardır
sorun giderme, yazılım yükleme, ağ yönetimi, kullanıcı yönetimi ve bilgisayar
programlama. Özgeçmişleri güçlü problem çözme ve analitik becerileri vurgulamalıdır. Onlar
ayrıca meslektaşları ve müşterileri ile çalışmak rahat olmalıdır.
Sistem destek uzmanı olarak kariyer, teknoloji meraklısı bireyler için mükemmel bir seçimdir.
Ve bu alanda deneyime sahip. Bu iş rolündeki tipik bir gün, sorun giderme ve
sistemleri test etmek, son kullanıcıları eğitmek ve iş akışları oluşturmak ve programlarıı onaylamayı
hedefler. Sistem desteği özgeçmiş örnekleri analitik düşünme ve teknik becerileri gösterir ve
en başarılı adayların en az bilgi teknolojisi alanında lisans derecesi vardır. Bir sistem destek uzmanının iş tanımı, şirkete bağlı olarak büyük ölçüde değişebilir; Bu pozisyon için nitelikli bir aday olarak görülmesi gereken eğitim ve öğretim şunlardır.
İş tanımı
Bir Sistem Destek Uzmanı iş tanımı çeşitli görevleri tanımlayabilir. Bu işte profesyonelleşen kişiler
son kullanıcıları şahsen veya eğitim kanalları aracılığıyla eğitebilir. Onlar da ile çalışabilir
kullanım kılavuzlarını güncellemek ve sistemleri korumak için teknik yazarlar. Eğitim kullanıcılarına ek olarak, bir Sistem Destek Uzmanı ayrıca sistem kapasitesini ve performansını koruyabilir ve test edebilir. Maksimum verimliliği sağlamak için ağ, veri tabanı ve yazılım bileşenleri. Buna ek olarak, bir
Sistem Destek Uzmanı, teknolojik gelişmeler hakkında güncel bilgileri şu şekilde korur:
Eğitim seminerlerine katılmak, mesleki yayınları gözden geçirmek ve profesyonel kişilerle bilgi alışverişinde bulunarak bilgi güncelliğini korur.
Bir Bilgi Sistemleri Teknisyeni, bir Sistem Destek Uzmanı iş tanımında başka bir roldür.
BT Teknisyeni yüksek bir seviyeye sahip olsa da, Bilgi Sistemleri Direktörüne rapor veriyorlar
özerklik derecesi. Çalışmaları çeşitli aşamaların değerlendirilmesi yoluyla gözden geçirilir ve
konferanslar. Tanımlama sistemi ile ilgili sorunlar ve veri analizi gidermek onlar
operasyonel sorunlar. Ayrıca, iş istasyonlarını ve sunucuları kurar ve yapılandırırlar ve
sorun giderme çabalarını aylık bir raporda belgeleyin. Sonuçta, bu profesyoneller çalışır
çalışanlar ve müşteriler için genel kullanıcı deneyimini geliştirmek.
Gerekli Eğitim
Bilgisayar bilimleri alanında lisans derecesi genellikle bir lisans derecesi için asgari eğitim gerekliliğidir.
sistem destek uzmanı olarak kariyer. Bilgisayar destek uzmanları genellikle büyük yazılımlarda çalışır
kurumsal müşterilere son kullanıcı desteği sağlayan şirketler. Bilgisayar bilimleri diploması,
teknik pozisyonlar için mühendislik veya bilgi teknolojisi de yaygın olarak gereklidir;
daha yüksek yönetim pozisyonlarında olanlar BT derecesine sahip olabilir. Aşağıda bazı yaygın olanları listelenmiştir
bu iş unvanı için kariyer yolları. Ve bu pozisyonların genellikle sadece daha fazlasını içerdiğini unutmayın.
bilgisayarı tamir ediyorum.
Örneğin, bir bilgisayar destek uzmanı olarak giriş seviyesi bir pozisyon genellikle
bilgisayar bilimi, bilişim veya ilgili bir alanda önlisans derecesi. Bu pozisyon genellikle iki gerektirir
yılların tecrübesi ve ideal bir aday mükemmel kişilerarası ve iletişime sahip olacak
beceriler. Çeşitli alanlarda belgelendirme de yardımcı olabilir, çünkü yetkinlik ve bir
teknoloji anlayışını gösterdi. Lisans derecesi yanı sıra, aynı zamanda olabilir
alma şansınızı artırmak için belirli bir ürün veya hizmette sertifikaya sahip olmanız gerekir
iş.
Maaş
Bir Sistem Destek Uzmanının ortalama maaşı 57.000 dolar civarındadır. Bunun maaşı
meslek, yere, sektöre ve şirkete göre değişir. Amerika Birleşik Devletleri'nde, Sistem için maaşlar
Destek Uzmanları San Francisco, Kaliforniya'da en yüksek seviyededir. Ancak, daha az bir maaş
44.000 dolar da nadir değildir. Nitelikli bir profesyonelseniz, San'da daha fazla kazanabilirsiniz
Jose veya Fremont. Her iki lokasyon da ekonomik ilerleme ve rekabetçi bir maaş sunuyor.
Bir Sistem Destek Uzmanı maaşları, yılların deneyimine bağlı olarak değişebilir,
sorumlulukların ve temasların karmaşıklığı. Ulusal Tazminat Anketine göre,
en yüksek ücretli Sistem Destek Uzmanları Connally Memorial Tıp Merkezi'nde çalışmaktadır. Sağlık
Bakım Hizmeti ve birim sağlık bu meslekte en yüksek maaşları sunar. Bu ek olarak
daha yüksek maaş, sistem destek uzmanlarının uzun saatler çalışması ve yoğun seyahat etmesi bekleniyor.
Yüksek ücretli bir işi güvence altına almak için, iş tanımı hakkında bilgili olmanız gerekir.
Çalışma ortamı
Bir Sistem Destek Uzmanının çalışma ortamı öncelikle aşağıdakilere sahip bir ofis binasıdır:
orta ila yüksek ses seviyeleri. İş, bilgisayar ekranına sık sık odaklanmayı gerektirir. İdeal
adayın bilgi teknolojisi (BT) veya ilgili alanda en az bir önlisans derecesi vardır ve
bilgisayarla ilgili sorunları giderme deneyimi vardır. Mükemmel olmalılar
iletişim becerileri ve çoklu görev yapabilme. Uzmanlık için gereksinimler de vardır
yazılım geliştirme eğitimi.
Son kullanıcılara bilgisayar yardımı sağlamanın yanı sıra, sistem destek uzmanları şunları gerçekleştirir
diğer bazı görevler. Müşterileri eğitmenin yanı sıra ağ altyapısını da geliştiriyorlar
ve ağ stratejilerini uygulamak. Tipik bir sistem destek uzmanının iş sorumlulukları şunlardır
sorun giderme, yazılım yükleme, ağ yönetimi, kullanıcı yönetimi ve bilgisayar
programlama. Özgeçmişleri güçlü problem çözme ve analitik becerileri vurgulamalıdır. Onlar
ayrıca meslektaşları ve müşterileri ile çalışmak rahat olmalıdır.